Zolang je je kussen een klap geeft en niet je partner, is het oké.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:44 schreef sararaats het volgende:
[..]
En dat voor Buitengewoon Secundair Onderwijs
Redelijk goed eigenlijk op de nachtmerries na.
Maar ik klop er dan op los hehe.
Ik registreer mijn slaap met Sleep as Android en het neemt ook (snurk)geluiden op.
Hoor je ineens 'plof' op mijn kussenheb ik weer op iemands gezicht geklopt.
Ik hoop het ook want het is eng om kletsnat van het zweet wakker te worden.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:48 schreef Voszje het volgende:
[..]
Zolang je je kussen een klap geeft en niet je partner, is het oké.![]()
Blij dat het redelijk goed gaat, hopelijk kom je ook nog van die nachtmerries af.
Kan ik me voorstellen!quote:Op maandag 1 februari 2016 20:51 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik hoop het ook want het is eng om kletsnat van het zweet wakker te worden.
Ik woon alleen dus kan kloppen zoveel ik wil
Ik heb ook al naast mijn kussen geklopt hoor. Recht op de rand van mijn bed. AUW!quote:Op maandag 1 februari 2016 20:52 schreef Voszje het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen!
Nou, dat scheelt dan alweer... Mijn kussen moet het ook wel eens ontgelden als ik kwaad ben.
Slaap lekker en niet te veel meppen op je kussen/ernaast!quote:Op maandag 1 februari 2016 21:14 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik heb ook al naast mijn kussen geklopt hoor. Recht op de rand van mijn bed. AUW!
Maar goed,![]()
want morgen komt mijn hulp (verzorgende die me helpt bij het huishouden, koken enz..) van 8u tot 12u.
Jij, kwaad?quote:Op maandag 1 februari 2016 20:52 schreef Voszje het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen!
Nou, dat scheelt dan alweer... Mijn kussen moet het ook wel eens ontgelden als ik kwaad ben.
Volgens mij antwoordt ze naar haar vermogen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Is dit een 'lief dagboek' topic?
Met dit topic wil je de aandacht vestigen op je leven met je beperkingen, maar als ik inhoudelijke vragen stel komt er alleen wat vaag geouwehoer.
Dat dus. Mijn ouders doen de administratie enz.. omdat ik zo'n 'warhoofd' ben.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens mij antwoordt ze naar haar vermogen.
Overigens woont ze in België.
Als ze slecht klaar worden gemaakt smaken ze inderdaad voor geen meter.quote:
Dan nog niet hehe. Alhoewel, voor mijn Day Zero Project heb ik mezelf gedwongen een spruitje te eten.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:23 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Als ze slecht klaar worden gemaakt smaken ze inderdaad voor geen meter.
Was laatst in een restaurant, zelfs daar niet te vreten.
In veel restaurants koken ze groeten kort en flikkeren het op je bord. Wat meer aandacht en ze zijn echt lekker.
ik heb me erbij neergelegd dat ik nooit echt betaald kan gaan werken.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:19 schreef Anus_Cocainus het volgende:
Hoe sta je in dit hele verhaal, maak je progressie of heb je je bij deze situatie 'neergelegd'?
Dat lijkt me niet zo vreemd.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:37 schreef sararaats het volgende:
Dan maar hier, op mijn eigen plekje.
Dju, tinypic doet raar.
Ik heb mijn rijbewijs van januari 2004. Ik ben onzeker in het verkeer. 6 maanden rijverbod gehad ivm kalmeermiddelen (2009 opname psychiatrie)
Zou dat mijn onzekerheid veroorzaakt hebben?
Ik heb nadien wel gereden maar ook kleine ongelukjes gehad.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:45 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo vreemd.
Heb je wel eens een rijles overwogen?
Ik rijd ook niet meer. Maar als ik minder pillen slik, wil ik eerst weer rijles(Sen)
Ziet er goed uit, zou er alleen nog een stukje vlees bij doen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:17 schreef sararaats het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn zelfgemaakte courgette-champignonschotel in de wok met pastinaak![]()
![]()
Yeps. Ik heb het eten gemaakt en zij poetste de woonkamer.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:14 schreef houdjemond het volgende:
Goed bezig Saar, ben je ook lekker opgeschoten met de hulp vanochtend?
Had ik niet in huis maar ik heb nog een beetje voor morgen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:08 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, zou er alleen nog een stukje vlees bij doen.
oke.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:22 schreef sararaats het volgende:
[..]
Had ik niet in huis maar ik heb nog een beetje voor morgen.
Ik maak altijd eten voor twee dagen
Goed zo!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:20 schreef sararaats het volgende:
[..]
Yeps. Ik heb het eten gemaakt en zij poetste de woonkamer.
En maar kwebbelen tussendoor.
Ging perfect want met twee rond de wok is een not done hehe.
Morgen shoppen met de mama
Wat knutselspullen want ik ga deze cactus maken uit foam.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:25 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Goed zo!
Nog wat speciaals shoppen morgen of gewoon winkels kijken?
Soms kan ik best heel erg kwaad zijn, ja.quote:
Grappig, ben benieuwd, post je een foto als hij af is?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:30 schreef sararaats het volgende:
[..]
Wat knutselspullen want ik ga deze cactus maken uit foam.
[ afbeelding ] de middelste
Echte plantjes overleven niet bij mij hihi.
Grappig, alsof het zo uit een stripboek komt.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:30 schreef sararaats het volgende:
[..]
Wat knutselspullen want ik ga deze cactus maken uit foam.
[ afbeelding ] de middelste
Echte plantjes overleven niet bij mij hihi.
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Grappig, ben benieuwd, post je een foto als hij af is?
Ik ben een grote fan van Lucky Lukequote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:38 schreef Voszje het volgende:
[..]
Grappig, alsof het zo uit een stripboek komt.
Dat keek ik vroeger nog wel eens op tv.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:55 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik ben een grote fan van Lucky Luke
Mens je kan beter koken dan ikquote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:17 schreef sararaats het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn zelfgemaakte courgette-champignonschotel in de wok met pastinaak![]()
![]()
Hahaha ik ook.quote:Op woensdag 3 februari 2016 09:14 schreef caroro het volgende:
Veel plezier met shoppen vandaag!! Ben wel benieuwd hoe je cactus eruit gaat zien!
Gezellig kamertje!quote:
Ik woon helemaal op mezelf maar krijg hulp van buitenaf.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:16 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Gezellig kamertje!
Woon je verder wel helemaal op jezelf of ook in een soort van begeleide woongroep als ik mag vragen?
Broer maar die zit meestal bij de mama.quote:
Aah oke. Leuk he katten. ligt nu 1 naast me te slapen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:34 schreef sararaats het volgende:
[..]
Broer maar die zit meestal bij de mama.
Zij wonen naast elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |