140 maar, valt me meequote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ash, we moeten ons zorgen maken
Jeez, totaal niet op gelet en van bewust want was het bestaan van die topicreeks vergetenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ash, we moeten ons zorgen maken
dik hypocriet wijf die meghan trainorquote:
Geen idee. 5nogwat ofzo?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:46 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Jeez, totaal niet op gelet en van bewust want was het bestaan van die topicreeks vergeten. Maar ik heb vandaag sinds de namiddag niet veel anders gedaan dus zo vreemd is het niet eigenlijk
. Wat is jouw persoonlijk record?
true that maar het nadeel is wel dat ik hierdoor vannacht de nacht moet doorhalen om te doen wat ik eigenlijk vanmiddag al had moeten doen.quote:
Posten als tardisquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:51 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
true that maar het nadeel is wel dat ik hierdoor vannacht de nacht moet doorhalen om te doen wat ik eigenlijk vanmiddag al had moeten doen.
watskeburt?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:56 schreef RockNijntje het volgende:
Wat een tyfuszooi maakt een mens in 1,5 jaar.
Opruimenquote:
i knowquote:Op dinsdag 2 februari 2016 02:05 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
np broer.. daar doe ik het voor
Ik moet van 10 tot 22quote:Op dinsdag 2 februari 2016 02:07 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Zeker... morgen van 9 tot 20
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 02:07 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Zeker... morgen van 9 tot 20
Krijgen jullie nog een beetje een fatsoenlijke vergoeding met zulke werktijden?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |