Jaquote:Op maandag 1 februari 2016 17:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is die dood?
Bedoel ik niet zo lullig als het nu overkomt.
Ah zielig. Sterkte!quote:Op maandag 1 februari 2016 17:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja
Kreeg vanmiddag een hersenbloeding
wow lijkt op het hondje van sof!quote:
Oh, mis je het niet?quote:Op maandag 1 februari 2016 17:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zelfs thuis nog amper. Heb geen goede speakers meer.
Wat rot, sterkte.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja
Kreeg vanmiddag een hersenbloeding
Dacht ook even dat Sof dat had geplaatstquote:Op maandag 1 februari 2016 17:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wow lijkt op het hondje van sof!
Dat is nooit leukquote:Op maandag 1 februari 2016 17:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
ThanksVoelt zo klote, toch op 2 maanden na 16 jaar m`n maatje geweest...
Ah ok.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Valt wel meeKijk tegenwoordig liever series.
Poeh ik kijk heel veelquote:Op maandag 1 februari 2016 17:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ah ok.Ik zou gek worden.
Welke series kijk je? En kijk je TVD?
Het laatste half jaar was het steeds minder, ze liet alles lopen (Zelfs als ze uit was geweest) En de laatste paar maanden kon ze niet meer alleen zijn, dan jankte ze de hele boel bij elkaar..quote:
Ging je apenkooien?quote:Op maandag 1 februari 2016 17:15 schreef Fera het volgende:
Dat was me een dagje wel. Vooral fysiotherapie was vreselijk.Allemaal oefeningen die me deden denken aan gym op de basisschool.
wat ben je ook autistischquote:Op maandag 1 februari 2016 17:15 schreef Fera het volgende:
Dat was me een dagje wel. Vooral fysiotherapie was vreselijk.Allemaal oefeningen die me deden denken aan gym op de basisschool.
- Lilyhammerquote:Op maandag 1 februari 2016 17:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ah ok.Ik zou gek worden.
Welke series kijk je? En kijk je TVD?
Dat nog net niet. Maar ik moest op verschillende manieren bewegen. Lopen, rennen, dribbelen met een bal. Huppelen, hinkelen, zijwaarts. En op een gegeven moment hardop rekenen terwijl ik dat deed. En dingen gooien en vangen. Ik ben rechtshandig, maar ik vang beter met links. Raar was dat.quote:
Klinkt kut, maar ging het goed?quote:Op maandag 1 februari 2016 17:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat nog net niet. Maar ik moest op verschillende manieren bewegen. Lopen, rennen, dribbelen met een bal. Huppelen, hinkelen, zijwaarts. En op een gegeven moment hardop rekenen terwijl ik dat deed. En dingen gooien en vangen. Ik ben rechtshandig, maar ik vang beter met links. Raar was dat.
Ja.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je het nieuwe seizoen nog kijken?
Nashvillequote:Op maandag 1 februari 2016 17:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
- Lilyhammer
- Narcos
- Orange Is The New Black
- Grace & Frankie
- House *
- Sons of Anarchy *
- Jessica Jones
- Bates Motel
- Unbreakable Kimmy Schmidt
- American Horror Story
- Nashville
- Pretty Little Liars
Met * is een serie waar niks nieuws meer van komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |