Fuck neequote:Op maandag 1 februari 2016 15:15 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Klopt!
En jij als beveiliger mag daarvoor in je handjes klappen denk ik. Beter stijf van de dope dan zo zat als een aap. Denk dat de dope je een hoop werk bespaart. Of heb je hier andere ervaringen mee?
De dochterondernemingen van SFX organiseren feestan van Chili tot aan Tokyo. Heb je het daar ook gezien?quote:Op maandag 1 februari 2016 15:13 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik niet. Aantal keren beveiliging gedaan op dit soort feestjes. Meer dan de helft van de aanwezigen staat stijf van het een of ander.
Lijkt me ook wel grappig om als nuchtere al die feestfiguren te aanschouwenquote:Op maandag 1 februari 2016 15:16 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Fuck nee. Meerendeel van de gebruikers zijn zo rustig als maar kan (alhoewel ze compleet uit hun plaat gaan). Zijn alleen de doorgesnoven idioten die denken dat ze rambo zijn als ze ergens tegenaan lopen (altijd grappig, ruzie met een paal).
Er is ook niks mis mee, maar het ontkennen er van is ook onzinnigquote:Op maandag 1 februari 2016 15:15 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Klopt!
En jij als beveiliger mag daarvoor in je handjes klappen denk ik. Beter stijf van de dope dan zo zat als een aap. Denk dat de dope je een hoop werk bespaart. Of heb je hier andere ervaringen mee?
Yup. Enige die er aan kunnen tippen zijn die rustige bierfeesten (coverland en zwarte cross).quote:Op maandag 1 februari 2016 15:18 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel grappig om als nuchtere al die feestfiguren te aanschouwen.
Op de feesten waar ik heen ga heeft ontkennen idd geen zinquote:Op maandag 1 februari 2016 15:18 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Er is ook niks mis mee, maar het ontkennen er van is ook onzinnig
en helaas niet van de vrouwenquote:Op maandag 1 februari 2016 14:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Blijft staan dat het doorgaans drugsfeesten zijn met massa's ontblote bovenlichamen
Net zoals V&D failliet is gegaan: overgenomen door durfinvesteerders en kapot gemaakt.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:43 schreef LXIV het volgende:
Hoe kan zo'n bedrijf nu failliet gaan. Duizenden mensen die dure kaartjes kopen een 1 discjockey die zijn usb-stick in de versterker steekt en met zijn armen omhoog gaat staan.
Zoals de toppers en het piratenfestijn? Als die mensen daar nou plezier in hebben?quote:Op maandag 1 februari 2016 14:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Blijft staan dat het doorgaans drugsfeesten zijn met massa's ontblote bovenlichamen
Se meesten zitten toch echt aan de alcohol.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja dat klopt maar voor veel mensen is het niets meer dan een excuus om aan de poeders en pillen te gaan.
Ze zuipen dat het een lieve lust isquote:Op maandag 1 februari 2016 15:10 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dus de hele EDM scene zit aan de drugs?
Dat gaat lekker. Eerst ID&T, nu de opvolger. Hoe werkt het precies in dat wereldje? Je zou denken dat er aardig wat geld in omgaat (zowel qua kosten als qua inkomsten), is het zo moeilijk om gemiddeld positief te draaien?quote:Op maandag 1 februari 2016 14:42 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ze hebben ID&T overgenomen, die ken je toch wel?
Precies wat ik mij afvraag. Wel respect voor die Nederlandse DJ's al vind ik er zelf geen bal aan, ze zijn prima zakenmensen en ze weten erg goed hoe ze ervoor zorgen dat ze veel aan de bak komen. Gek genoeg kunnen een aantal van hen zelfs een beetje copmoneren (van Buuren, Hardwell blijkbaar ook).quote:Op maandag 1 februari 2016 14:43 schreef LXIV het volgende:
Hoe kan zo'n bedrijf nu failliet gaan. Duizenden mensen die dure kaartjes kopen een 1 discjockey die zijn usb-stick in de versterker steekt en met zijn armen omhoog gaat staan.
Zie hier waarom ik nooit een skivakantie zou houden waar Nederlanders zich verzamelen.quote:Op maandag 1 februari 2016 18:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zoals de toppers en het piratenfestijn? Als die mensen daar nou plezier in hebben?
[ afbeelding ]
Heel erg verstandig want het lijkt mij bijzonder moeilijk om bepaalde kroegen te ontlopenquote:Op maandag 1 februari 2016 18:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Zie hier waarom ik nooit een skivakantie zou houden waar Nederlanders zich verzamelen.
Van de positieve kant, mensen die dat wel doen weten waar ze voor kiezen, zo krijg je voor hen een leuk feestje met gelijkgestemden terwijl de mensen die er bewust niet voor kiezen er niet mee lastig worden gevallen.quote:Op maandag 1 februari 2016 18:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Heel erg verstandig want het lijkt mij bijzonder moeilijk om bepaalde kroegen te ontlopen
Eng heh, plezier maken.quote:Op maandag 1 februari 2016 18:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Zie hier waarom ik nooit een skivakantie zou houden waar Nederlanders zich verzamelen.
Dit dus.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:21 schreef hugecooll het volgende:
Eigenlijk wel bezopen dat je je gewoon failliet kan laten verklaren om vervolgens schuldeloos en met een zak geld opnieuw te beginnen
Vind jij dat? Jammer voor jou, jij mist wat.quote:
quote:
Op het eerste gezicht in ieder geval wel. Ik weet niet wat er precies achter zit. La Place krijgt nu ook een doorstart aangezien dat deel van de V&D wel succesvol is. Wat zijn de technische details van de doorstart van SFX?quote:Op maandag 1 februari 2016 15:21 schreef hugecooll het volgende:
Eigenlijk wel bezopen dat je je gewoon failliet kan laten verklaren om vervolgens schuldeloos en met een zak geld opnieuw te beginnen
Ik zeg toch ook dat ieder dat voor zichzelf moet weten. Alcohol is ook gewoon drugsquote:Op maandag 1 februari 2016 18:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zoals de toppers en het piratenfestijn? Als die mensen daar nou plezier in hebben?
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |