abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159602214
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 18:57 schreef vannelle het volgende:

[..]

Valt onder artikel 8 wvw, rijden onder invloed.
Verzekering heeft dus alle reden om flink moeilijk te gaan doen.
Alleen is medicijngebruik veel moeilijker te bewijzen dan alcoholgebruik.
Klopt, dan moet er al politie bij te pas komen én je moet je medicatie op zak hebben. Of je moet wel zo wazig zijn dat ze je meenemen voor een bloedonderzoek.

Ik rijd ook alleen als ik het vertrouw. Heb pas 1 medicijn gehad waarbij ik zó van de kaart was dat ik niet in de auto stapte.
Medicijnen die ik nu aan het afbouwen ben gebruikte ik pas bij het uitstappen. Toevallig met die aanrijding zat er te weinig tijd tussen innemen en autorijden, domme pech.
pi_159602227
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 18:59 schreef vannelle het volgende:

[..]

Wat bedoel je daarmee? Aanrijding of medicijngebruik niet gemeld?
Medicijngebruik.
Netjes schadeforumulieren ingevuld en de tegenpartij heeft z'n geld gekregen :Y
pi_159602230
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 18:47 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Waren er ongeveer 500 teveel :').
Ze gaan in potten van 100 die ze nooit op voorraad hebben :(

( en toevallig weet ik dat zo'n pot 110 euro kost dus daar kan ik nog inkomen..)
Nah, dan had je iig genoeg. :+
  dinsdag 2 februari 2016 @ 19:01:56 #104
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159602274
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 19:00 schreef vannelle het volgende:

[..]

Nah, dan had je iig genoeg. :+
Kan ze morgen ophalen dus komt wel goed :s)
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159603226
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 19:00 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Medicijngebruik.
Netjes schadeforumulieren ingevuld en de tegenpartij heeft z'n geld gekregen :Y
Ak, oké. :)
Ben je aardig goed weggekomen want de verzekering had kunnen zeggen dat het verwijtbaar was, die artikel 8 dus.
Zelf blijf ik wel gewoon rijden als de oxy niet naar mijn hoofd stijgt.
Als ik merk dat ik er wel last van heb stap ik niet achter het stuur, het verkeer is geen grapje, niks om nonchalant over te doen.
En ik vind ook dat iedereen daar z'n eigen verantwoordelijkheid moet pakken.

Wat dat betreft vind ik jouw beslissing gewoon ^O^
pi_159603317
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 19:30 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ak, oké. :)
Ben je aardig goed weggekomen want de verzekering had kunnen zeggen dat het verwijtbaar was, die artikel 8 dus.
Zelf blijf ik wel gewoon rijden als de oxy niet naar mijn hoofd stijgt.
Als ik merk dat ik er wel last van heb stap ik niet achter het stuur, het verkeer is geen grapje, niks om nonchalant over te doen.
En ik vind ook dat iedereen daar z'n eigen verantwoordelijkheid moet pakken.

Wat dat betreft vind ik jouw beslissing gewoon ^O^
Ik heb het niet aangegeven en de verzekeraar heeft er niet om gevraagd. Daarom ook niet gemeld :@

Bij m'n eerste rijles heb ik aangegeven Seroquel te gebruiken. De instructeur vond het niet nodig om dit te melden bij het CBR, omdat het om een lage dosis ging.

Ik sta dus niet geregistreerd als ''gebruiker''. Dus als er geen politie/bloedonderzoek aan te pas komt is er niets aan de hand.

Note; gebruik áltijd je verstand als je de auto instapt! Of je nou een geel of rood labeltje hebt, je bent en blijft zelf verantwoordelijk.
pi_159603481
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 19:33 schreef Poesopstokje het volgende:

Note; gebruik áltijd je verstand als je de auto instapt! Of je nou een geel of rood labeltje hebt, je bent en blijft zelf verantwoordelijk.
100% mee eens.
Bij mij gaat het meestal wel goed qua koppie nadit ik oxy heb geslikt maar als ik merk dat het wél in de bovenkamer werkt dan rij ik niet, ongeacht wat de afspraken zijn waar ik heen moest.
Ik weiger om mijn en andermans veiligheid op het spel te zetten door nonchalant te zijn over de effecten van die pilletjes.
pi_159603528
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 19:01 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Kan ze morgen ophalen dus komt wel goed :s)
Ze hebben iig voldoende voorraad. :+
pi_159603541
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 19:38 schreef vannelle het volgende:

[..]

100% mee eens.
Bij mij gaat het meestal wel goed qua koppie nadit ik oxy heb geslikt maar als ik merk dat het wél in de bovenkamer werkt dan rij ik niet, ongeacht wat de afspraken zijn waar ik heen moest.
Ik weiger om mijn en andermans veiligheid op het spel te zetten door nonchalant te zijn over de effecten van die pilletjes.
En ik ben het weer 100% met jou eens ;)
pi_159603637
Ik ken die labeltjes niet. Is dat iets typisch voor Nederland?

Ik kreeg destijds Trazolan maar ik ga offtopic.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_159603680
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 19:43 schreef sararaats het volgende:
Ik ken die labeltjes niet. Is dat iets typisch voor Nederland?

Ik kreeg destijds Trazolan maar ik ga offtopic.
Gele sticker = pas op met autorijden
Rode sticker = absoluut NIET autorijden

Geldt ook voor het besturen van heftrucks e.d.
pi_159603807
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 19:45 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Gele sticker = pas op met autorijden
Rode sticker = absoluut NIET autorijden

Geldt ook voor het besturen van heftrucks e.d.
Aha ok :)
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  dinsdag 2 februari 2016 @ 19:56:50 #113
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159604088
Pfff net ff druk huishouden gedaan. ( krijg morgenochtend iemand op visite, Die komt om de 2 weken. Is van het wmo, een instantie die mensen helpt met het huishouden, of weer in de samenleving komen en eigelijk met alles en nog wat.) Toen ik net ziek was ( en het nog niet wist) heb ik mijn huis enorm laten verslonsen. Leek wel een hoarder toen hebben zij het voor me opgeruimd. Maar ik wil niet dat ze nog iets doet eigelijk in huis want ik vind dat ik alles wel weer alleen kan dus net allles ff gedaan. Alleen slecht idee op zo'n dialyse dag. Sta te trillen op mijn benen _O-
  dinsdag 2 februari 2016 @ 19:59:41 #114
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159604184
Psst. 'Het wmo' is geen instantie. 'De Wmo' is de wet op de maatschappelijke ondersteuning. In het kader van die wet biedt de gemeente je die hulp.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 20:02:14 #115
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159604293
quote:
12s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 19:59 schreef Lienekien het volgende:
Psst. 'Het wmo' is geen instantie. 'De Wmo' is de wet op de maatschappelijke ondersteuning. In het kader van die wet biedt de gemeente je die hulp.
Oh ik noem het altijd een instantie ;p
pi_159604365
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 19:56 schreef LPFAN het volgende:
Pfff net ff druk huishouden gedaan. ( krijg morgenochtend iemand op visite, Die komt om de 2 weken. Is van het wmo, een instantie die mensen helpt met het huishouden, of weer in de samenleving komen en eigelijk met alles en nog wat.) Toen ik net ziek was ( en het nog niet wist) heb ik mijn huis enorm laten verslonsen. Leek wel een hoarder toen hebben zij het voor me opgeruimd. Maar ik wil niet dat ze nog iets doet eigelijk in huis want ik vind dat ik alles wel weer alleen kan dus net allles ff gedaan. Alleen slecht idee op zo'n dialyse dag. Sta te trillen op mijn benen _O-
Doe rustig vanaf nu dan!
  dinsdag 2 februari 2016 @ 20:04:21 #117
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159604366
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 20:02 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Oh ik noem het altijd een instantie ;p
Ik houd je niet tegen. :)
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 20:06:02 #118
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159604421
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 20:04 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Doe rustig vanaf nu dan!
Ja doe ook nu niks meer ;)
pi_159604693
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 20:06 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja doe ook nu niks meer ;)
Zo'n dag heb ik vandaag ook, zat vol goede plannen maar mijn lijf was het daar niet mee eens.
Best frustrerend als je dingen die je van plan bent gewoon niet KUNT doen.
Mijn plan was om ramen te lappen, cake bakken want mijn vriendin is morgen jarig en nog een paar dingen.
Ben niet verder gekomen dan met tranen in de ogen krom zitten op mijn stoel.

Alles komt dus weer neer op mijn vriendin, die is nu ook druk bezig terwijl ik dit loop te typen en ondanks dat ik er niks aan kan doen voel ik me schuldig en lullig.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 20:18:54 #120
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159604828
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 20:15 schreef vannelle het volgende:

[..]

Zo'n dag heb ik vandaag ook, zat vol goede plannen maar mijn lijf was het daar niet mee eens.
Best frustrerend als je dingen die je van plan bent gewoon niet KUNT doen.
Mijn plan was om ramen te lappen, cake bakken want mijn vriendin is morgen jarig en nog een paar dingen.
Ben niet verder gekomen dan met tranen in de ogen krom zitten op mijn stoel.

Alles komt dus weer neer op mijn vriendin, die is nu ook druk bezig terwijl ik dit loop te typen en ondanks dat ik er niks aan kan doen voel ik me schuldig en lullig.
Ja ik ken dat gevoel. Maar het heeft geen zin want je kan er ook echt niks aan doen! Weet je vriendin ook wel ;)
pi_159605188
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 20:18 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja ik ken dat gevoel. Maar het heeft geen zin want je kan er ook echt niks aan doen! Weet je vriendin ook wel ;)
Jawel, ik kan absoluut niet klagen over tekort over begrip. O+
Het is ook meer mijn eigen gevoel wat me soms in de weg zit. Vroeger was niks te gek, als iemand iets niet lukte loste ik dat wel ff op.
En juist dat vergelijken met hoe ik vroeger was doet me vaak enorm balen, ik ben nog maar een schim van mezelf en dat doet pijn.
Ik was altijd degene die altijd alles kon en alles lukte, hoe zwaar of ingewikkeld het ook was.
Tegenwoordig is zelfs een fietsband oppompen al een slecht idee.

Ben daarom ook zwaar benieuwd hoe komend weekend zal gaan, dan zijn namelijk de nieuwe onderdelen voor mijn auto binnen en die ga ik echt zelf monteren, no matter what.
Gaat extra pijn opleveren, dat weet ik nu al.
Maar een trots en voldaan gevoel hebben is dat wel waard vind ik.

Kan niet eeuwig aan de zijlijn blijven staan natuurlijk.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 20:32:12 #122
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159605259
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 20:30 schreef vannelle het volgende:

[..]

Jawel, ik kan absoluut niet klagen over tekort over begrip. O+
Het is ook meer mijn eigen gevoel wat me soms in de weg zit. Vroeger was niks te gek, als iemand iets niet lukte loste ik dat wel ff op.
En juist dat vergelijken met hoe ik vroeger was doet me vaak enorm balen, ik ben nog maar een schim van mezelf en dat doet pijn.
Ik was altijd degene die altijd alles kon en alles lukte, hoe zwaar of ingewikkeld het ook was.
Tegenwoordig is zelfs een fietsband oppompen al een slecht idee.

Ben daarom ook zwaar benieuwd hoe komend weekend zal gaan, dan zijn namelijk de nieuwe onderdelen voor mijn auto binnen en die ga ik echt zelf monteren, no matter what.
Gaat extra pijn opleveren, dat weet ik nu al.
Maar een trots en voldaan gevoel hebben is dat wel waard vind ik.

Kan niet eeuwig aan de zijlijn blijven staan natuurlijk.
Succes dit weekend iig! Ik snap heel goed hoe je je voelt hoor ;) ik moest ook een hele hoge drempel over om hulp te vragen en heb er nog moeite mee. Eerst zelf proberen dan vragen haha.
pi_159606105
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 20:32 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Succes dit weekend iig! Ik snap heel goed hoe je je voelt hoor ;) ik moest ook een hele hoge drempel over om hulp te vragen en heb er nog moeite mee. Eerst zelf proberen dan vragen haha.
Oh, dat sleutelen gaat echt wel lukken ongeacht de gevolgen.
Het is ondertussen ook een principekwestie geworden trouwens.
Mijn ouders weten ook wel dat we het door mijn WAO financieel niet al te breed hebben en stonden er op dat ik het liet repareren door de garage en hun de rekening presenteer.
Nou, ik kan u melden: Dat is mijn eer te na, ik heb nog nooit iets door een garage laten doen en daar ga ik nu ook niet mee beginnen.
Zoals ik al zei wil ik ook wel eens wat doen waar ik trots op kan zijn en buiten dat vind ik het ook geen fijn idee iemand de rekening te geven van iets wat mijn eigen probleem is.
Ze doen al zo veel, dit moet er echt niet bij komen.

Waar we het in dit topic eerder over hebben gehad is dat mensen je willen helpen/beschermen omdat je iets mankeert.
Maar hoe lief dat ook bedoeld is, men vergeet vaak dat wij ook nog zoiets van een eergevoel en trots hebben.
Té beschermend is absoluut niet goed ondanks de goede intentie.
Als ik hulp nodig heb vraag ik dat wel, het moet niet opgedrongen worden.

Samenvatting: Vandaag au en dus weinig kunnen doen waardoor ik echt baal maar gelijkertijd wel vol goede voornemens en zo.
Ergste vind ik dat alles nu neerkomt op mijn vriendin, die is nu druk aan het werken en ik zit hier maar een beetje achter mijn laptop.
Feels wrong.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 21:02:51 #124
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159606460
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 20:53 schreef vannelle het volgende:

[..]

Oh, dat sleutelen gaat echt wel lukken ongeacht de gevolgen.
Het is ondertussen ook een principekwestie geworden trouwens.
Mijn ouders weten ook wel dat we het door mijn WAO financieel niet al te breed hebben en stonden er op dat ik het liet repareren door de garage en hun de rekening presenteer.
Nou, ik kan u melden: Dat is mijn eer te na, ik heb nog nooit iets door een garage laten doen en daar ga ik nu ook niet mee beginnen.
Zoals ik al zei wil ik ook wel eens wat doen waar ik trots op kan zijn en buiten dat vind ik het ook geen fijn idee iemand de rekening te geven van iets wat mijn eigen probleem is.
Ze doen al zo veel, dit moet er echt niet bij komen.

Waar we het in dit topic eerder over hebben gehad is dat mensen je willen helpen/beschermen omdat je iets mankeert.
Maar hoe lief dat ook bedoeld is, men vergeet vaak dat wij ook nog zoiets van een eergevoel en trots hebben.
Té beschermend is absoluut niet goed ondanks de goede intentie.
Als ik hulp nodig heb vraag ik dat wel, het moet niet opgedrongen worden.

Samenvatting: Vandaag au en dus weinig kunnen doen waardoor ik echt baal maar gelijkertijd wel vol goede voornemens en zo.
Ergste vind ik dat alles nu neerkomt op mijn vriendin, die is nu druk aan het werken en ik zit hier maar een beetje achter mijn laptop.
Feels wrong.
De wil is er iig wel bij je dat is al heel wat!
pi_159606474
Nu ik er over nadenk, ik laat haar mijn auto wel fixen. :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')