waarvoor.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:20 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben wel een beetje bang. Maarja komt wel goed
nieuwe mensen, geen conditie, ben bang dat ik het niet meer kanquote:
volleybalquote:
gekkenwerkquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
A 6.2 percent income-based health care premium paid by employers.![]()
Ja, dit heb je al zo vaak gezegd.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:31 schreef Braddie het volgende:
https://soundcloud.com/user-837358935
Zo chill dat onze EP na 3 maanden uit is!
Ga je dit nou eindeloos spammen?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:31 schreef Braddie het volgende:
https://soundcloud.com/user-837358935
Zo chill dat onze EP na 3 maanden uit is!
Natuurlijk, beetje pluggen en spammen kan geen kwaad.quote:
weet niet, mag eerst drie keer meedoen en daarna kijken of ik me wil inschrijven. Daarna maar kijken wanneer wedstrijd. Ik hoop snelquote:
Ik geloof je maar het is irritant.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Natuurlijk, beetje pluggen en spammen kan geen kwaad.
Is tenminste nog een beetje leuk na het kloterige van gister..
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Natuurlijk, beetje pluggen en spammen kan geen kwaad.
Is tenminste nog een beetje leuk na het kloterige van gister..
Slaap lekker.quote:
Ik vind het reuze interessant, jij nietquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:35 schreef Amarantha het volgende:
Braddie als mensen geïnteresseerd zijn in je muziek dan reageren ze wel in je topic over je bandje.
Nee.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik vind het reuze interessant, jij niet
Ze was onderweg naar huis, misschien ligt ze al lekker in bed.quote:
Okéquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze was onderweg naar huis, misschien ligt ze al lekker in bed.
dankje, jij ook, slaap lekker!quote:
Moeilijk om daar antwoord op te geven. Zover ik weet niet, maar iemand die dat echt is gaat dat ook niet lopen verkondigen op FOK! lijkt me.quote:
Maak me best zorgen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Moeilijk om daar antwoord op te geven. Zover ik weet niet, maar iemand die dat echt is gaat dat ook niet lopen verkondigen op FOK! lijkt me.
Ja he.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Goed zo. Eindelijk ben ik een beetje trots op je
Crack is wel iemand die normaal gesproken erg hard is voor zichzelf. Van wat ik zie dan. Misschien is het wel goed dat ze een keer alles eruit gooit. Ik hoop dat ze gewoon lekker haar rust gaat pakken nu ze weer thuis is.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Maak me best zorgen.
Ze kwam wel over alsof ze behoorlijk van het padje was laatst. Erg emotioneel.
Al kunnen vrouwen soms ook dramatiseren. Lastig in te schatten.
Dvenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja he.
Het botert niet zo tussen ons de laatste tijd.
Misschien wil lovedoctor Dven bemiddelen.
Wat is er met je buurmeisje dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn buurmeisje is weer thuis.
Twijfel of ik morgen even aan zal bellen.
Die was opgenomen twee weken.quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat is er met je buurmeisje dan?
Ik dacht dat het misschien een goed idee zou zijn om even langs te gaan voor een praatje.quote:
Misschien waardeert ze het gebaar wel. Ik vind het wel lief van je eigenlijk.quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik dacht dat het misschien een goed idee zou zijn om even langs te gaan voor een praatje.
Maar eigenlijk slaat het misschien ook wel nergens op, zo goed ken ik haar niet en ik kan toch geen fatsoenlijk gesprek voeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |