Zo ver ik weet zijn ze weg inmiddels. Ik heb in NL meestal Flitsmeister aan en die geeft al tijden niks meer aan op dat traject (rijd er geregeld). En heb er nooit een boete ontvangen. Dus ik denk TS mazzel heeftquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:43 schreef Sounddragon het volgende:
Stonden daar vroeger wel 2 van die dingen op de middenvangrail. Geen idee of ze er nog staan, en of ze het nog doen.
Je vrienden bedoelen deze: https://www.google.nl/map(...)00000!7i13312!8i6656quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:51 schreef Charleville het volgende:
Ik reed daar autobahn snelheden dus ik hoop op het beste, heb maar een minimumloon baantje dus dan is een boete altijd zuur. Vooral midden in de nacht zonder verkeer.:p
Volgens mij waren ze er in 2013 nog wel...quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:58 schreef Mattt het volgende:
Flitsers staan er al zeker 3 jaar niet meer.
Die bij Hilversum is/was (geen idee of hij nog actief is) bij de Witte Bergen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:00 schreef Charleville het volgende:
Aha!! Dat zal de locatie inderdaad zijn. Ik kwam vanaf Amersfoort, weet wel dat er ergens rond Hilversum een oude flitspaal zou staan. (Volgens mij flitst deze alleen richting Amersfoort) maar had ergens gelezen dat er jn Nederland geen flitspalen actief meer waren op snelwegen.dus gokte erop.
Bedankt voor je info, vmax is idd. op sommige trajecten erg laag vooral in de nachtelijke uren. Zit er gemiddeld ook 20 - 30 boven na 0:00 en gelukkig in geen jaren bekeurd haha!
Die onder het viaduct staat er toch nog gewoon? https://www.google.nl/map(...)00000!7i13312!8i6656quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die bij Hilversum is/was (geen idee of hij nog actief is) bij de Witte Bergen.
erg cool hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:52 schreef Pizza_Boom het volgende:
(makkelijk gezegd van iemand die continue vmax + 20/30 doet).
Je kunt een auto betalen en met het vliegtuig op vakantie. Ja, je hebt het vreselijk zwaar.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:51 schreef Charleville het volgende:
Ik reed daar autobahn snelheden dus ik hoop op het beste, heb maar een minimumloon baantje dus dan is een boete altijd zuur. Vooral midden in de nacht zonder verkeer.:p
Je hebt ook nog mobiele flitsers.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:02 schreef Charleville het volgende:
Bedankt iedereen voor het meedenken, dan kan ik nu eindelijk echt van m'n vakantie genieten haha!
Want een vlucht van Ryanair, Wowair of Transavia is onbetaalbaar..quote:Op dinsdag 2 februari 2016 06:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je kunt een auto betalen en met het vliegtuig op vakantie. Ja, je hebt het vreselijk zwaar.
Op de streetview september 2014 zijn ze er al niet meer en is de berm keurig begroeid.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 07:09 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Op de A9 Holendrecht - Schiphol v.v. zijn die flitspalen eind 2014/begin 2015 weggehaald.
klopt, die onder viaduct staat al 5-6 jaar uitquote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:09 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Die onder het viaduct staat er toch nog gewoon? https://www.google.nl/map(...)00000!7i13312!8i6656
Verder doe ik op de A1 bij Naarden altijd rustig, volgens mij hebben ze daar ook overal gestaan. En verder, tsja, mijn gevoel, 't voelt niet goed daar. En dat gevoel heeft me al meermaals van een boete gered.
die is een paar weken geleden weggehaaldquote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:09 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Die onder het viaduct staat er toch nog gewoon? https://www.google.nl/map(...)00000!7i13312!8i6656
Verder doe ik op de A1 bij Naarden altijd rustig, volgens mij hebben ze daar ook overal gestaan. En verder, tsja, mijn gevoel, 't voelt niet goed daar. En dat gevoel heeft me al meermaals van een boete gered.
Die staat al langer dan een jaar of 15-16 uit.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 09:29 schreef Tiemie het volgende:
[..]
klopt, die onder viaduct staat al 5-6 jaar uit
Bij Naarden-west (vanaf Amsterdam) staan ze paar keer per week te flitsen met mobiele apparatuur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |