Nou ja, eigenlijk niet. Maar wil ook geen zeurmoeder worden. Of dat men vindt dat ik dat ben. Want ik weet hoe er over 'dat soort ouders' gesproken wordt. Maar nu ik zelf mama ben, zie ik het heel anders. Mijn kind! Het gaat over mijn kind en als iets niet goed voelt, kom ik voor hem op. No matter what.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:06 schreef pinquit het volgende:
Vind je jezelf echt een zeurmoeder daardoor maltees? Niet doen hoor, tis zo logisch!
Misschien hebben zij hun uiterste best gedaan de bezetting rond te krijgen ivm veel zieken oid? Maar ik vind 8 verschillende leidsters een beetje veel.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:14 schreef Mariposas het volgende:
Wat is daar zeurmoeder aan Malteser? Ik zou je alleen een zeurmoeder vinden als je wilt dat ze de fles uitsluitend met hun rechterhand geven omdat je vindt dat linksshandigheid verwerpelijk is.
En dan nog hoor, je betaalt flink voor kwaliteitszorg, en zij worden betaald door de baas. Dan doe je gewoon wat de ouders willen vind ik, zolang het mogelijk is dan. Dus ook met rechts voeden wmbquote:Op maandag 1 februari 2016 10:14 schreef Mariposas het volgende:
Wat is daar zeurmoeder aan Malteser? Ik zou je alleen een zeurmoeder vinden als je wilt dat ze de fles uitsluitend met hun rechterhand geven omdat je vindt dat linksshandigheid verwerpelijk is
Ik snap jequote:Op maandag 1 februari 2016 10:21 schreef Selvaria het volgende:
Ik zou hetzelfde voelen Malteser, dat zit denk ik gewoon in mijn (onze) aard, maar je hebt het goede gedaan! Het gaat om je kostbaarste bezit, logisch dat je het beste wilt. M.i. is het aangaan van een gesprek zelf nooit zeuren, het ligt heel erg aan de manier waarop je je zorgen uit en volgens mij kan je dat prima, zonder zeurend met een vingertje te wijzen.
Jemig, ik kom niet uit mijn woorden deze ochtend, hopelijk kan je er iets van maken.
Oh dat zal ongetwijfeld. Dat ze moeite hebben met de bezetting. Vriendin van mij had eigen kdv, en de personele bezetting leverde haar zoveel stress op. Ziekte, personeel dat niet functioneert, dat ineens opstapt, etc.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:20 schreef Malteser het volgende:
[..]
Misschien hebben zij hun uiterste best gedaan de bezetting rond te krijgen ivm veel zieken oid? Maar ik vind 8 verschillende leidsters een beetje veel.
En al geven ze de fles via de rechterelleboog met hun linkerknie, het zal me een zorg zijn. Maar Twix doet gewoon nogal lang over zijn flessen maar drinkt ze wel leeg als je hem de tijd geeft. En het is zo vervelend als je dat iedere week opnieuw uit moet leggen. En weer vreemde gezichten. Ik vind het niet fijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |