Die willen toch geld zien.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 02:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar als het nou nalatigheid van hem uit blijkt te zijn...
Nee.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 02:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik was wel weer snoepjes aan het eten sinds tijden.. dat moet ik wel zeggen. Maar van een fucking winegum moet mijn vulling niet eruit gaan toch?Ik heb ook op niks hards gebeten ofzo.
In dit clipje juist niet travestieten op tv bespreekbaar maken.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bart deed in principe ook niet heel erg veel meer dna vermaak he
Beetje provoceren
dus het wordt meer gecensureerdquote:Op dinsdag 2 februari 2016 02:07 schreef Sked het volgende:
Het is pas voor het eerst in jaren dat we een staatssecretaris hebben die niet zomaar alles laten gebeuren op de NPO.
Daarom wordt het nu meer besproken, vrij simpel.
Ze zijn niet allemaal verrot. Bel ze eens op, kaart het probleem aan.quote:
Ik heb ook meerdere vullingen en die zitten ook nog. Maar veel daarvan zijn niet door haar gedaan. Ga morgen wel even bellen en de situatie uitleggen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 02:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee.
Ook van harde etenswaren niet. Tenminste, dat is mij nog nooit gebeurd. En ik heb meerdere vullingen.
Nee, er wordt kritischer gekeken naar wat er op de NPO te zien zou moeten zijnquote:Op dinsdag 2 februari 2016 02:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dus het wordt meer gecensureerd
okeequote:Op dinsdag 2 februari 2016 02:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, er wordt kritischer gekeken naar wat er op de NPO te zien zou moeten zijn
oh ja nou dat was een beetje de grap ookquote:Op dinsdag 2 februari 2016 02:11 schreef Lokasenna het volgende:
Staatstelevisie censuur verwijten
Wat had je dan verwacht?
Ik geef het autisme de schuld.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 02:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh ja nou dat was een beetje de grap ook
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 02:22 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben voor de grap topics aan het kijken op de dag van 9/11 op fok
Jezus wat een gehandicaptenforum was het toen zegEcht 99 procent van de users post echt beroerd Nederlands
Ach, nu zijn een heleboel mensen net zo goed bang voor aanslagen in Nederlandquote:Op dinsdag 2 februari 2016 02:23 schreef Fok-it het volgende:
Kvinnet trouwens wel een beetje eng worden. Ik woon naast de Buitenveldertbaan om de 5 minuten komt er een vliegtuig voorbij, dus steeds kijk ik maar omhoog. Gelukkig vliegen ze zoals het hoort en gebeurt er niks'![]()
Is wel wat anders natuurlijkquote:Op dinsdag 2 februari 2016 02:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Ach, nu zijn een heleboel mensen net zo goed bang voor aanslagen in Nederland
Niet veel veranderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |