Nee, wil graag zien welke lange voorwerpen ik in mijn mond krijgquote:Op maandag 1 februari 2016 16:30 schreef Oberkullie het volgende:
Doen jullie allemaal je ogen dicht bij de tandarts?
Denken dat ik gevoel hebquote:Op maandag 1 februari 2016 16:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zo met haakje achter die gevoelige zenuw.
Daarom zei ik het ook, baviaanquote:Op maandag 1 februari 2016 16:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Denken dat ik gevoel heb
sukkel
quote:Op maandag 1 februari 2016 16:37 schreef Ashqelon het volgende:
Geepileerde brows > ongeepileerde brows.
Crip gaat zeggen:quote:Op maandag 1 februari 2016 16:37 schreef Ashqelon het volgende:
Geepileerde brows > ongeepileerde brows.
quote:Op maandag 1 februari 2016 16:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je bent vergeten dit met een kloontje te posten
WCH 'onschuldig'quote:Op maandag 1 februari 2016 16:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Onschuldige userbash, TR
Die gaat in mijn persoonlijke notitiesquote:
Heb ik al een eigen ordner?quote:Op maandag 1 februari 2016 16:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die gaat in mijn persoonlijke notities
Wat heb jij over mijn lievelingsoom?quote:Op maandag 1 februari 2016 16:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als jij onschuldig bent dan was Josef Mengele een heilige.
Schijnt aardige vent te zijn geweestquote:Op maandag 1 februari 2016 16:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wat heb jij over mijn lievelingsoom?
Een heel papier magazijnquote:Op maandag 1 februari 2016 16:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heb ik al een eigen ordner?
Leuk met kinderenquote:Op maandag 1 februari 2016 16:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Schijnt aardige vent te zijn geweest
Ja, dat was wel zijn specialiteit... kijk iedere man zou weleens een tweeling willen naaien, maar hij was er echt goed inquote:Op maandag 1 februari 2016 16:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vroeg me laatst nog hoe het met mn tweeling ging
Maar Josef is een engel, dat zingt Slayerquote:Op maandag 1 februari 2016 16:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als jij onschuldig bent dan was Josef Mengele een heilige.
SLAYERquote:Op maandag 1 februari 2016 16:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar Josef is een engel, dat zingt Slayer
Oh.quote:
bijtekenen kan maar die volledig getekende brows slaan nergens op.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Crip gaat zeggen:
Getekende brows > rest
dit klopt wel trouwensquote:Op maandag 1 februari 2016 16:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oh.
Anyhoo, mocht je een Raspberry Pi willen halen voor retropie, zorg ervoor dat je de Pi 2 haalt, en niet de oudere versie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |