http://www.elle.nl/horoscoop Deze stond bovenaan haha, gewoon 1ste geklikt en dan maand.quote:
is een raar vrouwendingetjequote:Op woensdag 3 februari 2016 00:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kan er echt niet bij dat er mensen zijn die dit serieus geloven
Pff, vandaag en morgen zijn mijn pechdagenquote:Op woensdag 3 februari 2016 00:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://www.elle.nl/horoscoop Deze stond bovenaan haha, gewoon 1ste geklikt en dan maand.
Oh oh..quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Pff, vandaag en morgen zijn mijn pechdagen
Sletjequote:Op woensdag 3 februari 2016 00:50 schreef Paxcon het volgende:
Die van mij zegt dat ik na 19 februari veel seks ga hebben
Spannend
Spannendquote:Op woensdag 3 februari 2016 00:50 schreef Paxcon het volgende:
Spannend
masturbatie is ook een vorm van seksquote:Op woensdag 3 februari 2016 00:50 schreef Paxcon het volgende:
Spannend
quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:51 schreef Sked het volgende:
[..]
masturbatie is ook een vorm van seks
ligt er aan of je top of bottom bentquote:Op woensdag 3 februari 2016 00:53 schreef Trollscience het volgende:
als een homo veel seks heeft is hij dan player of slet
en bij lesbisch
nee dan is hij een homoquote:Op woensdag 3 februari 2016 00:53 schreef Trollscience het volgende:
en bij lesbisch
en bij lesbisch?quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
ligt er aan of je top of bottom bent
maar niet in nederlandquote:Op woensdag 3 februari 2016 00:57 schreef Paxcon het volgende:
Misschien is Mortaxx ook wel leeuw
Ik zie mogelijkheden
Dan al helemaal, dan gaat het om een vrouwquote:Op woensdag 3 februari 2016 00:53 schreef Trollscience het volgende:
en bij lesbisch
Mortaxx heeft het heel druk met de Aziatische ladyboysquote:Op woensdag 3 februari 2016 00:57 schreef Paxcon het volgende:
Misschien is Mortaxx ook wel leeuw
Ik zie mogelijkheden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |