domme sukkelquote:Op maandag 1 februari 2016 15:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
doe normaal man aandachtvragende kutboeler
Zeg aub dat dit of een troll is, of dat een van jullie achter dat mailadres is gekomenquote:hoi wil de studio huren op de <straatnaam> heb nu geen geld direct maar me moeder zegt gewoon reageren
ben wel bezig met werk te zoeken dus als dat lukt kan ik wel huur betale
groetjes, <knip>
Ik denk dat het echt isquote:Op maandag 1 februari 2016 15:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zeg aub dat dit of een troll is, of dat een van jullie achter dat mailadres is gekomen
Nee dat is onzin, ik heb wel srs anders spul, maar dat is voor WCH nu te laat. Ik ga er zelf binnenkort mee beginnen xoxoquote:Op maandag 1 februari 2016 15:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Misschien helpt alpecin caffeïneshampoo wat.
ik hoop cyanide?quote:Op maandag 1 februari 2016 15:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee dat is onzin, ik heb wel srs anders spul, maar dat is voor WCH nu te laat. Ik ga er zelf binnenkort mee beginnen xoxo
Ik kom ook nooit meer buiten de SCquote:Op maandag 1 februari 2016 15:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee ik durf niet meer buiten de SC te komen.
quote:Op maandag 1 februari 2016 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
Altijd als ik ren bouncen mijn tieten tegen mijn kinzo irritant omfg
champagne problemenquote:Op maandag 1 februari 2016 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
Is dit syndroomquote:Op maandag 1 februari 2016 15:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zeg aub dat dit of een troll is, of dat een van jullie achter dat mailadres is gekomen
Waarom zo lullig man, stomme teringdroeftoeter. Ik doe ALTIJD vrolijk tegen jou, en stuur je vrouw altijd een kaartje met haar verjaardag. Vergeet het maar WCH, de voorkeursbehandeling is voorbij.quote:
Whutquote:Op maandag 1 februari 2016 15:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee dat is onzin, ik heb wel srs anders spul, maar dat is voor WCH nu te laat. Ik ga er zelf binnenkort mee beginnen xoxo
stond de studio op marktplaats?quote:Op maandag 1 februari 2016 15:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Sorry, dat was ikquote:Op maandag 1 februari 2016 15:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik wil ze wel voor je vasthoudenquote:Op maandag 1 februari 2016 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
mooi, we vonden je kaartjes toch stomquote:Op maandag 1 februari 2016 15:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom zo lullig man, stomme teringdroeftoeter. Ik doe ALTIJD vrolijk tegen jou, en stuur je vrouw altijd een kaartje met haar verjaardag. Vergeet het maar WCH, de voorkeursbehandeling is voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |