Sampaoli zal wel beginnen in Spanje.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sampaoli etc etc.
De managers beginnen wel te komen, maar nog steeds niet de echt grote spelers
Als hij maar niet naar duiventil Valencia gaat.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Sampaoli zal wel beginnen in Spanje.
Sampaoli is net zo bezeten als Bielsa. Ik zou niet uitsluiten dat hij daar in stapt en er nog wat van maakt ook.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als hij maar niet naar duiventil Valencia gaat.
Selectie van Valencia is toch ook niet zoveel minder dan vorig jaar? Otamendi is weg maar verder ?quote:Op maandag 1 februari 2016 22:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Sampaoli is net zo bezeten als Bielsa. Ik zou niet uitsluiten dat hij daar in stapt en er nog wat van maakt ook.
Het is een selectie waarmee je moet kunnen concurreren met Sevilla, Villarreal en Celta. Die club is vooral ziek in de top, daar valt voor een trainer niet te werken. Nuno werd verplicht om spelers die onder contract staan bij Jorge Mendes op te stellen. Negredo bijvoorbeeld werd de selectie uitgeflikkert omdat hij bij Boss Espaņa zit.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:49 schreef showtimer het volgende:
[..]
Selectie van Valencia is toch ook niet zoveel minder dan vorig jaar? Otamendi is weg maar verder ?
quote:Op maandag 1 februari 2016 22:55 schreef Cavaliers het volgende:
Sinds gisteren dus al. Zonder Thijs lekt er nog nauwelijks nieuws uit.
Hangt er ook vanaf waar je in Gelderland komtquote:Op maandag 1 februari 2016 22:57 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Is dat Gelders? Dan is dat de enige provincie waar ze ABN spreken.
Ik noem dit geen abnquote:Op maandag 1 februari 2016 22:57 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Is dat Gelders? Dan is dat de enige provincie waar ze ABN spreken.
Dat is waar.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Hangt er ook vanaf waar je in Gelderland komt
Inderdaadquote:Op maandag 1 februari 2016 22:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Hangt er ook vanaf waar je in Gelderland komt
Heeft Vissers er ook een stuk over geschreven ofzo? Of waarom werd dat steeds aan hem gelinkt?quote:Op maandag 1 februari 2016 23:14 schreef Cavaliers het volgende:
Om terug te komen op dat gedoe in China: Fredy Montero naar Tianjin Teda... Daar is de volgende al.
Ik scroll altijd gauw door op Blendle.quote:Op maandag 8 februari 2016 22:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jazeker, ik ken ze. Goede krant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |