SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 februari 2016 11:50 schreef Vanillekwark het volgende:
#nevarforgetEcht wat een lyrics. Ik ga zo aan riazop vragen hoeveel clicks het heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Riazop youtubeclicktopicsquote:Op maandag 1 februari 2016 11:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt wat een lyrics. Ik ga zo aan riazop vragen hoeveel clicks het heeft
ja echt. Dat leggen ze er zelf al te dik boven opquote:Op maandag 1 februari 2016 11:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh maar nutzy hoe durf je hierom te lachen die momma's hebben het zoooo zwaar !! #firstworldproblemsdeluxe
Vermaeck.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
R&P is sowieso een wespennest waar je beter uit kunt blijven.
quote:Op maandag 1 februari 2016 11:50 schreef Vanillekwark het volgende:
#nevarforgetDe moeite die hier in heeft gezeten. Dit is mijn ode.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fokmeet?quote:Op maandag 1 februari 2016 11:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Nog 4 dagen en ik zie mn lekkertjes weer![]()
![]()
/dagboek
Had dat liedje toen moeten downloadenquote:Op maandag 1 februari 2016 11:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De moeite die hier in heeft gezeten. Dit is mijn ode.
Ik sprak ze zaterdag nog. Het gaat goed met ze.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Fokkers meeten
Nee vriendinnen die ik al te lang niet heb geziennn
oke.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Fokkers meeten
Nee vriendinnen die ik al te lang niet heb geziennn
quote:
Oh dus jij was die dikke waar ze het over haddenquote:Op maandag 1 februari 2016 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik sprak ze zaterdag nog. Het gaat goed met ze.
Ja, ze vonden het gezellig met me.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
[..]
Oh dus jij was die dikke waar ze het over hadden
duitse vluchtelingen?quote:
Je hebt mijn topic gemist joh. Ik allemaal aan de digitale noodbel klinkelen, jat onze blauwe huge de klepel!quote:
Hugecooll is leider van de nieuwe NSB.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je hebt mijn topic gemist joh. Ik allemaal aan de digitale noodbel klinkelen, jat onze blauwe huge de klepel!
Held. Hoe gaat het met de auto?quote:Op maandag 1 februari 2016 12:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Na wat gemail, post hier alweer een week op zoiets
Prima, niks op aan te merken. Deze week +- 1000 kilometer mee gereden en niks aan de handquote:Op maandag 1 februari 2016 12:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Held. Hoe gaat het met de auto?
Ook geen bijna-ongelukken?quote:Op maandag 1 februari 2016 12:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Prima, niks op aan te merken. Deze week +- 1000 kilometer mee gereden en niks aan de hand
Niet eensquote:
Wat bezielt je dan om een twingo te kopen?quote:Op maandag 1 februari 2016 12:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Niet eens
Afgelopen Zaterdag ochtend op de snelweg wel even zweten, 120 op de linkerbaan rijden is met harde wind geen pretje met zo`n autootje. Je vangt alle klappen van de wind en word haast van je rijbaan afgesodemietert man.
Ja dat had mn eerste autootje ook. Best grappigquote:Op maandag 1 februari 2016 12:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Niet eens
Afgelopen Zaterdag ochtend op de snelweg wel even zweten, 120 op de linkerbaan rijden is met harde wind geen pretje met zo`n autootje. Je vangt alle klappen van de wind en word haast van je rijbaan afgesodemietert man.
Je Twingo kan max 120?quote:Op maandag 1 februari 2016 12:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Niet eens
Zuinig.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat bezielt je dan om een twingo te kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |