abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 2 februari 2016 @ 21:19:32 #1
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_159607152
Dinsdagavond 20:30 op Nederland 3.

Hier verder
  dinsdag 2 februari 2016 @ 21:20:03 #2
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_159607183
Is er voor dat hij is een zij ook een topic? :D
pi_159607404
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:20 schreef RedFever007 het volgende:
Is er voor dat hij is een zij ook een topic? :D
TV / [NPO3] Hij is een Zij #2
pi_159608209
ik heb het programma vanavond gezien,
Hebben ze nu zoveel geld via wajong en bijstand, dat ze dat kunnen betalen, allebei roken ook nog , per pakje 8 euro, die tattoo, wat zal dat kosten?

ik vind het belachelijk want de werkende moet dit volk aan het vreten houden, geen zin aan werken, met een sacherijnige kop op je werk lopen, zodat je ontslagen wordt.
Bedoelen ze dit bij de pvda met solidariteit?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
  dinsdag 2 februari 2016 @ 21:50:15 #5
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_159608479
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:43 schreef ikmoetdrieten het volgende:
ik heb het programma vanavond gezien,
Hebben ze nu zoveel geld via wajong en bijstand, dat ze dat kunnen betalen, allebei roken ook nog , per pakje 8 euro, die tattoo, wat zal dat kosten?

ik vind het belachelijk want de werkende moet dit volk aan het vreten houden, geen zin aan werken, met een sacherijnige kop op je werk lopen, zodat je ontslagen wordt.
Bedoelen ze dit bij de pvda met solidariteit?
Die moeder zal ook wel aardig wat betalen, da's wel zo'n typje dat pakjes sigaretten voor haar dochter koopt.

Al zijn die regels met wahjong wel toe aan herziening, hij kan best werken. Ken iemand die dat krijgt i.v.m. epilepsie, maar die heeft de afgelopen twee jaar maar liefst 1 aanval gehad -.- Heeft zelfs rijlessen terwijl je een jaar aanvalvrij moet zijn daarvoor, dus ook wel te checken door de overheid lijkt me.

Vond die tienermoeder trouwens erg treurig overkomen, zag er imo moe en moedeloos uit. Misschien heeft ze gewoon niet zo'n expressief gezicht, maar tijdens dat skypen zei ze ook overal maar 'ja' op.
pi_159608600
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:50 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Die moeder zal ook wel aardig wat betalen, da's wel zo'n typje dat pakjes sigaretten voor haar dochter koopt.

Al zijn die regels met wahjong wel toe aan herziening, hij kan best werken. Ken iemand die dat krijgt i.v.m. epilepsie, maar die heeft de afgelopen twee jaar maar liefst 1 aanval gehad -.- Heeft zelfs rijlessen terwijl je een jaar aanvalvrij moet zijn daarvoor, dus ook wel te checken door de overheid lijkt me.

Vond die tienermoeder trouwens erg treurig overkomen, zag er imo moe en moedeloos uit. Misschien heeft ze gewoon niet zo'n expressief gezicht, maar tijdens dat skypen zei ze ook overal maar 'ja' op.
ik denk dat ze een heel laag niveau had , dat ze niet alles snapte zou het allemaal wel tot haar doordringen wat er verteld werd?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
  roze dinsdag 2 februari 2016 @ 21:57:25 #7
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_159608749
Er komen nog 3 afleveringen ofzo _O_
Your beauty never ever scared me.
pi_159611593
Alle afleveringen tot nu toe gezien.... wat een treurnis met al die kansloze, (be)rustende tieners die het allemaal wel best vinden en lekker profiteren van wat de maatschappij hen allemaal te bieden heeft.

En arme, arme kindjes. Je zult maar moeten opgroeien met ouders die écht geen knip voor hun neus waard zijn. Ik heb er nog geen een bij gezien waarvan ik dacht dat het uiteindelijk goed kan komen.

En al die walgelijke babynamen........ :r
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  dinsdag 2 februari 2016 @ 23:49:45 #9
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159612532
Ik vind het lastig om te zien dat ze zo makkelijk uitkeringen enz krijgen, helemaal met de houding als "ik kan wel werken maar wil het niet" bizar gewoon. Je gaat werken en wil je niet werken dan trekken we gewoon een hele berg van je uitkering in, met je ik wil niet werken. Niet werken is geen geld einde verhaal. Ondertussen wel helemaal vol laten tatoeëren. Dat kost ook bakken met geld! Flikker op zeg, ja ik kan hier kwaad om worden. En het overgrote deel van Nederland werkt zich de tering!

Je kan ook gewoon een rode draad trekken in al die uitzendingen, uitkering, willen niet werken, roken als een ketter, energie drink en vol met tattoos.

En die kansloze houding van komt allemaal wel, zal allemaal wel word aangesterkt door alle subsidies en uitkeringen!

Dus dat :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_159614492
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 23:49 schreef ook_gek het volgende:
Ik vind het lastig om te zien dat ze zo makkelijk uitkeringen enz krijgen, helemaal met de houding als "ik kan wel werken maar wil het niet" bizar gewoon. Je gaat werken en wil je niet werken dan trekken we gewoon een hele berg van je uitkering in, met je ik wil niet werken. Niet werken is geen geld einde verhaal. Ondertussen wel helemaal vol laten tatoeëren. Dat kost ook bakken met geld! Flikker op zeg, ja ik kan hier kwaad om worden. En het overgrote deel van Nederland werkt zich de tering!

Je kan ook gewoon een rode draad trekken in al die uitzendingen, uitkering, willen niet werken, roken als een ketter, energie drink en vol met tattoos.

En die kansloze houding van komt allemaal wel, zal allemaal wel word aangesterkt door alle subsidies en uitkeringen!

Dus dat :P
En vergeet vooral alle huisdieren niet die ze wel hebben :{
Zoals dat stel dat opeens tig katten erbij had.
Maar dat door blijven roken vind ik nog wel het meest weerzinwekkende. Zo slecht voor het kind. En dan gewoon door blijven roken als dat kindje al een groeiachterstand heeft zoals vorige week. Ik kan daar gewoon echt niet bij :N
Of zoals deze week wel stoppen met blowen maar nog wel 15 sigaretten per dag weg paffen. Nee dat schiet op :{
Maar blijkbaar dringt het gewoon niet in die hoofden vol zaagsel door hoe gevaarlijk en dom ze bezig zijn.
  woensdag 3 februari 2016 @ 09:20:27 #11
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_159615352
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 23:49 schreef ook_gek het volgende:
Ik vind het lastig om te zien dat ze zo makkelijk uitkeringen enz krijgen, helemaal met de houding als "ik kan wel werken maar wil het niet" bizar gewoon. Je gaat werken en wil je niet werken dan trekken we gewoon een hele berg van je uitkering in, met je ik wil niet werken. Niet werken is geen geld einde verhaal. Ondertussen wel helemaal vol laten tatoeëren. Dat kost ook bakken met geld! Flikker op zeg, ja ik kan hier kwaad om worden. En het overgrote deel van Nederland werkt zich de tering!

Je kan ook gewoon een rode draad trekken in al die uitzendingen, uitkering, willen niet werken, roken als een ketter, energie drink en vol met tattoos.

En die kansloze houding van komt allemaal wel, zal allemaal wel word aangesterkt door alle subsidies en uitkeringen!

Dus dat :P
Inderdaad :{ Echt beschamend om te zien. Die kindjes hebben echt een kuttoekomst voor zich met zulke ouders als voorbeeld ;(
  † In Memoriam † woensdag 3 februari 2016 @ 13:10:57 #12
43556 miss_dynastie
pi_159620026
Zojuist de aflevering aangezet, voor ze hem weer offline halen voor een edit of zo :')
Geen idee wie die bekende moeder is _O-
pi_159620073
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 13:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Zojuist de aflevering aangezet, voor ze hem weer offline halen voor een edit of zo :')
Geen idee wie die bekende moeder is _O-
Ik had ook geen idee. Maar ze schijnt cabaretière te zijn. Maar ik had ook nog nooit van haar gehoord :')

Ik neem de afleveringen tegenwoordig op met de decoder. Die van 2 weken geleden heb ik gemist omdat ik niet live kon kijken en hij online ook niet te zien was.
  woensdag 3 februari 2016 @ 13:39:51 #14
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159620747
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 07:26 schreef Sylvana het volgende:

[..]

En vergeet vooral alle huisdieren niet die ze wel hebben :{

Die was ik vergeten inderdaad ja! De huisdieren!
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 09:20 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Inderdaad :{ Echt beschamend om te zien. Die kindjes hebben echt een kuttoekomst voor zich met zulke ouders als voorbeeld ;(
Maar ja laten we eerlijk zijn.... Ze kunnen er zelf ook niks aan doen door hun opvoeding. Neem de laatste aflevering. Ze is zwanger en paft lekker op de bank en naast haar zit haar eigen moeder, oma in wording ook lekker door te paffen met haar "ik ben toch niet zwanger?" En later vertelde ze zelf ook nog dood leuk dat ze zelf ook tijdens de zwangerschap gerookt heeft.

En dit komt misschien verkeerd over maar bij de laatste controlle waar alles goed was ondanks het eoken dacht ik wel... Jammer! Had ze maar heel erg laten schrikken maar ja tegelijk ben ik dan ook wel erg blij te horen dat het gezond is en het kindje geen nadelige gevolgen heeft door onverstandig leven van de moeder.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  † In Memoriam † woensdag 3 februari 2016 @ 13:46:17 #15
43556 miss_dynastie
pi_159620949
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 13:12 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik had ook geen idee. Maar ze schijnt cabaretière te zijn. Maar ik had ook nog nooit van haar gehoord :')

Ik neem de afleveringen tegenwoordig op met de decoder. Die van 2 weken geleden heb ik gemist omdat ik niet live kon kijken en hij online ook niet te zien was.
Ik kan wel om haar lachen eerlijk gezegd... 'Dit is baby Anita... ja, zo heb ik haar genoemd. Hai schatje *smak* ' _O-

quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 13:39 schreef ook_gek het volgende:

[..]
En dit komt misschien verkeerd over maar bij de laatste controlle waar alles goed was ondanks het eoken dacht ik wel... Jammer! Had ze maar heel erg laten schrikken maar ja tegelijk ben ik dan ook wel erg blij te horen dat het gezond is en het kindje geen nadelige gevolgen heeft door onverstandig leven van de moeder.
Dat deden die andere meiden toch ook niet? Interesseert ze geen zier, baby betekent uitkering en vrijstelling van de sollicitatieplicht, hoezee :7

[ Bericht 2% gewijzigd door miss_dynastie op 03-02-2016 13:56:45 ]
  woensdag 3 februari 2016 @ 13:58:24 #16
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159621287
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 13:46 schreef miss_dynastie het volgende:

Dat deden die andere meiden toch ook niet? Interesseert ze geen zier, baby betekent uitkering en vrijstelling van de sollicitatieplicht, hoezee :7
Daar heb je ook wel een punt inderdaad. Ik vind het zelf alleen niet te bevatten. Eind April zal ik zelf vader worden dus maak van dicht bij alles mee betreft zwangerschap en ik kan mij niet indenken dat je dat soort dingen doet met gezond verstand, ik kan echt al doe ik nog zoveel moeite er niet bij. Net als dat de vaders regelmatig weg lopen of dagen niet thuis komen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_159623619
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 13:58 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Daar heb je ook wel een punt inderdaad. Ik vind het zelf alleen niet te bevatten. Eind April zal ik zelf vader worden dus maak van dicht bij alles mee betreft zwangerschap en ik kan mij niet indenken dat je dat soort dingen doet met gezond verstand, ik kan echt al doe ik nog zoveel moeite er niet bij. Net als dat de vaders regelmatig weg lopen of dagen niet thuis komen.
Zit daar niet nu net het probleem?
pi_159624359
Iemand die een top 3 van afleveringen kan geven?
Heb alleen de laatste 2 gezien en dat was al flink genieten/ergeren. _O_
pi_159626154
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 15:54 schreef tralalala het volgende:
Iemand die een top 3 van afleveringen kan geven?
Heb alleen de laatste 2 gezien en dat was al flink genieten/ergeren. _O_
Die met Juf Kenia en Renate Verbaan zijn toppers! die van vorige week moet ik nog kijken.
  woensdag 3 februari 2016 @ 17:07:47 #20
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_159626204
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 15:54 schreef tralalala het volgende:
Iemand die een top 3 van afleveringen kan geven?
Heb alleen de laatste 2 gezien en dat was al flink genieten/ergeren. _O_
Sowieso alles van dit seizoen, die met Fajah Lourens, eentje met een meisje die Toria heet (met Tatum Dagelet volgens mij). Die komen nu het meest in me op.
  woensdag 3 februari 2016 @ 17:08:57 #21
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_159626235
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 13:39 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Die was ik vergeten inderdaad ja! De huisdieren!

[..]

Maar ja laten we eerlijk zijn.... Ze kunnen er zelf ook niks aan doen door hun opvoeding. Neem de laatste aflevering. Ze is zwanger en paft lekker op de bank en naast haar zit haar eigen moeder, oma in wording ook lekker door te paffen met haar "ik ben toch niet zwanger?" En later vertelde ze zelf ook nog dood leuk dat ze zelf ook tijdens de zwangerschap gerookt heeft.

En dit komt misschien verkeerd over maar bij de laatste controlle waar alles goed was ondanks het eoken dacht ik wel... Jammer! Had ze maar heel erg laten schrikken maar ja tegelijk ben ik dan ook wel erg blij te horen dat het gezond is en het kindje geen nadelige gevolgen heeft door onverstandig leven van de moeder.
Die moeder die de sigaretten aanstak voor haar dochter omdat die het aansteken van een peuk niet lekker vond :') ;(
  roze woensdag 3 februari 2016 @ 17:11:23 #22
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_159626292
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 17:08 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Die moeder die de sigaretten aanstak voor haar dochter omdat die het aansteken van een peuk niet lekker vond :') ;(
:') :') :')
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 3 februari 2016 @ 17:15:50 #23
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_159626405
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 17:07 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Sowieso alles van dit seizoen, die met Fajah Lourens, eentje met een meisje die Toria heet (met Tatum Dagelet volgens mij). Die komen nu het meest in me op.
Hoe noemde Tatum haar nou?!
Dic-Ta-Toria ofzo :P en een ouwe Nuk..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_159626470
Thanks!
pi_159626502
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 17:08 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Die moeder die de sigaretten aanstak voor haar dochter omdat die het aansteken van een peuk niet lekker vond :') ;(
oh ja, dat was ook een topshow
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')