Haha, ja wel grote mooie ogen jaquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Zie iedereen geilen op kleurdoos in US
Ze heeft vet mooie ogen.
Oke tmiquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lange wandelingen op het strand, romantisch kaars diner, anaal.
iel dat is in de kontquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lange wandelingen op het strand, romantisch kaars diner, anaal.
Je hebt zelf vast ook wel zo'n guilty pleasure toch.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
Haar uitstraling is bijna jongensachtig, ik word er iig niet warm van.
hoink plsquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Smachtend kirrend naar forse klodders lauw mannenroom.
Misschien moet ik toch maar een dm sturen. Ik kan hooguit worden afgewezen, maar daar care ik toch niet omquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Smachtend kirrend naar forse klodders lauw mannenroom.
oh hey mmg/2nutzquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien moet ik toch maar een dm sturen. Ik kan hooguit worden afgewezen, maar daar care ik toch niet om
Ook maar 1 keer in zijn 174-jarig bestaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:00 schreef zeer het volgende:
[..]
wch heeft tenminste wel bewijs dat 'ie een keer geneukt heeft
Morena Baccarinquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Je hebt zelf vast ook wel zo'n guilty pleasure toch.
doesnt matter had sexquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ook maar 1 keer in zijn 174-jarig bestaan.
hahaquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:02 schreef Gridlok het volgende:
Haha, die vaste US kliek die er nog steeds rondspookt
Hier nietquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:29 schreef Kurovski het volgende:
Uiteindelijk toch wel mooi weer geworden.
Sorry dat ze zo laat was nog.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:03 schreef hoink581 het volgende:
Ik ga zo naar Schiphol, mag ik daar weer 2 uur wachten. Het wachten op het inpakken van mijn vriendin duurde al lang.
Je bedoelt stex zeker.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:02 schreef Gridlok het volgende:
Haha, die vaste US kliek die er nog steeds rondspookt
nee formidablequote:
hahahah gelukkig had ik je vriendin al voor je gepakt ahhaquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:03 schreef hoink581 het volgende:
Ik ga zo naar Schiphol, mag ik daar weer 2 uur wachten. Het wachten op het inpakken van mijn vriendin duurde al lang.
spuit11quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:04 schreef zeer het volgende:
hahahah gelukkig had ik je vriendin al voor je gepakt ahha
ben je ook zo'n klb'er die gewoon regelmatig meeposts maar zich desondanks verheven voelt tot de rest?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
Een stinkend broeinest van platvloerse ranzigheid, dat is deze SC...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |