Hm. Die derde zou ik niet gebruiken dan maar ook al voelt die ander zich ook kut als jij het verteld, ja dat moet dan maar. Want diegene vind dat minder erg dan dat je het voor je houdt.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat selecte groepje bestaat uit drie mensen; twee daarvan houden kapot veel van me en zouder er echt alles aan doen om me te helpen waarbij de een meteen crisisnummer zou bellen en de ander zou er echt echt voor me zijn als ik het diegene zou vertellen maar ik weet dat diegene zich dan ook kut gaat voelen en dat die persoon het echt heel erg druk heeft.. En het is zijn taak gewoon niet
Dan de laatste dit dit wel weet, ja dat vind ik lastig. Kan moeilijk peilen. Hulp hoef ik sowieso niet van uit te gaan, is al paar keer geweest dat ik letterlijk zeg ' het gaat echt niet goed' en dan ja, gebeurde er eigenlijk niks. Ik weet dat die persoon er echt iets om geeft.. maar die reageert er eigenlijk niet op. Waarom niet weet ik ook niet, eigenlijk weet ik niks. Hij beweerd er heel veel om te geven maar als ik zeg ' ik heb je nu nodig ik draai door' dan, niks. Dat ik me afvraag in hoeverre die persoon mij wil en kan helpen.
Van de vijf programma's die ze maken? BNN maakt wel meer dan vijf programma'squote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh flikker op
idols gaat dan zeker ook over democratie
[..]
van de 5 programma's die ze maken zijn er 3 vooral voor vermaak en hebben geen maatschappelijke waarde
Bnn was pas echt tof in de tijd van Bart.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh flikker op
idols gaat dan zeker ook over democratie
[..]
van de 5 programma's die ze maken zijn er 3 vooral voor vermaak en hebben geen maatschappelijke waarde
Hm ja kan wel langsgaan maar blijf het houden, ben ook heel bang dat mijn hondje doodgaatquote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, heeft het nog een achterliggende reden? Dan kan je er misschien wel wat aan doen
sorry van elke vijf programma'squote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Van de vijf programma's die ze maken? BNN maakt wel meer dan vijf programma's
Omdat je laatst zei dat het ook persoonlijke shit was bedoel ik.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Hm ja kan wel langsgaan maar blijf het houden, ben ook heel bang dat mijn hondje doodgaaten algemene dip gaat wel weer weg
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]het gaat echt heel slecht met me op dit moment en ik denk dat er maar weinig mensen zijn waar ik dit uberhaupt kan laten zien.
En op dit moment, met crematie van opa morgen, ik ga ze hier niet mee lastig vallen.
Ze herhalen wel vaak formats.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Van de vijf programma's die ze maken? BNN maakt wel meer dan vijf programma's
Dat is gewoon onzin.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sorry van elke vijf programma's
Ja waarom zou jan vs geraldine dat niet hebben dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 02:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is gewoon onzin.
Een heleboel programma's hebben gewoon wel een bepaalde waarde voor de NPO, of het nou voor cultuur, educatie of whatever is
Dat heeft op geen enkele manier waarde. Of jij moet nu vertellen waarom het wel waarde heeft.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 02:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja waarom zou jan vs geraldine dat niet hebben dan?
Andere tandarts zoeken danquote:Op dinsdag 2 februari 2016 02:03 schreef Amarantha het volgende:
Alles van de tandarts hiervoor zit nog gewoon erin.Wtf.
Misschien toch naar een andere? Of eerst even verhaal halen iig.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 02:03 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het wel apart dat de vullingen van mijn nieuwe tandarts steeds eruit vallen..
Ik vind dit gewoon vreemd. Voor de rest ook niks met mijn gebit aan de hand ofzo.quote:
dat hadden al die weet ik veel wie vs iedereen toch ook nietquote:Op dinsdag 2 februari 2016 02:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat heeft op geen enkele manier waarde. Of jij moet nu vertellen waarom het wel waarde heeft.
Bart deed in principe ook niet heel erg veel meer dna vermaak hequote:Op dinsdag 2 februari 2016 02:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dit was BNN ook al tijdens de Bart Tijd
Ja, dus?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 02:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat hadden al die weet ik veel wie vs iedereen toch ook niet
en daar heb ik werkelijk niemand over gehoord
Maar als het nou nalatigheid van hem uit blijkt te zijn...quote:Op dinsdag 2 februari 2016 02:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb verdomme niet het geld om nu weer dat gat te laten vullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |