haha girl you so funnyquote:Op maandag 1 februari 2016 15:55 schreef Oberkullie het volgende:
Dat awkward moment als je tandarts lekker is en je niet weet waar je moet kijken als hij boven je hangt
Ik wil ook in je fobo, reTARDIS.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dank je wel voor je originele bijdrage, ik voeg hem toe.
[ afbeelding ]
bulge toch dan?quote:Op maandag 1 februari 2016 15:55 schreef Oberkullie het volgende:
Dat awkward moment als je tandarts lekker is en je niet weet waar je moet kijken als hij boven je hangt
Ik kom NU naar je toe.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:55 schreef Oberkullie het volgende:
nee, dat is normaal. opso's dm's zijn dat ook gruwelijk natquote:Op maandag 1 februari 2016 15:55 schreef TARDIS. het volgende:
Ik lek altijd een beetje door Opso's dm's, krijg ik nu een ban?
Dit idd wtfquote:
Recht in zn ogen kijkenquote:Op maandag 1 februari 2016 15:55 schreef Oberkullie het volgende:
quote:Op maandag 1 februari 2016 15:55 schreef TARDIS. het volgende:
Ik lek altijd een beetje door Opso's dm's, krijg ik nu een ban?
Heb ik jou ooit wel eens dm gestuurd?quote:Op maandag 1 februari 2016 15:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat is normaal. opso's dm's zijn dat ook gruwelijk nat
geile post, neem deze even mee naar achterquote:Op maandag 1 februari 2016 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
Als vrouw is het beste wat je kan doen gelijk jezelf betasten... rond je mond likken met je tong en beetje in je onderlip bijten terwijl je zo iemand zwoel aanstaart...
Maar nee, moet allemaal weer overdacht worden tot in den treure
jij bent nog tenminste een meisje. herinner me nog toen mn toenmalige orthodontist mn toenmalige beugel erin zetten en ik letterlijk zn pik op mn hoofd voelde..quote:Op maandag 1 februari 2016 15:55 schreef Oberkullie het volgende:
Dan zit hij wel erg verkeerdquote:Op maandag 1 februari 2016 16:00 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
jij bent nog tenminste een meisje. herinner me nog toen mn toenmalige orthodontist mn toenmalige beugel erin zetten en ik letterlijk zn pik op mn hoofd voelde..
dat was de dag dat je erachter kwam?quote:Op maandag 1 februari 2016 16:00 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
jij bent nog tenminste een meisje. herinner me nog toen mn toenmalige orthodontist mn toenmalige beugel erin zetten en ik letterlijk zn pik op mn hoofd voelde..
Hoe de fuckquote:Op maandag 1 februari 2016 16:00 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Watquote:Op maandag 1 februari 2016 16:00 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hahah je bent gezwaffeld op je hoofd lolquote:Op maandag 1 februari 2016 16:00 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ho ho wat ga jij er mee doen?quote:Op maandag 1 februari 2016 15:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
geile post, neem deze even mee naar achter
uhm, goeie vraag. stuur er eens 1 dan kan ik terugzoekenquote:Op maandag 1 februari 2016 15:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb ik jou ooit wel eens dm gestuurd?
Smoooothquote:Op maandag 1 februari 2016 16:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uhm, goeie vraag. stuur er eens 1 dan kan ik terugzoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |