Wat meer eisen zou leuk zijn:quote:Op maandag 1 februari 2016 10:13 schreef Remco-TXL het volgende:
Ben op zoek naar een goede android box voor een mooi prijsje. Er zijn er alleen super veel te vinden op deze webshops en weet zo niet welke ik moet kiezen. Iemand ervaring met een box en die aanraad. Bedoelt voor 4k en streaming. Hoor graag van jullie.
Eensch, regelmatig ook voor het helft van het geld bij DX in de opruiming is mijn opgevallenquote:
Hdmi is voldoendequote:Op donderdag 4 februari 2016 13:18 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wat meer eisen zou leuk zijn:
- audio out (optisch? digitaal, analoog, hdmi voldoende)
- Ethernet aansluiting (lijkt mij een ja)
- Windows / Android dualboot / XBMC linux boxjes zijn er ook)
- Wat voor apps wil je draaien (netflix? of gewoon meida apps)
- Budget
Gezien je het over 4K hebt:
- Minimaal 2GB ram?
- 8GB opslag is vaak erg krap
- H265 ondersteuning chipset
Wat heb je zelf al gevonden en lijkt je wel wat?
[..]
Eensch, regelmatig ook voor het helft van het geld bij DX in de opruiming is mijn opgevallen![]()
Heb er al een aantal besteld voor bekenden daar
Eens, voor dat budget voor de mxiii gaan.quote:
Ben wel benieuwd welke het is gewordenquote:
Android 4.xquote:Op maandag 15 februari 2016 03:32 schreef static het volgende:
Ik ben ook op zoek naar zo'n ding; zie ook: DIG / Wat heb ik hiervoor nodig? Een media-speler of iets simpelers?
- HDMI
- USB
- Afspelen meest gangbare videoformaten
- Resume functie (dus box uitzetten, opnieuw starten en weer verder kijken waar gebleven)
- VPN mogelijkheid om sommige Nederlandse programma's te zien
- Wifi
- Kodi
- Te koop (of te versturen naar) HK en omgeving
Had deze op het oog, maar geen idee of het wat is en of het dat allemaal kan:
http://e-store.viewqwest.(...)k?variant=4547898308
Heb nog niets gehaald. Heb nu via aliexpress de mx3 gezien met android 5.1. Maar ik hoop hem nog een keer ergens in de actie tegen te komen. Moet toch nog wachten op loon.quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:29 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd welke het is geworden![]()
Ben zelf ook weer aan het kijken naar een kastje en neig nu naar een S812 processor (of toch weer een Atom / Windows kastje).
http://www.geekbuying.com(...)-Netflix-360847.htmlquote:Op maandag 15 februari 2016 21:11 schreef Remco-TXL het volgende:
[..]
Heb nog niets gehaald. Heb nu via aliexpress de mx3 gezien met android 5.1. Maar ik hoop hem nog een keer ergens in de actie tegen te komen. Moet toch nog wachten op loon.
zijn op zich aardig, maar geen Netflix in HD bij de meeste van die boxen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:10 schreef Doev het volgende:
Ben ook al een tijdje op zoek naar zo'n mediabox. Had ook naar de raspberry PI gekeken, maar neig meer naar een androidbox. Die MXQ plus die hierboven wordt genoemd is wel een aanrader?
Speelt de netflix bijvoorbeeld niet korrelig af? 40 dollar is niet duur, behalve voor een miskoop
Dat is toch firmware/app gerelateerd? Meende dat ik voor een eerdere box die ik had wel eens een patch en een andere keer gewoon een andere netflix App geïnstalleerd heb en toen wel HD had.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:57 schreef Kenzi het volgende:
[..]
zijn op zich aardig, maar geen Netflix in HD bij de meeste van die boxen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |