abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 februari 2016 @ 15:16:35 #26
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_159569745
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 15:15 schreef begaaierd het volgende:

[..]

Klopt!

En jij als beveiliger mag daarvoor in je handjes klappen denk ik. Beter stijf van de dope dan zo zat als een aap. Denk dat de dope je een hoop werk bespaart. Of heb je hier andere ervaringen mee?
Fuck nee :D. Meerendeel van de gebruikers zijn zo rustig als maar kan (alhoewel ze compleet uit hun plaat gaan). Zijn alleen de doorgesnoven idioten die denken dat ze rambo zijn als ze ergens tegenaan lopen (altijd grappig, ruzie met een paal).
pi_159569759
quote:
14s.gif Op maandag 1 februari 2016 15:13 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Ik niet. Aantal keren beveiliging gedaan op dit soort feestjes. Meer dan de helft van de aanwezigen staat stijf van het een of ander.
De dochterondernemingen van SFX organiseren feestan van Chili tot aan Tokyo. Heb je het daar ook gezien?
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 1 februari 2016 @ 15:18:30 #28
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_159569797
quote:
14s.gif Op maandag 1 februari 2016 15:16 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Fuck nee :D. Meerendeel van de gebruikers zijn zo rustig als maar kan (alhoewel ze compleet uit hun plaat gaan). Zijn alleen de doorgesnoven idioten die denken dat ze rambo zijn als ze ergens tegenaan lopen (altijd grappig, ruzie met een paal).
Lijkt me ook wel grappig om als nuchtere al die feestfiguren te aanschouwen :).
  Forum Admin maandag 1 februari 2016 @ 15:18:45 #29
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_159569804
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 15:15 schreef begaaierd het volgende:

[..]

Klopt!

En jij als beveiliger mag daarvoor in je handjes klappen denk ik. Beter stijf van de dope dan zo zat als een aap. Denk dat de dope je een hoop werk bespaart. Of heb je hier andere ervaringen mee?
Er is ook niks mis mee, maar het ontkennen er van is ook onzinnig :P
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  maandag 1 februari 2016 @ 15:21:01 #30
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_159569847
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 15:18 schreef begaaierd het volgende:

[..]

Lijkt me ook wel grappig om als nuchtere al die feestfiguren te aanschouwen :).
Yup. Enige die er aan kunnen tippen zijn die rustige bierfeesten (coverland en zwarte cross).
Daar wordt juist wel ontzettend veel drank gebruikt (en ja, ook drugs maar vooral wiet en niet schikbarend veel) en is eigenlijk ook nooit gezeur.
  maandag 1 februari 2016 @ 15:21:48 #31
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_159569865
Eigenlijk wel bezopen dat je je gewoon failliet kan laten verklaren om vervolgens schuldeloos en met een zak geld opnieuw te beginnen
  maandag 1 februari 2016 @ 15:22:35 #32
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_159569883
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 15:18 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Er is ook niks mis mee, maar het ontkennen er van is ook onzinnig :P
Op de feesten waar ik heen ga heeft ontkennen idd geen zin :P
Echter kan ik niet spreken over de feesten (muziek genre) waar ik niet heen ga, maar waarschijnlijk ligt daar het % drugs gebruikers ook hoog
pi_159569941
Wat een non discussie :')
  maandag 1 februari 2016 @ 15:52:12 #34
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_159570597
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 14:58 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Blijft staan dat het doorgaans drugsfeesten zijn met massa's ontblote bovenlichamen
en helaas niet van de vrouwen :{
  maandag 1 februari 2016 @ 17:55:18 #35
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_159574126
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 15:25 schreef Afhaalchinees het volgende:
Wat een non discussie :')
Welke discussie?
pi_159574217
Nou, daar lig ik wakker van....
Zonder wrijving geen glans
  maandag 1 februari 2016 @ 18:06:14 #37
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_159574367
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 14:43 schreef LXIV het volgende:
Hoe kan zo'n bedrijf nu failliet gaan. Duizenden mensen die dure kaartjes kopen een 1 discjockey die zijn usb-stick in de versterker steekt en met zijn armen omhoog gaat staan.
Net zoals V&D failliet is gegaan: overgenomen door durfinvesteerders en kapot gemaakt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 1 februari 2016 @ 18:09:33 #38
pi_159574432
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 14:58 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Blijft staan dat het doorgaans drugsfeesten zijn met massa's ontblote bovenlichamen
Zoals de toppers en het piratenfestijn? Als die mensen daar nou plezier in hebben?

[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  maandag 1 februari 2016 @ 18:10:03 #39
pi_159574443
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 15:03 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ja dat klopt maar voor veel mensen is het niets meer dan een excuus om aan de poeders en pillen te gaan.
Se meesten zitten toch echt aan de alcohol.
  maandag 1 februari 2016 @ 18:10:28 #40
pi_159574453
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 15:10 schreef dimmak het volgende:

[..]

Dus de hele EDM scene zit aan de drugs?
Ze zuipen dat het een lieve lust is :Y
pi_159574794
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 14:42 schreef nils7 het volgende:

[..]

Ze hebben ID&T overgenomen, die ken je toch wel?
Dat gaat lekker. Eerst ID&T, nu de opvolger. Hoe werkt het precies in dat wereldje? Je zou denken dat er aardig wat geld in omgaat (zowel qua kosten als qua inkomsten), is het zo moeilijk om gemiddeld positief te draaien?

quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 14:43 schreef LXIV het volgende:
Hoe kan zo'n bedrijf nu failliet gaan. Duizenden mensen die dure kaartjes kopen een 1 discjockey die zijn usb-stick in de versterker steekt en met zijn armen omhoog gaat staan.
Precies wat ik mij afvraag. Wel respect voor die Nederlandse DJ's al vind ik er zelf geen bal aan, ze zijn prima zakenmensen en ze weten erg goed hoe ze ervoor zorgen dat ze veel aan de bak komen. Gek genoeg kunnen een aantal van hen zelfs een beetje copmoneren (van Buuren, Hardwell blijkbaar ook).
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_159574831
quote:
7s.gif Op maandag 1 februari 2016 18:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Zoals de toppers en het piratenfestijn? Als die mensen daar nou plezier in hebben?

[ afbeelding ]
Zie hier waarom ik nooit een skivakantie zou houden waar Nederlanders zich verzamelen. ;)
#NoDAPL
pi_159574916
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 18:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Zie hier waarom ik nooit een skivakantie zou houden waar Nederlanders zich verzamelen. ;)
Heel erg verstandig want het lijkt mij bijzonder moeilijk om bepaalde kroegen te ontlopen :Y
pi_159575025
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 18:32 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Heel erg verstandig want het lijkt mij bijzonder moeilijk om bepaalde kroegen te ontlopen :Y
Van de positieve kant, mensen die dat wel doen weten waar ze voor kiezen, zo krijg je voor hen een leuk feestje met gelijkgestemden terwijl de mensen die er bewust niet voor kiezen er niet mee lastig worden gevallen.
Tenzij je een georganiseerde studentenskivakantie hebt, dan ben je volgens mij alsnog de lul. ;)
#NoDAPL
pi_159575139
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 18:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Eng heh, plezier maken.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_159575222
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 15:21 schreef hugecooll het volgende:
Eigenlijk wel bezopen dat je je gewoon failliet kan laten verklaren om vervolgens schuldeloos en met een zak geld opnieuw te beginnen
Dit dus.
"Pools are perfect for holding water"
pi_159575557
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 18:41 schreef dimmak het volgende:

[..]

Eng heh, plezier maken.
Vind jij dat? Jammer voor jou, jij mist wat. ;)
De een heeft een andere smaak m.b.t. plezier maken dan de ander. Een stel zatlappen om je heen die onsamenhangend en vals schreeuwen en zingen en die uitgedost zijn als dorpsgekken terwijl met een luid volume iets draait wat ik geen muziek kan noemen met de beste wil van de wereld is niet mijn stijl van plezier maken. Ik gun het jou als het wel jouw manier van plezier maken is, gun jij mij mijn manier van plezier maken en het mijden van jouw manier van plezier maken? Dan zijn we allebei tevreden. ^O^

[ Bericht 12% gewijzigd door Bram_van_Loon op 01-02-2016 19:01:59 ]
#NoDAPL
pi_159575639
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 18:43 schreef probeer het volgende:

[..]

Dit dus.
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 15:21 schreef hugecooll het volgende:
Op het eerste gezicht in ieder geval wel. Ik weet niet wat er precies achter zit. La Place krijgt nu ook een doorstart aangezien dat deel van de V&D wel succesvol is. Wat zijn de technische details van de doorstart van SFX?
#NoDAPL
  Forum Admin maandag 1 februari 2016 @ 20:46:38 #49
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_159579335
quote:
7s.gif Op maandag 1 februari 2016 18:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik zeg toch ook dat ieder dat voor zichzelf moet weten. Alcohol is ook gewoon drugs
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  dinsdag 2 februari 2016 @ 08:35:17 #50
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_159588860
Ik blijf me erover verbazen dat een jongeren forum als FOK! zo lafjes reageert op een faillissement als deze en de dance scene nog steeds weg zet als drugsfeesten....

Nadat de eigenaar Sillerman vrijwel alle grote concert promotors in de hele wereld heeft overgenomen, waaronder MOJO hier in Nederland (klinkt onbekend? ooit naar een grotere band dan de locals in kutkrabbeveen geweest? dikke kans dat het een MOJO show was...) en die in Live Nation heeft ondergebracht wilde hij min of meer hetzelfde met de dance scene doen.

Miljarden zijn erin gepompt, jongens in Nederland en elders in de wereld die al 20 jaar een bestaan en bedrijf op hebben gebouwd door het geven van grote dance feesten, (zoals ID&T die met Sensation wereldwijd 20 shows per jaar geven voor een miljoenen publiek) werden met grof geld overgenomen, een online muziek uitgeverij, Beatport werd overgenomen en nadat hier in Nederland vrijwel alle grote feesten in SFX's handen waren gekomen en een deel van de Amsterdamse clubs ook van de Amerikanen was werden de eerste scheurtjes zichtbaar.

Non-management, bemoeienis van bovenaf in een scene waar ze geen kaas van hebben gegeten en denkend dat alles met Dollars op te lossen valt begon het bedrijf te wankelen, ontevreden medewerkers en slechte verhalen die rondgingen, dikke feesten aan de voorzijde maar geknijp bij de leveranciers aan de achterzijde maakte dat Sillerman meer en meer alleen kwam te staan en alhoewel naar de beurs gebracht begon de koers dieper en dieper te vallen, tot het punt waarop een faillissement onvermijdelijk leek, en nu is het zover.

Een kapitaal injectie van 115miljoen Dollar, van wie is onbekend , maar John de Mol's naam gaat in de wandelgangen als potentiele investor, de ex-eigenaren van diverse organisaties als Rocco Veenboer van Awakenings zouden hun toko voor een prikkie willen terug kopen en Sillerman zelf treed terug als CEO, de man is te oud voor de dance scene en heeft geen idee wat hij opkocht.
het wordt spannend in de scene, Tomorrowworld, het Amerikaanse broertje van het beste dance festival ter wereld, Tomorrowland gaat wellicht dit jaar niet door, mede vanwege de rampzalige editie van afgelopen jaar terwijl het Belgische, met 180.000 bezoekers een van de grotere van Europa in een uurtje juist uitverkocht was.

Kennelijk hebben de users op FOK! geen bleek idee hoe groot de dance scene inmiddels is, maar aangezien minstens 70% van de muziek op de radio voorzien is van een 4/4e Beat, tot aan carnavals krakers aan toe zouden jullie je toch moeten realiseren dat die Beat, waarop de massa staat te hossen uiteindelijk afkomstig is vanuit de scene met de door jullie genoemde drugsfeesten...

Shame on you, een jongerencultuur zo met de grond gelijk te maken terwijl de roots al 25 jaar in de bodem zijn geworteld hier in Nederland :{
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')