www.budgetgaming.nlquote:Op maandag 8 februari 2016 18:51 schreef prefix1 het volgende:
nu ik een ps4 heb gehaald waar kan ik beetje goedkoop Grand theft auto 5 kopunnn? ps store nog steeds 50 euro
morgen toch?quote:Op zondag 7 februari 2016 20:45 schreef DKUp het volgende:
¤46,- voor Dying Light Enhanced Edition bij de MM![]()
Waarschijnlijk ook dan bij een aantal Bart Smits.
www.psncode.nlquote:Op maandag 8 februari 2016 18:58 schreef Droathoah het volgende:
Waarom is het zo lastig om je Playstation + abonnement te verlengen met een maand?
Ik wil gewoon een maand verlengen en heb 10 euro in mijn wallet. Waarom moet ik nu persé mijn cc gegevens invoeren en wordt het automatisch verlengd.
Heeft iemand tips om dit op 1 of andere manier te omzeilen? Ik wil geen 3 maanden via de winkel, omdat ik deze PS4 geleend heb en binnenkort overga op een eigen PS4.
Dan maak je een eigen account aan en neem je die vervolgens mee naar je eigen ps4?!quote:Op maandag 8 februari 2016 18:58 schreef Droathoah het volgende:
Waarom is het zo lastig om je Playstation + abonnement te verlengen met een maand?
Ik wil gewoon een maand verlengen en heb 10 euro in mijn wallet. Waarom moet ik nu persé mijn cc gegevens invoeren en wordt het automatisch verlengd.
Heeft iemand tips om dit op 1 of andere manier te omzeilen? Ik wil geen 3 maanden via de winkel, omdat ik deze PS4 geleend heb en binnenkort overga op een eigen PS4.
plus is account verbonden niet console verbonden.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:58 schreef Droathoah het volgende:
quote:Op maandag 8 februari 2016 19:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
plus is account verbonden niet console verbonden.
Ah thanks! Ik vind het wel jammer dat je niet gewoon via je wallet kan verlengen zonder cc of Paypal gegevens. Er staat nu 10 euro in waar ik niks mee kan...quote:Op maandag 8 februari 2016 19:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Dan maak je een eigen account aan en neem je die vervolgens mee naar je eigen ps4?!
V&A / [CENTRAAL] Playstation 4-games ruil/verkooptopic #9 Komt u maar!quote:Op maandag 8 februari 2016 18:51 schreef prefix1 het volgende:
nu ik een ps4 heb gehaald waar kan ik beetje goedkoop Grand theft auto 5 kopunnn? ps store nog steeds 50 euro
Op de Ps4 komt die ook de 11e gewoon uit voor zover ik kan zien? Maar mijne staat toch op mijn US accountquote:
Irritant dat je moet wachten tot dinsdag om hem te kopen in de PS store. Wilde hem alvast kopen zodat hij 's nachts kan downloaded en ik in de ochtend vroeg voor het werk even een uurtje kan spelen.quote:Op maandag 8 februari 2016 01:03 schreef Nober het volgende:
Als dit maar goed is.
Dinsdag rond 19:00 downloaden!
4GB op steam valt wel mee, hoop dat ie om 19:00 in de PS store staat.quote:Op maandag 8 februari 2016 22:50 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Irritant dat je moet wachten tot dinsdag om hem te kopen in de PS store. Wilde hem alvast kopen zodat hij 's nachts kan downloaded en ik in de ochtend vroeg voor het werk even een uurtje kan spelen.
Dan maar in de nacht aanschaffen
Heb er zin in.
10am Pacific is 19:00 hier.twitter:camposanto twitterde op maandag 08-02-2016 om 19:01:24Firewatch releases on Steam at 10am Pacific tomorrow! On PS4 the time is less exact but hopefully not too long after that. We can't wait! reageer retweet
vol?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:21 schreef Friday12 het volgende:
Is er bij iemand waar de auto save upload wel werkt? Bij mij word gewoon niets geupload
Nee.. Het was wel ooit vol voor die upgrade.. Maar niets upload ik moet het nog altijd handmatig doenquote:
Ik vind het juist een hele mooie prijs, mits je Dying Light nog niet gespeeld hebt. Voor dat geld heb je de originele game, alle dlc, en de uitbreiding The Following, die ook erg groot blijkt te zijn.quote:Op maandag 8 februari 2016 22:50 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Irritant dat je moet wachten tot dinsdag om hem te kopen in de PS store. Wilde hem alvast kopen zodat hij 's nachts kan downloaded en ik in de ochtend vroeg voor het werk even een uurtje kan spelen.
Dan maar in de nacht aanschaffen
Heb er zin in.
@Dyling Light: vind het een heel tof spel, maar vind ¤46 voor een uitgebreide versie best veel. Even wachten hoeveel extra content het is. Verwacht dat ik hem wel koop, nadat ik The Witcher eindelijk uit heb, overigens
Ligt aan PSN, niet aan je headphone.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:35 schreef Drankster het volgende:
Sinds een paar dagen in het bezit van de officiële PS4 wireless headset. Toch merk ik soms (paar keer in het uur) dat ik tijdens gamen een soort van 'lag 'heb qua geluid, gestotter en klein gekraak.
Hebben meerdere mensen hier last van?
Als ik muziek luister via mijn laptop het ik dat niet. Het is zowel bij Fallout 4 als bij andere games waaronder DQ Heroes.
Van mijquote:Op maandag 8 februari 2016 18:51 schreef prefix1 het volgende:
Ligt idd aan PSN of je internet.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:35 schreef Drankster het volgende:
Sinds een paar dagen in het bezit van de officiële PS4 wireless headset. Toch merk ik soms (paar keer in het uur) dat ik tijdens gamen een soort van 'lag 'heb qua geluid, gestotter en klein gekraak.
Hebben meerdere mensen hier last van?
Als ik muziek luister via mijn laptop het ik dat niet. Het is zowel bij Fallout 4 als bij andere games waaronder DQ Heroes.
Sowieso de beste aankoop en met terugwerkende kracht veel spijt dat ik zo lang met de PS3 ben door blijven hobbelen. Beste spellen kan ik erop spelen, ik kijk films/series via netflix en ik luister er muziek op via spotify.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 08:00 schreef Q. het volgende:
Zo, stock HDD in mn PS4 vervangen door een 1TB SSHD. Wel mooi om te zien hoe makkelijk dat gaat, stuk makkelijker dan bij PS3. PS4 is gewoon echt goed ontworpen, dat merk je aan alles.
Ook nog geen moment spijt gehad, maar dat heb ik nog nooit gehad van de aankoop van een console. 3-400 euro voor een aparaat dat je een jaar of 6-7 kunt gebruiken. Dat is best uniek als het gaat om elektronica.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:51 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Sowieso de beste aankoop en met terugwerkende kracht veel spijt dat ik zo lang met de PS3 ben door blijven hobbelen. Beste spellen kan ik erop spelen, ik kijk films/series via netflix en ik luister er muziek op via spotify.
gelukkig hebben wij elkaar nog <3quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nee.. Het was wel ooit vol voor die upgrade.. Maar niets upload ik moet het nog altijd handmatig doen
Als ze nou select all mode hadden was dat niet zo een probleem
Het was makkelijker geweest als het gewoon met een externe HDD konquote:Op dinsdag 9 februari 2016 08:00 schreef Q. het volgende:
Zo, stock HDD in mn PS4 vervangen door een 1TB SSHD. Wel mooi om te zien hoe makkelijk dat gaat, stuk makkelijker dan bij PS3. PS4 is gewoon echt goed ontworpen, dat merk je aan alles.
Hoezo?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 08:04 schreef pyramid_head het volgende:
[..]
Ligt aan PSN, niet aan je headphone.
Bij mij is het niet gelukt om de headset te pairen met mijn bravia tv.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:35 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ligt idd aan PSN of je internet.
Heb hem ook sinds een week, tof ding verder alleen heel jammer dat je hem niet via Bluetooth kan pairen met je telefoon/tv/laptop
-edit
Enig idee of dat kan met Sony bravia smart tv?![]()
Zou ook makkelijk kunnen. De PS4 encrypt toch alles. Misschien later in een update. Bij de X360 kon het immers ook.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:12 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Het was makkelijker geweest als het gewoon met een externe HDD kon
Technisch gezien is het ook zeker mogelijk, de One doet het ook.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:22 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Zou ook makkelijk kunnen. De PS4 encrypt toch alles. Misschien later in een update. Bij de X360 kon het immers ook.
Lees net dit over Naruto.quote:De verhaalmodus is een aaneenschakeling van gevechten, maar het bevat voldoende tussenfilmpjes om constant getik op de controller te voorkomen. Dat staat in schril contrast tot de andere Storm-games, waarbij de gevechten verpakt zijn in een gigantische adventuremodus. Hierin wordt niet alleen veel geknokt, maar ook veel gereisd. De verhaalmodus van Storm 4 is dus wat versimpeld, maar het biedt nog voldoende hoogtepunten, dankzij de actievolle gevechten en de toevoeging van quick time events in sommige tussenfilmpjes. Helaas zijn er ook diverse tussenfilmpjes waarin scènes enkel bestaan uit stilstaande afbeeldingen en stemwerk, wat een rare toevoeging is
Dus je haalt de game en dan speel je niet online of story?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:51 schreef Yi-Long het volgende:
Story-mode nog niet geprobeerd, maar schijnt wel dat die stad weer 'open' is, ipv bij NUNS2 (geloof ik) dat het rondlopen in tekeningen was...
Misschien heeft hij nog geen tijd gehad. Ik heb hem ook al sinds vrijdag maar zit nog in de verpakking omdat ik eerst digimon wil uitspelenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:04 schreef Pinda555 het volgende:
[..]
Dus je haalt de game en dan speel je niet online of story?
Ik blijf hopen. Sony luistert meestal wel naar de klanten.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:36 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Technisch gezien is het ook zeker mogelijk, de One doet het ook.
Maar ja dan moeten ze het wel in voeren
en daarom nog elke maand die schijtindies in plus jaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:31 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Ik blijf hopen. Sony luistert meestal wel naar de klanten.
True. Heb nu 3 maanden een ps4 en sinds de ps4 pas plus. Maar kan nog niet zeggen van wow wat een goede games hebben we gehad.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:43 schreef Catch22- het volgende:
[..]
en daarom nog elke maand die schijtindies in plus ja
ik al anderhalf jaar en er is nog geen AAA geweestquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:11 schreef magikmichael het volgende:
[..]
True. Heb nu 3 maanden een ps4 en sinds de ps4 pas plus. Maar kan nog niet zeggen van wow wat een goede games hebben we gehad.
Waren MGS: GZ en AC Black Flag niet ooit in de plus?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:18 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik al anderhalf jaar en er is nog geen AAA geweest
Ja oké. Maar GZ is een game van 2 uur.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:22 schreef 2dope het volgende:
[..]
Waren MGS: GZ en AC Black Flag niet ooit in de plus?
Ik hoop op Oddworld new n tasty. Is ook een indie toch??quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:18 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Is al in PS+ geweest, dus die komt nie meer.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:30 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Ik hoop op Oddworld new n tasty. Is ook een indie toch??
Same..quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:00 schreef Catch22- het volgende:
Ik ben op een vreemde manier gefascineerd door firewatch
Nah hij speelt alleen vs cpu.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:15 schreef Kuiver het volgende:
[..]
Misschien heeft hij nog geen tijd gehad. Ik heb hem ook al sinds vrijdag maar zit nog in de verpakking omdat ik eerst digimon wil uitspelen
Wehkamp heeft vanaf vandaag (officieel morgen) weer ¤7,50 kortingquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:11 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Voor ik alle pagina's ga bekijken: PS Plus ergens in de aanbieding?
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:21 schreef Nober het volgende:
Zijn er nog opwaardeeracties voor de PSN?
Kwam niet verder dan 2x20¤ voor 39,49 op http://beltegoed.nl/
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:03 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Wehkamp heeft vanaf vandaag (officieel morgen) weer ¤7,50 korting![]()
Met de code: korting
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:18 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Firewatchquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:58 schreef truedestiny het volgende:
Nightwatch is echt een game die over een maandje of 9 PSplus game wordt.
Dat is in de adventure-modus. Die matig is.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:51 schreef Yi-Long het volgende:
Story-mode nog niet geprobeerd, maar schijnt wel dat die stad weer 'open' is, ipv bij NUNS2 (geloof ik) dat het rondlopen in tekeningen was...
Die jaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:59 schreef DKUp het volgende:
[..]
Firewatch![]()
Daarom koop ik het spel ook niet, dit is een echte PS Plus game.
quote:
Niets voor mijquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:31 schreef pyramid_head het volgende:
Iedereen loopt momenteel keihard te fappen op een indie, the witness.
Maar het schijnt wel een hele goede puzzelgame te zijn.quote:
Ik vind 36 euro een rare prijs.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:58 schreef pyramid_head het volgende:
[..]
Maar het schijnt wel een hele goede puzzelgame te zijn.
Was een jaar of 2/3 geleden wel hyped, nu not so much (Braid was super awesome, is van dezelfde guy). Wacht op een aanbieding komende maanden of PS+.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:31 schreef pyramid_head het volgende:
Iedereen loopt momenteel keihard te fappen op een indie, the witness.
Paar weken geleden Arkham Knight gekocht en mee begonnen, en sinds vorige week ook bezig met Metal gear Solid 5, dus voorlopig even geen zin/tijd om dan ook de Sp van Naruto nog te gaan doen...quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:04 schreef Pinda555 het volgende:
[..]
Dus je haalt de game en dan speel je niet online of story?
Zonde. Sowieso kut dat ze niet gewoon een geheel open wereld hebben met die game. Volgens mij de 360 game (Ubisoft) en NUNS1 trouwens wel, maar daarna hebben ze dat een beetje in de steek gelaten.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is in de adventure-modus. Die matig is.
zeker! vermaak me er prima mee. Hoewel de bewegingen wel wat soepeler mogen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 06:46 schreef Q. het volgende:
Firewatch is die 20 euro echt wel waard hoor.
Zit er actie in, of is het echt alleen zoeken en lopen?quote:Op woensdag 10 februari 2016 06:46 schreef Q. het volgende:
Firewatch is die 20 euro echt wel waard hoor.
Jepquote:Op woensdag 10 februari 2016 10:53 schreef kreuk050 het volgende:
Iemand nog meer super veel zin in Trackmania Turbo??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |