hit em up? keep ur head up? mn cock? pacs life?quote:Op maandag 1 februari 2016 18:32 schreef NoelGallagher het volgende:
Soms heb je van die periodes dat je een bepaalde artiest vaak een liedje aanslingert.
Heb ik nu met 2Pac. jwt.
pleonasme.quote:Op maandag 1 februari 2016 18:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Lkkor naar een massagesalon in amsterdamsco
mensen die duitsers ober het algemeen hatenquote:Op maandag 1 februari 2016 18:42 schreef Chai het volgende:
Hee wch
http://buitenland.eenvand(...)e_duitser_verbeterd_
Eerste 2 kwamen voorbij.quote:Op maandag 1 februari 2016 18:45 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hit em up? keep ur head up? mn cock? pacs life?
Ik ben in Rotjeknor. Is misschien makkelijker om af te spreken.quote:Op maandag 1 februari 2016 18:46 schreef HPLC het volgende:
19:00 Oostende CS, dan praten we daar wel verder
Dear mama representquote:Op maandag 1 februari 2016 18:45 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hit em up? keep ur head up? mn cock? pacs life?
Nou beschaafd hoor. Ze zijn kaal, luisteren metal en hangen de hele dag op een forum, wat een beschavingquote:Op maandag 1 februari 2016 18:48 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
mensen die duitsers ober het algemeen hateneen van de meest bescaahfde volkeren in Europa.
nate dogg nobody does it better classic.quote:Op maandag 1 februari 2016 18:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Eerste 2 kwamen voorbij.
Nu deze. Geen pac maartoch. Westsaaaaaaaide
Nee, haat 010quote:Op maandag 1 februari 2016 18:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ben in Rotjeknor. Is misschien makkelijker om af te spreken.
op wie doel je nu?quote:Op maandag 1 februari 2016 18:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou beschaafd hoor. Ze zijn kaal, luisteren metal en hangen de hele dag op een forum, wat een beschaving
rip aan de nabestaanden enzo..quote:Op maandag 1 februari 2016 18:50 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
nate dogg nobody does it better classic.
Alle Duitsers die ik ken zijn zoquote:Op maandag 1 februari 2016 18:50 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
op wie doel je nu?
duitsers > fransen.
Wat? Nee, gewoon hier in Oud-Zuidquote:Op maandag 1 februari 2016 18:43 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
over welke heb je het? die tegenover het nrc gebouw? die vrouwrn slapen daar vaak ook gewoon tussendoor, lijkt me een vreemde gedachte om te gaan slapen met de gedachte om weer wakker gemaakt tw worden op het moment dat je een klant moet gaan pijpen.
true that.quote:Op maandag 1 februari 2016 18:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
rip aan de nabestaanden enzo..
tegenover het nrc gebouw in centrum zit of zat ook een drukke en daar kon je ze soms ook zien slapen de reden dat het daar druk is snap je denk ik wel.quote:Op maandag 1 februari 2016 18:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat? Nee, gewoon hier in Oud-Zuid.
Weet verder ook niet waar je het over hebt.
Young Thug > Lil Waynequote:Op maandag 1 februari 2016 18:52 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
true that.
lil wayne > biggie
nicki of iggy?
rotterdam > brabant en limburg.quote:Op maandag 1 februari 2016 18:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ook, grafstad, maar het kan natuurlijk erger.
Hoezo dan? En ik ben dikpropje nietquote:Op maandag 1 februari 2016 18:53 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Eend wij van de SC maken ons zorgen on jou/BRUINSMA/dikpropje
was provocerend bedoeldquote:Op maandag 1 februari 2016 18:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Young Thug > Lil Wayne.
Nicky >>>>>>>>>>> Iggy.
Biggie vind ik sws wel dikker dan lil wayne (letterlijk en figuurlijk)quote:Op maandag 1 februari 2016 18:52 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
true that.
lil wayne > biggie
nicki of iggy?
Zonder clownsact is Nicki Minaj fucking lekker manquote:Op maandag 1 februari 2016 18:55 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
was provocerend bedoeld
wie zou je eerder doen iggy of nicki? jammer dat nicki een hoe is met dr raptalent heeft ze dat niet nodig.
Hahaquote:Op maandag 1 februari 2016 18:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Biggie vind ik sws wel dikker dan lil wayne (letterlijk en figuurlijk)
quote:Op maandag 1 februari 2016 18:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zonder clownsact is Nicki Minaj fucking lekker man.
[ afbeelding ]
Iggy heeft alleen een goeie ass, verder niks.
[ afbeelding ]
mijn brows zijn zowel on fleek als ze niet getekend zijn en als ze wel getekend zijn.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:46 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
bijtekenen kan maar die volledig getekende brows slaan nergens op.
quote:Op maandag 1 februari 2016 18:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Biggie vind ik sws wel dikker dan lil wayne (letterlijk en figuurlijk)
Iggy pop?
qua lichaam wellicht maar de rest niet imo en daaraast kan ik dr hoe gedrag echt niet uitstaan.quote:Op maandag 1 februari 2016 18:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iggy heeft alleen een goeie ass, verder niks.
[ afbeelding ]
doe je ze zelf?quote:Op maandag 1 februari 2016 19:01 schreef Crip het volgende:
[..]
mijn brows zijn zowel on fleek als ze niet getekend zijn en als ze wel getekend zijn.
quote:Op maandag 1 februari 2016 18:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
ziet er sjiek uit, welke kleur?quote:Op maandag 1 februari 2016 19:07 schreef Crip het volgende:
heb mn sennheiser momentums trouwens, heb liters gespoten uit mn oren
ook fake. wel geilquote:Op maandag 1 februari 2016 19:04 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
iggy pop i got a job.
iggy azalea
[ afbeelding ]
fylax weet.
ik heb de in ear wel, want over ear ziet niet uit als ik buiten met hoofddoek loop. All black like my soulquote:
oh dan geen interessequote:Op maandag 1 februari 2016 19:10 schreef Crip het volgende:
[..]
ik heb de in ear wel, want over ear ziet niet uit als ik buiten met hoofddoek loop. All black like my soul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |