?quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens mij is Che wat paranoide
Ken je deze?quote:
drink jij nooit iets met suiker erin dan?quote:
Nee, alleen met aspartaamquote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:53 schreef McNulty het volgende:
[..]
drink jij nooit iets met suiker erin dan?
okequote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kifache je stresst om op kifache kifache je stresst om op
😂
Aspartaam is een van de meest grondig onderzochte additieven en het komt steeds als veilig uit de bus.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Aspartaam heeft ook geen kankerverwekkende neigingen ofzo neeeuh
Nee, nog niet.quote:
ja, wel tof gedaan... vond ik.quote:
Fuck aluhoedjes, steun de levensmiddelenindustrie!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Aspartaam heeft ook geen kankerverwekkende neigingen ofzo neeeuh
Coca Cola Light is wel het meest smerige ooit.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:57 schreef McNulty het volgende:
[..]
Aspartaam is een van de meest grondig onderzochte additieven en het komt steeds als veilig uit de bus.
Aspartaam is niet echt lekker. Dranken met echte suiker voelen ook wat stropiger en voller aan.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Coca Cola Light is wel het meest smerige ooit.
Anencefalie blijkt leuk te zijn, volgens mij heb jij daar last van.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:02 schreef McNulty het volgende:
Opso verblijdt ons nog eens met je kennis aub.
Zijn negers lui?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Hebben jullie mentos in cola al eens geprobeerd
Accurate diagnoses stellen is nog wat te hoog gegrepen voor je.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Anencefalie blijkt leuk te zijn, volgens mij heb jij daar last van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |