Ja.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:28 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Je bedoelt het verhaal dat ca. 6 uurtjes duurt?
Heeft een hele beperkte oplage in NL maar staat ook op psn voor 49,99quote:Op zaterdag 6 februari 2016 08:18 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Deze verscheen toch niet in NL?
Zo'n bazengamequote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:38 schreef Cikx het volgende:
Dark Souls 2 Scholar of the First Sin toch maar eens gekocht voor 20 dollar, maar durf er niet aan te beginnen.
Heb em gisteravond ook maar even opnieuw gedownload.. moet the old hunters nog afmakenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb ergens telkens wel zin om Bloodborne weer eens te spelen.
Zit nog in de basis game gister een boss gedood.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Heb em gisteravond ook maar even opnieuw gedownload.. moet the old hunters nog afmaken
Exact weet ik het niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:22 schreef Nober het volgende:
Hoe kan je je eigen gameplay van twitch terugkijken en delen op youtube?
Ben de eerste video kwijt, tweede stond er ineens wel op en die kon ik eenvoudig delen via export. Ben benieuwd of youtube een video van 36 minuten erop zet maar dat gaat dus lukken als ik je reactie goed lees.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
Exact weet ik het niet.
Maar als je je youtube koppelt en je drukt op share slaat ie de complete periode op op je kanaal.
Kwam ik achter nu er opeens 57 minuten gameplay stond op youtube
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Ben de eerste video kwijt, tweede stond er ineens wel op en die kon ik eenvoudig delen via export. Ben benieuwd of youtube een video van 36 minuten erop zet maar dat gaat dus lukken als ik je reactie goed lees.
Oh jij bent Johanquote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dit was live, maar achteraf bleek alles ook opgeslagen.
Dat internet staat echt vol met data waar nooit iemand naar kijkt
Die 57 minuten moeten ook (weet ik veel waar) verwerkt worden ergens.
Dus grote bestanden kunnen een uurtje pleite zijn.
Ja je bent jong en komt op fok met een bijnaam en denk anoniem te blijven, voor je het weet kent half ps4 fok je echte persoon door te gamen en gezamelijke interesse.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:15 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Oh jij bent Johan
Dacht altijd al van wie the fuck is dat nou maar tis een Nederlander dus lamaar zitten.
<3quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:20 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja je bent jong en komt op fok met een bijnaam en denk anoniem te blijven, voor je het weet kent half ps4 fok je echte persoon door te gamen en gezamelijke interesse.
Youtube heeft mijn video niet geüpload want te lang.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
niet uitzenden via twitch maar youtube?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Youtube heeft mijn video niet geüpload want te lang.![]()
![]()
Twitch bewaard alleen de laatste video op hun site en de rest verwijderen ze?
5324... Is heeft dat met bussen te maken?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik vond broforce tegen vallen op steam. AAC lijkt me tof, wel weer een twinstick shooter maar dit is icm bullet hell en ziet er goed uit.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:27 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ga ook voor AAC hoor, broforce is al jaren uit op steam en lijkt me weer zon game als Super Time Force die ik uiteindelijk toch niet speel. AAC ziet er nice uit dus die ga ik kiezen
Ja 😂quote:Op zondag 7 februari 2016 13:15 schreef Visserij het volgende:
[..]
5324... Is heeft dat met bussen te maken?
Jij weet niet wie Visserij isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |