abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159576631
Originele OP:
quote:
Het wordt premier Wilders of ‘revolte’

PVV in Europa Wilders trof zijn anti-Europese collega’s vrijdag in Milaan. „De waarheid ligt aan onze kant. Wen er maar aan.”

Echte zetelaantallen of regeringsmacht deden er even niet toe. Zes politieke leiders van anti-Europese en anti-migratiepartijen waren op donderdag en vrijdag bij elkaar in Milaan voor de eerste jaarvergadering van hun anti-EU-fractie in het Europees Parlement – en ze gingen met elkaar, het publiek en de pers om alsof zij nú al de politieke winnaars zijn in hun land.

Als ik straks de grootste ben en andere politici willen niet met mij samenwerken”, zei PVV-leider Geert Wilders op de persconferentie na afloop, „dan zullen de mensen dat niet accepteren. Dan komt er een revolte. Wij laten dat niet gebeuren.” Marine Le Pen van het Franse Front National, naast hem, knikte: zo is het.

De anti-Europese fractie, ‘Europa van Naties en Vrijheid’, werd in juni vorig jaar opgericht. Behalve de PVV en het Front National zitten ook het Oostenrijkste FPÖ, Lega Nord, Vlaams Belang en het Poolse Congres voor Nieuw Rechts (KNP) erin. Zij beleven hun ‘patriottische lente’, zoals Wilders het noemt. Door de onrust over de vluchtelingen die naar Europa komen, groeit de aanhang van politieke partijen die tegen de EU en tegen migratie zijn.

En dus was de stemming op de persconferentie triomfantelijk. „De waarheid ligt niet altijd in het midden”, zei Wilders, als citaat van de Italiaanse schrijfster Oriana Fallaci die hem had geďnspireerd, zei hij, met haar kritische boeken over de islam. „De waarheid ligt aan onze kant. Wen er maar aan.”

Toch was de jaarvergadering geen feestelijke bijeenkomst. In de toespraken op donderdag, waarbij Wilders zich had laten vervangen door Europarlementariër Marcel de Graaff, zat veel verongelijktheid – ze zíjn geen nazi’s en ze zíjn niet gek. „Wij zijn juist normaal”, zei Matteo Salvini van gastheer Lega Nord.
quote:
http://www.nrc.nl/handels(...)s-of-revolte-1586054

Door de nieuwsberichten van verkrachtingen, aanrandingen en andere zedenzaken in AZC's is dit nieuws er wat doorheen geglipt.

Wat denken jullie. Als de elite de PVV weer boycot terwijl die op 40 Kamerzetels staan, de vluchtelingen nog massaal binnenkomen, wat dan?

Uiteindelijk is de democratische staatsvorm niet in beton gegoten.
-He who makes peacefull revolution impossible, makes violent revolution inevitable-<br />John F Kennedy
<a href="http://www.harpersbazaar.nl/cultuur-reizen/news/a2125/onderzoek-taalpuristen-zijn-vreselijke-mensen/" rel="nofollow" target="_blank">http://www.harpersbazaar.(...)n-vreselijke-mensen/</a>
pi_159576698
Gutmensch, wat ga je hierna doen? Mensen uitmaken voor "poephoofd" en jezelf vervolgens proclameren als overwinnaar van de discussie?
-He who makes peacefull revolution impossible, makes violent revolution inevitable-<br />John F Kennedy
<a href="http://www.harpersbazaar.nl/cultuur-reizen/news/a2125/onderzoek-taalpuristen-zijn-vreselijke-mensen/" rel="nofollow" target="_blank">http://www.harpersbazaar.(...)n-vreselijke-mensen/</a>
  maandag 1 februari 2016 @ 19:44:28 #3
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_159577224
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 19:29 schreef D1990 het volgende:
Gutmensch, wat ga je hierna doen? Mensen uitmaken voor "poephoofd" en jezelf vervolgens proclameren als overwinnaar van de discussie?
Bron?
pi_159577307
Deel 4 alweer en ik heb nog niet eens gereageerd? :o

Bij het gedoogkabinet heeft Wilders al laten zien dat hij geen compromissen wil sluiten, maar "z'n poot stijf houdt" om niet z'n achterban te "bedonderen". Samenwerken betekent dus dat de anderen alles moeten doen wat hij wil en dat Wilders dus met pakweg 1/3 van alle stemmen de volledige macht opeist, met dreiging van een staatsgreep indien dat niet lukt.

Zorgelijk, zorgelijk.
  maandag 1 februari 2016 @ 19:47:24 #5
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_159577330
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 19:29 schreef D1990 het volgende:
Nee waarom? Ik vond het alleen geen nieuw deel waard, want het behaalde wel een hoog BNW-gehalte.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
  maandag 1 februari 2016 @ 19:49:41 #6
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_159577414
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 19:46 schreef Igen het volgende:
Deel 4 alweer en ik heb nog niet eens gereageerd? :o

Bij het gedoogkabinet heeft Wilders al laten zien dat hij geen compromissen wil sluiten, maar "z'n poot stijf houdt" om niet z'n achterban te "bedonderen". Samenwerken betekent dus dat de anderen alles moeten doen wat hij wil en dat Wilders dus met pakweg 1/3 van alle stemmen de volledige macht opeist, met dreiging van een staatsgreep indien dat niet lukt.

Zorgelijk, zorgelijk.
Maar Geert weet wat "het volk" wil.

Alleen bedoelt ie kennelijk met "het volk" alleen de minderheid die hem steunt.
Als hij dan gaat dreigen met een staatsgreep denk ik dat het tijd wordt hem op te sluiten.
  maandag 1 februari 2016 @ 19:50:33 #7
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_159577444
Nee goedpraters en wegkijkers, er zitten niet 'een paar rotte appels tussen', er zitten heel veel rotte appels tussen.

KIJK DAN TOCH MENSEN

We leven in Nederland, en zie de cijfers. Wij blanke Nederlanders hebben een relatief laag cijfer, en hoewel er zoveel meer Nederlanders in Nederland wonen dan Marokkanen, weten zij met hun kleinere bevolkingsgroep, de overhand te nemen.

EN NEE IK BEN GEEN PVV-ER
  maandag 1 februari 2016 @ 19:52:37 #8
440653 BarryOSeven
pi_159577513
Waarom wordt dit topic in den beginne al gekaapt door Gutmenschen.

Realisten verenigt u!
pi_159577516
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 19:50 schreef Pino0 het volgende:
Nee goedpraters en wegkijkers, er zitten niet 'een paar rotte appels tussen', er zitten heel veel rotte appels tussen.

KIJK DAN TOCH MENSEN

[ afbeelding ]

We leven in Nederland, en zie de cijfers. Wij blanke Nederlanders hebben een relatief laag cijfer, en hoewel er zoveel meer Nederlanders in Nederland wonen dan Marokkanen, weten zij met hun kleinere bevolkingsgroep, de overhand te nemen.

Mag ik opmerken dat dit irrelevant is.

Als 2 op de 3 Nederlanders het geen probleem vindt of z'n kop hiervoor in het zand wil steken, dan is dat hun goed recht. Dan heb je dat in een democratie te accepteren en moet je niet met een staatsgreep gaan dreigen.
pi_159577520
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 19:44 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Bron?
_O- :')
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  maandag 1 februari 2016 @ 19:52:55 #11
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_159577522
quote:

KIJK DAN TOCH MENSEN

[ afbeelding ]

En nu wil je alle Antillianen uitzetten?
pi_159577543
quote:
5s.gif Op maandag 1 februari 2016 19:52 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Gewoon iedereen uitzetten die niet geertdienstig is.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_159577567
quote:
7s.gif Op maandag 1 februari 2016 19:49 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Maar Geert weet wat "het volk" wil.

Vertel, van wie heb jij deze wijsheid? :')
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  maandag 1 februari 2016 @ 19:54:28 #14
440653 BarryOSeven
pi_159577577
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 19:52 schreef Igen het volgende:

[..]

Mag ik opmerken dat dit irrelevant is.

Als 2 op de 3 Nederlanders het geen probleem vindt of z'n kop hiervoor in het zand wil steken, dan is dat hun goed recht. Dan heb je dat in een democratie te accepteren en moet je niet met een staatsgreep gaan dreigen.
2/3 steekt de kop in het zand omdat onze staatspropaganda deze cijfers niet kenbaar maakt.

Wie ben jij dan om zelfs deze cijfers te gaan goedpraten, mafkees :')
pi_159577591
quote:
2s.gif Op maandag 1 februari 2016 19:53 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Gewoon iedereen uitzetten die niet geertdienstig is.
Aha.
pi_159577659
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 19:54 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

2/3 steekt de kop in het zand omdat onze staatspropaganda deze cijfers niet kenbaar maakt.

Vertel, wie heeft jou deze onzin ingefluisterd? :')
  maandag 1 februari 2016 @ 19:57:33 #17
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_159577693
quote:
5s.gif Op maandag 1 februari 2016 19:52 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Nee hoor. Wij moeten er met zijn alle toch van iets maken in dit Nederland. Dat er een grote groep ons land kapot heeft gemaakt, vind ik erg jammer.

En ik denk ook niet dat het ooit nog opgelost gaat worden. Stel je eens een Nederland voor, zonder die grote groepen met rotte appels. Waar jou oma niet word beroofd en je gewoon eens een foutje mag maken in het verkeer, zonder te worden bedreigd en uitgescholden word voor 'kanker hollander'.

En het worden er alleen maar meer. Meer dan de helft van de vluchtelingen komen gewoon geluk zoeken. Kijk nu al wat voor gezeik er al is. Laat staan als ze hier 10 jaar wonen.
  maandag 1 februari 2016 @ 19:58:33 #18
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_159577727
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 19:54 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Vertel, van wie heb jij deze wijsheid? :')
Dat roept die geperoxideerde malloot zelf steeds, maar bij mijn weten steunt de overgrote meerderheid van de Nederlandse bevolking hem nog steeds niet.
pi_159577748
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 19:57 schreef Pino0 het volgende:

[..]

En ik denk ook niet dat het ooit nog opgelost gaat worden. Stel je eens een Nederland voor, zonder die grote groepen met rotte appels. Waar jou oma niet word beroofd en je gewoon eens een foutje mag maken in het verkeer, zonder te worden bedreigd en uitgescholden word voor 'kanker hollander'.

Meen je dit sirieus? Gast, je weet niet waar je over praat.
  maandag 1 februari 2016 @ 20:00:08 #20
440653 BarryOSeven
pi_159577786
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 19:56 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Vertel, wie heeft jou deze onzin ingefluisterd? :')
Ken jij die cijfers?

Op de tv hoor ik alleen maar hoe goed het allemaal wel niet gaat en dat er autochtonen serie hebben verkracht.
  maandag 1 februari 2016 @ 20:00:48 #21
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_159577805
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 19:57 schreef Pino0 het volgende:

[..]

Nee hoor. Wij moeten er met zijn alle toch van iets maken in dit Nederland. Dat er een grote groep ons land kapot heeft gemaakt, vind ik erg jammer.

En het worden er alleen maar meer. Meer dan de helft van de vluchtelingen komen gewoon geluk zoeken. Kijk nu al wat voor gezeik er al is. Laat staan als ze hier 10 jaar wonen.
Ons land is helemaal niet kapot en prima in staat om vluchtelingen op te nemen. We moeten alleen mensen die wel zonder grote problemen kunnen terugkeren naar hun eigen land er zorgvuldig uitfilteren.
pi_159577850
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 20:00 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ken jij die cijfers?

Op de tv.
Niet verder gelezen.
pi_159577914
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 19:54 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Wie ben jij dan om zelfs deze cijfers te gaan goedpraten, mafkees :')
Ze staan hier toch open en bloot!? Iedereen kan ze zien. Als het NOS Journaal ze niet presenteert dan heb je ook nog RTL Nieuws, WNL, PowNews (die twee zijn zelfs ook 'staatstelevisie') en noem maar op die ze op TV kunnen presenteren.

Als niemand daar naar kijkt en de grote meute klakkeloos alleen maar het 8-uur-journaal kijkt. pech gehad! Dat geeft je nog steeds niet het recht om een staatsgreep te plegen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2016 20:05:16 ]
  maandag 1 februari 2016 @ 20:05:17 #24
440653 BarryOSeven
pi_159577939
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 20:02 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Niet verder gelezen.
Daar heb je wel vaker last van geloof ik, ik sprak namelijk over staatspropaganda.
  maandag 1 februari 2016 @ 20:05:26 #25
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_159577943
quote:

KIJK DAN TOCH MENSEN

[ afbeelding ]

Een op tien ja. En jij wil die andere negen gaan uitkafferen?

Criminelen moet je oppakken en (eventueel) uitzetten. De rest laat je met rust.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')