eerder 12fpsquote:Op maandag 1 februari 2016 19:05 schreef leeell het volgende:
Ja op alles. al is battlefield 4 wel maar rond de 30FPS.
een benchmark van notebookcheck:quote:
dure shit, shit is duurquote:Op maandag 1 februari 2016 20:41 schreef maryen65 het volgende:
Mijn dochter heeft haar eigen game laptop samengesteld bij Alienware
Ik geloof dat ze 1500 kwijt was. Maar een mooi ding en lekker snel met gamenquote:
De 17" heeft een twee keer zo grote ssd en een groter scherm. Volgens mij hebben ze dezelfde accu wat betekent dat de 15" langer mee gaat op de accu. Check even ergens de accu tijden. Er zit namelijk veel vermogenslurpende hardware in (960 en i7). Dit is super voor gaming maar produceert veel warmte en zorgt voor accu drain. Dus houdt er rekening mee dat die vaak aan de lader moet. Misschien een extra accu erbij nemen indien deze makkelijk te vervangen is.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:27 schreef utopie het volgende:
Bedankt voor de suggesties allemaal.
Is hier iemand die mij hier iets over kan vertellen?
In welk opzicht is deze laptop anders dan deze laptop ?
Het verschil lijkt mij in de grootte te zitten.. De ene is 15.6'' en de ander is 17.3''.
Voor de rest ziet het er naar uit dat de specs gewoon hetzelfde zijn.
Ik heb liever de 15.6'' dan de 17.3'', alleen heeft de 17.3'' een hele hoop (17 op alternate en 43 op coolblue positieve ervaringen) en heeft de 15.6'' nauwelijks beoordelingen.. waardoor ik dan al gauw ga denken dat de 15.6'' een stuk minder is.
Maar als de formaat alleen anders is dan maakt het mij verder niks uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |