Ja, net als jij, vroeger... tijdens het Palingoproer!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
koop een tienertoerkaart, reis je goedkoper
Ja, jij bent de uitverkorene.quote:
wederopstanding bedoel jequote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, net als jij, vroeger... tijdens het Palingoproer!
Zou echt willen dat ik hermafrodiet was, kon ik mezelf neukenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij bent gewoon per ongeluk op een piemel gevallen, dat telt niet
een eindelijk serieus kans maken op dickquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou echt willen dat ik hermafrodiet was, kon ik mezelf neuken
Frank is dan ook de niveau-opkrikker... ik ben slechts de niveau-peiler...quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Daarom
Frank weet het niveau ook altijd eigenhandig op te krikken ipv te janken.
Nee, jij wilt kritiek op mij uitten terwijl je een blinde vlek heb voor je eigen postgedrag. Het is geen toeval dat je hier op fok post en "easy" loopt te doen en niet op marokko.nlquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Snap niet waarom je hier opeens Sheikh ibn Google komt spelen terwijl je Bryan Silva bent.![]()
Hehehe, zit wel diep.
hey niels 2.0 hou je bekquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:42 schreef McNulty het volgende:
[..]
Nee, jij wilt kritiek op mij uitten terwijl je een blinde vlek heb voor je eigen postgedrag. Het is geen toeval dat je hier op fok post en "easy" loopt te doen en niet op marokko.nl
Ben je mad nulty?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:42 schreef McNulty het volgende:
[..]
Nee, jij wilt kritiek op mij uitten terwijl je een blinde vlek heb voor je eigen postgedrag. Het is geen toeval dat je hier op fok post en "easy" loopt te doen en niet op marokko.nl
Respect dat je je niet onder druk laat zetten.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet.
Het is tenminste wel mijn eigen keuze om maagd te zijn.
Het zit hem in de 0 denkquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hey niels 2.0 hou je bek
Waar bemoei jij je mee??? Verv,.. oh shit... een blauwe.quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:42 schreef McNulty het volgende:
[..]
ja ikweenie wrm hij zegt dat ik easy ben, als ik dat was had ik wel mn nummer gegeven toen hij dat vroeg in dm. ;squote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow dus je bent gwn easy, dacht dat wij echt vrienden waren ;'s
Heb je ook beetje voor mij?quote:
nee, zo lul je je er niet uit deze keer.quote:
Er wordt iig geen gehoor aan gegevenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Komt door de TT, straf mij maar. Het is allemaal mijn schuld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |