Aahquote:Op woensdag 3 februari 2016 01:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn hond is vandaag aangevallen door een andere hond
dat is toch ongelofelijk![]()
Arme Oscar.quote:Op woensdag 3 februari 2016 01:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn hond is vandaag aangevallen door een andere hond
dat is toch ongelofelijk![]()
Ga je nog carnaval vieren Fylax?quote:
Niet vieren. Als het goed is komt m'n girlfriend hierheen dit weekend en doen we even rondje stad, zij heeft nog nooit carnaval meegemaajt.quote:
Spannend. Dus niet verkleed?quote:Op woensdag 3 februari 2016 02:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niet vieren. Als het goed is komt m'n girlfriend hierheen dit weekend en doen we even rondje stad, zij heeft nog nooit carnaval meegemaajt.
Ik ook.quote:Op woensdag 3 februari 2016 02:06 schreef Sked het volgende:
Ik merk altijd gelukkig heel weinig van carnaval
Ik heb er weinig mee eigenlijk.quote:
Gewoon gaan gamenquote:Op woensdag 3 februari 2016 02:07 schreef Fera het volgende:
Zal ik nog gaan gamen of toch maar gaan slapen?
welke gamequote:Op woensdag 3 februari 2016 02:07 schreef Fera het volgende:
Hearthstone.quote:
Altijd gamen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 02:07 schreef Fera het volgende:
Moet je wel een goed spel spelen anders kun je net zo goed gaan slapen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 04:02 schreef Calcio het volgende:
[..]
Gamen
Hele nachten no life COD of GTA doen
quote:Op woensdag 3 februari 2016 04:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Moet je wel een goed spel spelen anders kun je net zo goed gaan slapen.
Hearthstone.quote:
Ik had het over een goed spel. Niet een spel wat gemaakt is voor mensen een tweecijferig IQ.quote:
Je bent zelf lekker.quote:Op woensdag 3 februari 2016 06:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, vies lang geslapen.
Wel lekker.
Hier vies kort.quote:Op woensdag 3 februari 2016 06:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, vies lang geslapen.
Wel lekker.
Neukteugels.quote:
Gelukkig woon je op jezelf. :$quote:Op woensdag 3 februari 2016 08:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik was gister zo vroeg van vermoeidheid in slaap gevallen, dat al mijn lewde plaatjes nog open stonden
frau.rarquote:Op woensdag 3 februari 2016 08:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gelukkig woon je op jezelf. :$
Wat voor lewde plaatjes?
Haha Calcio weet niet hoe Hearthstone werkt.quote:Op woensdag 3 februari 2016 05:06 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ik had het over een goed spel. Niet een spel wat gemaakt is voor mensen een tweecijferig IQ.
Maar goed. COD en GTA zijn niet voor niks de meeste verkochte spellenreeksen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |