eerst kapper en dan massage tegen de tress van t vroege opstaan ?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 07:51 schreef Oberkullie het volgende:
Als ik nu mijn bed uit ga ben ik nog op tijd. Wat vinden jullie
http://www.poll-maker.com/poll566317xB35d417C-24?s=res
Ja wel omstanders, maar doen bijna niks vgm. Kan het niet terugkijken, want is idd NSFW.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 08:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nsfw denk ik... doet zij dit helemaal alleen?
Fantaseer over een bizarre seksnacht met de presentatorquote:Op dinsdag 2 februari 2016 08:54 schreef Opsonisatie het volgende:
4 uur lang luisteren naar presentaties ga ik dit overleven?
Meteen over seks beginnen jeetjequote:Op dinsdag 2 februari 2016 08:59 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Fantaseer over een bizarre seksnacht met de presentator
Wat als ze vrouw zijn of lelijke betanerdjes?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 08:59 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Fantaseer over een bizarre seksnacht met de presentator
Heb je fantasie of niet?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 09:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat als ze vrouw zijn of lelijke betanerdjes?
Dan fantaseer je erbij dat het licht uit isquote:Op dinsdag 2 februari 2016 09:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat als ze vrouw zijn of lelijke betanerdjes?
Over wat?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 08:54 schreef Opsonisatie het volgende:
4 uur lang luisteren naar presentaties ga ik dit overleven?
4 uur lang oplettenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 09:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Opengesneden babylijkjes
Idk zag presentatie onderwerpen maar werd er niet veel wijzer van
Wat een watjequote:Op dinsdag 2 februari 2016 09:23 schreef NoelGallagher het volgende:
Collega is er niet. Alweer![]()
Heeft altijd wat joh. Vannacht heeft ie niet zo goed geslapen dus bleef ie thuis
Hij heeft dus wel geslapen. Wat een jankerd.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 09:23 schreef NoelGallagher het volgende:
Collega is er niet. Alweer![]()
Heeft altijd wat joh. Vannacht heeft ie niet zo goed geslapen dus bleef ie thuis
Hij durft zich wel ziek te melden met een enorme slapjanusreden. Dat zou ik echt niet durven.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 09:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, beetje wel.
Kan ik niet zo goed tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |