Laatste.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar zeg eerlijk: Heb je er veel van opgestoken of kijk je het meer voor vermaak?
Toen Filemon al die drugs ging proberen was dat echt schokkend in Nederland.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar zeg eerlijk: Heb je er veel van opgestoken of kijk je het meer voor vermaak?
Wat is er?quote:
dit is trouwens niet waarquote:
Ja, er zaten wel wat schokkende dingen bi inderdaadquote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen Filemon al die drugs ging proberen was dat echt schokkend in Nederland.
Spuiten en slikken hooguitquote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Een heleboel programma's van BNN hebben gewoon een bepaalde maatschappelijke waarde hoor
beetje heimwee naar mijn ouders en een beetje een algemene dipquote:
3opreis in zekere zin ook welquote:
Geraldinequote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:54 schreef wietparkiet het volgende:
Sterretje gezocht ook echt veel maatschappelijke waarde hoor sked
Ik heb wel eens een latere aflevering voorbij zien komen met de dochters van Patrica Paay en Herman Brood dat was echt een ellende.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:52 schreef Lokasenna het volgende:
Beetje semi-bekende Nederlanders horen praten over wie ze allemaal geneukt hebben, daarvoor kijk ik wel naar rtl boulevard.
Hm, heeft het nog een achterliggende reden? Dan kan je er misschien wel wat aan doenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:53 schreef supersof het volgende:
[..]
beetje heimwee naar mijn ouders en een beetje een algemene dip
Dat ging over Democratie omdat de kijkers mochten stemmen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:54 schreef wietparkiet het volgende:
Sterretje gezocht ook echt veel maatschappelijke waarde hoor sked
Dat selecte groepje bestaat uit drie mensen; twee daarvan houden kapot veel van me en zouder er echt alles aan doen om me te helpen waarbij de een meteen crisisnummer zou bellen en de ander zou er echt echt voor me zijn als ik het diegene zou vertellen maar ik weet dat diegene zich dan ook kut gaat voelen en dat die persoon het echt heel erg druk heeft.. En het is zijn taak gewoon nietquote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En hoe reageert dat selecte groepje hierop dan?
Maar wel vaak de intentie.quote:
oh flikker opquote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat ging over Democratie omdat de kijkers mochten stemmen.
van de 5 programma's die ze maken zijn er 3 vooral voor vermaak en hebben geen maatschappelijke waardequote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Je zal het maar hebben/zijn, The Undateables, Proefkonijnen
Om maar wat te noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |