Ik ga in ieder geval PSV steunen in de CL. Dat verdienen ze, voor een stad met 3 keer zo weinig inwoners als Amsterdam en Rotterdam zetten ze daar al jaren geweldige prestaties neer.quote:
Is iedereen diep in z'n hart geen psv-supporter dan?quote:
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:26 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval PSV steunen in de CL. Dat verdienen ze, voor een stad met 3 keer zo weinig inwoners als Amsterdam en Rotterdam zetten ze daar al jaren geweldige prestaties neer.
Dat denk ik ook. Hij werd altijd geprezen om zijn tweebenigheid, maar ik betwijfel of hij dat na 3 jaar nietsdoen nog steeds isquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:27 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Is iedereen diep in z'n hart geen psv-supporter dan?
In welke positie komt Van Ginkel het best tot z'n recht, denken jullie. Ikzelf denk vooral aan de rol die Wijnaldum had.
Twee, drie weken hooguit, zo te lezen. Brandsgod.quote:Uit aanvullende onderzoek is gebleken dat Andrés Guardado een verrekking aan de hamstrings heeft opgelopen. De verwachting is dat de Mexicaanse middenvelder enkele weken moet toekijken.
De Mexicaan is inmiddels begonnen aan het hersteltraject en werkt een individueel programma af met de fysiotherapeuten van PSV.
volgens rikkert is de kans groot dat hij alleen het tweeluik met utrecht mistquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Twee, drie weken hooguit, zo te lezen. Brandsgod.
Hij zegt ''ik denk dat..''.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
volgens rikkert is de kans groot dat hij alleen het tweeluik met utrecht mist
Al jaren geweldige prestaties? Toch niet op voetballen gebied dat is iets van de afgelopen twee seizoenen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:26 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval PSV steunen in de CL. Dat verdienen ze, voor een stad met 3 keer zo weinig inwoners als Amsterdam en Rotterdam zetten ze daar al jaren geweldige prestaties neer.
da Joegoslavisch paard erop en zondag aan de aftrapquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Guardado kennende, komend weekend in de basisquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik neem alle prestaties sinds het jaar 2000 meequote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Al jaren geweldige prestaties? Toch niet op voetballen gebied dat is iets van de afgelopen twee seizoenen.
Pasveer is gewoon een prima tweede keusquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:55 schreef jpg97 het volgende:
Dus dit is het definitieve einde voor Schaars?
En Maher?
PSV heeft inmiddels een compleet 11-tal aan middenvelders lijkt het wel.
Niet dat ik de komst van Van Ginkel afkeur, maar ik had liever een betere keeper zien komen.
Toch is het programma van de komende weken lastig genoeg om PSV van de nodige punten te beroven. Utrecht uit, NEC uit, en Heracles thuis. Zeker geen makkie zonder Guardado.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:20 schreef XL het volgende:
Laat guardado maar lekker rusten, even van ginkel bekijken en dan met een volledig fit middenveld Atletico.
ja echt lastig manquote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:26 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Toch is het programma van de komende weken lastig genoeg om PSV van de nodige punten te beroven. Utrecht uit, NEC uit, en Heracles thuis. Zeker geen makkie zonder Guardado.
Geldt ook voor Pereiro volgens mij. Maar die is verdedigend wel minder. Ik moet sowieso zien hoe goed Van Ginkel eigenlijk is. Toen hij vertrok was het gewoon een degelijk talent, maar niet meer dan dat. Geen sterkhouder oid. In de tussentijd is het niet zo dat hij veel wedstrijden gespeeld heeft.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:27 schreef Ciscus het volgende:
In welke positie komt Van Ginkel het best tot z'n recht, denken jullie. Ikzelf denk vooral aan de rol die Wijnaldum had.
Als Ajax blijft prutsen, dan zeker ja maar over het algemeen verprutsen we het zelf tegen de 'makkelijke' tegenstanders.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV kampioen.
Die kunnen we opschrijven.
PSV gaat vrijwel geen punten meer verspelen, Ajax nog genoeg.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als Ajax blijft prutsen, dan zeker ja maar over het algemeen verprutsen we het zelf tegen de 'makkelijke' tegenstanders.
nicequote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
PSV gaat vrijwel geen punten meer verspelen, Ajax nog genoeg.
Dit viel tot voor kort ook wel mee. Verder hebben ze het momentum weer te pakken wanneer ze van PSV winnen. Het zou wel een unicum zijn wanneer we dit seizoen alle grote wedstrijden weten te winnen in de competitie...quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
PSV gaat vrijwel geen punten meer verspelen, Ajax nog genoeg.
Unicum ja? 2004-2005 toch ook?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:59 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Dit viel tot voor kort ook wel mee. Verder hebben ze het momentum weer te pakken wanneer ze van PSV winnen. Het zou wel een unicum zijn wanneer we dit seizoen alle grote wedstrijden weten te winnen in de competitie...
Vorig seizoen alles tegen de kleintjes en nu alles tegen de grote, zou mooi zijn idd.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:59 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Dit viel tot voor kort ook wel mee. Verder hebben ze het momentum weer te pakken wanneer ze van PSV winnen. Het zou wel een unicum zijn wanneer we dit seizoen alle grote wedstrijden weten te winnen in de competitie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |