SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Snel, sla de bestuurder in elkaar: http://speld.nl/2016/02/0(...)edreigen-conducteur/quote:
Oh, ik dacht dat je in 't OV zat.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:36 schreef Lonaa het volgende:
Iedere keer als ik auto zie denk ik JAAAAAA.
En dan is het een hippe auto
Nee. Ik ben thuis. En mijn kerel rijdt niet door met de auto. Want hij doet er al 30 minuten over.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je in 't OV zat.
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee. Ik ben thuis. En mijn kerel rijdt niet door met de auto. Want hij doet er al 30 minuten over.
Het is half 6, hij moet de stad door, ik vind 30+ minuten dan niet zo gek voor dat stukquote:
ZOMG THUISquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:38 schreef Artoo het volgende:
[..]
Het is half 6, hij moet de stad door, ik vind 30+ minuten dan niet zo gek voor dat stuk
Hangt er vanaf, als die diepvriespizza 1100 kcal is kom je al een heel eindquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Gister "uit eten" in de vreetschuur, +0,2. Viel mee.
Vandaag:
O: 2 BH met kipfilet
T: banaan
L: kopje groentesoep, 1 bol filet americain 1 bol eiersalade.
D: diepvriespizza.
Meh.. te weinig denk ik he?
denk je? Ik vind dat wel meevallenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Gister "uit eten" in de vreetschuur, +0,2. Viel mee.
Vandaag:
O: 2 BH met kipfilet
T: banaan
L: kopje groentesoep, 1 bol filet americain 1 bol eiersalade.
D: diepvriespizza.
Meh.. te weinig denk ik he?
Filet en eiersalade op een bolletje misschien?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:44 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, als die diepvriespizza 1100 kcal is kom je al een heel eind
Heb je filet americain en eiersalade zitten eten zonder brood?
die pizza is iets van 700 geloof ik.. thuis even checken. En die filet en eier met een bolletjequote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:44 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, als die diepvriespizza 1100 kcal is kom je al een heel eind
Heb je filet americain en eiersalade zitten eten zonder brood?
Oh ja, ik las het meer als een bol geschept met zo'n ijsschep.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:46 schreef Artoo het volgende:
[..]
Filet en eiersalade op een bolletje misschien?
ook voor een man van 190 lang en 180 kilo?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
denk je? Ik vind dat wel meevallen
Ditquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oh ja, ik las het meer als een bol geschept met zo'n ijsschep.
Maar dan is het helemaal vrij veel qua calorieen gok ik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |