etto ben jij serieus vijftig?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Deadprez zal hiervoor boeten, vriend...
Genoeg.quote:
Haha goeie W0rking_Class_Her0quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ech he, ik bedacht mezelf dat weken geleden al
oEH ZO wild deze manquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:42 schreef McNulty het volgende:
[..]
Nee, jij wilt kritiek op mij uitten terwijl je een blinde vlek heb voor je eigen postgedrag. Het is geen toeval dat je hier op fok post en "easy" loopt te doen en niet op marokko.nl
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:44 schreef Crip het volgende:
[..]
ja ikweenie wrm hij zegt dat ik easy ben, als ik dat was had ik wel mn nummer gegeven toen hij dat vroeg in dm. ;s
we zijn bffs hzaw.
Hey dimaquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou echt willen dat ik hermafrodiet was, kon ik mezelf neuken
Oke Niels.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:44 schreef McNulty het volgende:
[..]
nee, zo lul je er niet uit deze keer.
Stuur je gegevens ff, dan neem ik dat mee naar achterquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat een eer
Ik heb alleen geen fb (meer)
Dat doet hij bij iedereen, niets vreemdquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik hoef niks te vragen.. Tardis blijft me elke dag 45 keer DM'en met z'n persoonlijke informatie.
Nee, dat is dankzij Deadprez de SC ingeslopen... Maar ik krijg die GroenLinks kabouter nog wel voor zijn euvele leugens, laster en smaad.quote:
Hjb nielsquote:
Dit is een gekke zinquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kut voor een serpent als jij bent
heb net wraps gemaakt met kip, gehakt, tomaat, rucola, ijsbergsla, komkommer en mexicaanse sausquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |