quote:Geluksdagen: 6, 7, 15, 16, 25
Pechdagen: 4, 5, 11, 17, 18
Er staan deze maand zó veel planeten in de romantische zone van je horoscoop dat je waarschijnlijk aan niets anders kunt denken dan aan de liefde, Weegschaal. Hoe fijn kan het leven zijn? Het hoogtepunt is de nieuwe maan van de 8e: de aftrap van zes maanden vol fantastische ontwikkelingen in relaties en op liefdesgebied. Leuk om te weten: op die datum begint ook het Chinese Nieuwjaar.
Mars staat de hele maand in de financiële zone van je horoscoop en zorgt voor de energie & drive om je bankrekening te vullen. De zon bereikt op de 19e de werk- en gezondheidszone, waardoor je het extra druk krijgt. Drie dagen later gaat het tempo alweer omlaag, met dank aan de volle maan in de dromenzone van het heelal. Zorg dat je kunt uitrusten en bijkomen, Weegschaal. Verantwoordelijkheden en verplichtingen kunnen best nog even wachten.
http://www.elle.nl/horoscoop Deze stond bovenaan haha, gewoon 1ste geklikt en dan maand.quote:
is een raar vrouwendingetjequote:Op woensdag 3 februari 2016 00:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kan er echt niet bij dat er mensen zijn die dit serieus geloven
Pff, vandaag en morgen zijn mijn pechdagenquote:Op woensdag 3 februari 2016 00:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://www.elle.nl/horoscoop Deze stond bovenaan haha, gewoon 1ste geklikt en dan maand.
Oh oh..quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Pff, vandaag en morgen zijn mijn pechdagen
Sletjequote:Op woensdag 3 februari 2016 00:50 schreef Paxcon het volgende:
Die van mij zegt dat ik na 19 februari veel seks ga hebben
Spannend
Spannendquote:Op woensdag 3 februari 2016 00:50 schreef Paxcon het volgende:
Spannend
masturbatie is ook een vorm van seksquote:Op woensdag 3 februari 2016 00:50 schreef Paxcon het volgende:
Spannend
quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:51 schreef Sked het volgende:
[..]
masturbatie is ook een vorm van seks
ligt er aan of je top of bottom bentquote:Op woensdag 3 februari 2016 00:53 schreef Trollscience het volgende:
als een homo veel seks heeft is hij dan player of slet
en bij lesbisch
nee dan is hij een homoquote:Op woensdag 3 februari 2016 00:53 schreef Trollscience het volgende:
en bij lesbisch
en bij lesbisch?quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
ligt er aan of je top of bottom bent
maar niet in nederlandquote:Op woensdag 3 februari 2016 00:57 schreef Paxcon het volgende:
Misschien is Mortaxx ook wel leeuw
Ik zie mogelijkheden
Dan al helemaal, dan gaat het om een vrouwquote:Op woensdag 3 februari 2016 00:53 schreef Trollscience het volgende:
en bij lesbisch
Mortaxx heeft het heel druk met de Aziatische ladyboysquote:Op woensdag 3 februari 2016 00:57 schreef Paxcon het volgende:
Misschien is Mortaxx ook wel leeuw
Ik zie mogelijkheden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |