quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:04 schreef FredvZ het volgende:
Dan is een mediaspeler hét apparaat wat je moet hebben.
Ok, maar is dat niet een beetje overkill?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:13 schreef SeLang het volgende:
Ik heb zo'n MiniX NEO X8-H om films vanaf USB stick te kijken. Mijn TV kan dat zelf ook maar de MiniX kan meer formaten aan. Kostte £100 incl airmouse een jaar geleden.
[ afbeelding ]
Is gewoon Android dus je kunt er ook op browsen en andere apps
Ik download Nederlandse televisie terwijl ik in het buitenland ben, die gooi ik dan van de HD op een USB stick die ik dan in de televisie prop.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:08 schreef hottentot het volgende:
Mediaplayer met 1TB schijf en mik dat ding thuis vol. Zorg zelf dat je een hdmi kabel bij je hebt (ik neem toch aan dat de TV dit wel heeft)
Mwah, het is niet duur en het doet precies wat jij wilt. Ik ben er in elk geval tevreden over dus ik dacht ik noem het hier even.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:38 schreef static het volgende:
[..]
Ok, maar is dat niet een beetje overkill?
Anyway, ben nu in HK waar ze zowat een aparte wijk voor dit spul hebben (wilde me eerst even orienteren) en volgende week in Shenzhen waar het allemaal daadwerkelijk gemaakt wordt.quote:This product has been discontinued, the information below is for reference purposes only.
Op eBay haal je soortgelijke apparaatjes vanaf een dollar of 40. Ik ben nog nooit in HK/shenzeng geweest maar je zal ze daar vast ook direct kunnen kopen voor nog minder geld.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:38 schreef static het volgende:
[..]
[..]
Ok, maar is dat niet een beetje overkill?
correct.. alleen niet alles waar kodi opdraait kan je via HDMI-CEC bedienen.. dat is dan weer een gemis.. en moet je weer een losse remote er bijquote:Op zondag 24 januari 2016 15:13 schreef KomtTijd... het volgende:
Alles was Kodi op draait heeft die functie.
quote:Op zondag 24 januari 2016 14:14 schreef static het volgende:
Het is toch niet helemaal wat ik wilde; op de vorige televisie onthield hij waar ik gebleven was als ik het toestel bijvoorbeeld uitzette of naar een ander kanaal ging kijken.
Denk dat ik dus toch een media-speler nodig die een resume functie heeft. Heb even rondgekeken en er zijn duizenden opties; iemand een suggestie voor eentje met die functie?
quote:Op zondag 10 januari 2016 14:50 schreef Sinister-D- het volgende:
HDMI media stick. Bij voorkeur een Amazon Fire TV (zelf geen ervaring mee). Niet veel groter dan een usb stick, maar dan met Android en Kodi/xbmc erop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |