En de nieuwe Radio KLB-bannerquote:
Hm, wat gemist dusquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
portretten van TARDIS en Oberella, 2 paintjes op de weblog, de 3e is half af.
Want? Ik daxht juist dat klb in geerd sc ging trollenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
helemaal niks eigenlijk, dat maakten ze er zelf van
Onz is doodquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Vroeger ging het geregeld loesoe tussen KLBSC en ONZSC
ONZ
Het is ook lastigquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
portretten van TARDIS en Oberella, 2 paintjes op de weblog, de 3e is half af.
Tardis heeft hem zelfs een poosje als UI genomenquote:
Neuh, 1 keer een beetje als grapje, soms waren er wel meerdere users aanwezig, maar dat zagen die autisten meteen als invasiequote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Want? Ik daxht juist dat klb in geerd sc ging trollen
Ja, die heb ik wel gezien ja, was erg mooi, heb hem geprintquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tardis heeft hem zelfs een poosje als UI genomen
aanquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoe zijn die nachtcollege fissa's eigenlijk
Ah, je gaat een soort Rooie Oortjes makenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:20 schreef Remqo het volgende:
Voor het nieuwste paintje voor de weblog heeft madeliefff een gastrolletje, maar nu geen zin om het af te maken.
Ben er nog nooit geweest. Waarom kom jij er dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geerd SC
Zou per definitie verboden moeten worden. Nog lager niveau dan laagste niveau mogelijk
zal ik er even peilen?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geerd SC
Zou per definitie verboden moeten worden. Nog lager niveau dan laagste niveau mogelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |