abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159574707
Ik heb me weer in een date laten lullen :')
Ik had echt met mezelf afgesproken dat ik aan 2 vaste criteria vast zou houden. Hij mist er 1 maar we praten al zo lang...

Verder is de man waarmee het leuk is maar nergens heen gaat er ook nog. Is nog steeds leuk
En iemand die ik nu 3x gezien heb maar die is even op vakantie dus die zie ik een tijdje niet
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 1 februari 2016 @ 18:28:35 #52
416931 yats
(non) Average Joe
pi_159574819
quote:
14s.gif Op maandag 1 februari 2016 18:10 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ha ha nou voelde me serieus wat roestig, het is altijd een beetje een onhandig geklungel van armen en benen zo'n eerste keer :D En dan gewoon lekker in zo'n te groot mannenshirt + mannenbroek door het huis strompelen de hele tijd :) Gewoon relaxed.

Oh dat is wel jammer, had je al wel wat afgesproken dan?
Ik kan het me niet eens meer herinneren :@

Ja, we zouden morgen wat gaan drinken.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_159574858
quote:
14s.gif Op maandag 1 februari 2016 18:20 schreef eefje801 het volgende:
dt je hoogst waarschijnlijk niet leuk genoeg. Maar dat is niet iets om iemand te verwijten verder toch?
Doe ik dat dan ergens?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 1 februari 2016 @ 18:38:17 #54
349633 SiIk
Echt zijde
pi_159575069
quote:
10s.gif Op maandag 1 februari 2016 16:54 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Is hem al gelukt.
Ik werd al meteen geconfronteerd met dat feit ja ;(
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 17:00 schreef Wimperkruller het volgende:
Leuke update! Denk ik. Ik ben gevraagd of ik een relatie wil, want volgens mijn date hebben we al min of meer een relatie.. Klopt ook wel.
Oh nice! Da's nog snel gegaan ineens, toch?
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_159577718
quote:
7s.gif Op maandag 1 februari 2016 18:38 schreef SiIk het volgende:

[..]

Ik werd al meteen geconfronteerd met dat feit ja ;(

[..]

Oh nice! Da's nog snel gegaan ineens, toch?
Ja. :D We zijn aan het daten vanaf november, dus iedere week zagen we elkaar sowieso wel 1 of 2 keer. Ik weet niet echt of dat snel is, misschien wel.. :P
pi_159577819
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 19:58 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Ja. :D We zijn aan het daten vanaf november, dus iedere week zagen we elkaar sowieso wel 1 of 2 keer. Ik weet niet echt of dat snel is, misschien wel.. :P
Vind ik niet snel ofzo :P wel leuk joh O+
pi_159577836
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 18:23 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb me weer in een date laten lullen :')
Ik had echt met mezelf afgesproken dat ik aan 2 vaste criteria vast zou houden. Hij mist er 1 maar we praten al zo lang...

Verder is de man waarmee het leuk is maar nergens heen gaat er ook nog. Is nog steeds leuk
En iemand die ik nu 3x gezien heb maar die is even op vakantie dus die zie ik een tijdje niet
Maar waarom ga je dan op die date?
pi_159577921
-hou eens op-

[ Bericht 96% gewijzigd door Copycat op 01-02-2016 20:06:53 ]
pi_159579032
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 20:01 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Maar waarom ga je dan op die date?
omdat ik dan als heel snel denk 'ach laat ik het maar doen, ik zie wel'
Maar als je me nu vraagt heeft dit enige vorm van potentie dan zeg ik nee. Maar goed, dat heb ik wel vaker fout dus ik zie wel?

Ik weet ook oprecht niet of ik hierin dan gewoon makkelijk/relaxed/open ben of te suf en te weinig nee zeg.
Ik heb het precies tussen 2 andere afspraken in gezet waarvoor ik toch al in het centrum ben dus wat dat betreft maakt het niet zo veel uit zeg maar

Ik heb wel veel leuke mensen ontmoet in situaties waarin ik dat niet verwachte en veel leuke dates gehad waarvan ik van te voren dacht 'waarom doe ik dit ook weer?'
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_159580208
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 20:36 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

omdat ik dan als heel snel denk 'ach laat ik het maar doen, ik zie wel'
Maar als je me nu vraagt heeft dit enige vorm van potentie dan zeg ik nee. Maar goed, dat heb ik wel vaker fout dus ik zie wel?

Ik weet ook oprecht niet of ik hierin dan gewoon makkelijk/relaxed/open ben of te suf en te weinig nee zeg.
Ik heb het precies tussen 2 andere afspraken in gezet waarvoor ik toch al in het centrum ben dus wat dat betreft maakt het niet zo veel uit zeg maar

Ik heb wel veel leuke mensen ontmoet in situaties waarin ik dat niet verwachte en veel leuke dates gehad waarvan ik van te voren dacht 'waarom doe ik dit ook weer?'
Maar dat kom je toch ook tegen als je met mensen afspreekt waar je wel zin in hebt, tenminste ik wel.
pi_159580797
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 21:12 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Maar dat kom je toch ook tegen als je met mensen afspreekt waar je wel zin in hebt, tenminste ik wel.
maar hij lijkt me wel aardig en leuk. Alleen niet het ideaal dat ik voor ogen heb. Maar kun je dat inschatten via schermpjes?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_159580864
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 21:27 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

maar hij lijkt me wel aardig en leuk. Alleen niet het ideaal dat ik voor ogen heb. Maar kun je dat inschatten via schermpjes?
Waar zijn die 2 richtlijnen dan voor?
pi_159582092
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 21:29 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Waar zijn die 2 richtlijnen dan voor?
ervaring met non-mono en het zelfde soort relatie voor ogen hebben
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_159588571
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 11:29 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik lees het zo vaak hier, dat men haast denkt te hebben omdat men geen 20 meer is, of 'al'' 25, 'tegen de 30 loopt'.

Waarom is dat? Stop het leven dan? Moet je dan 'binnen' zijn, qua relatie? En als dat is wat je voelt, ben je dan niet bang te settelen for less, omdat je haast hebt?
Ik heb mij laatst laten vertellen dat kinderen krijgen na je 35e verhoogde risico's met zich meebrengt. Was overigens ook door een vrouw die wou gaan settelen, maar verders niet teveel moeite in wou steken om de "juiste" te vinden.

Dus ik gok dat het dat is, de biologische klok voor willen zijn.

En met betrekking tot mijn laatste date had dat weekend inderdaad vrij weinig te doen. Maar ik date sowieso eigenlijk altijd in het weekend.

[ Bericht 6% gewijzigd door Moro op 02-02-2016 08:07:11 ]
Blessed is the mind too small for doubt.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 11:41:22 #65
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_159591617
Gisteren nog even gebeld. Deed ik temeer omdat appen soms wat vaag gaat en ik hou er ook niet zo van. Hij zei; "Jij dacht hij moet weer eens wat laten bezinken maar ik moet nu wel echt reserveren?" Lol, het is wel leuk om te merken dat hij zelf ook wel doorheeft dat ik daar wat moeite mee heb. En andersom ben ik misschien vaak wat te enthousiast, juist omdat ik dan bang ben dat er niks van komt ofzo. Daar moet ik voor mezelf ook aan werken want dat maakt het daten minder leuk.

Hapje eten en naar de film gaan we doen, altijd leuk.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 17:13:36 #66
416931 yats
(non) Average Joe
pi_159599773
En toen ging mijn date niet door. Verrassend, terug naar stap 1 maar weer
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_159600961
quote:
15s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 17:13 schreef yats het volgende:
Kut zeg :(
pi_159601300
quote:
15s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 17:13 schreef yats het volgende:
Wat was haar reden voor afzegging?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 18:26:54 #69
416931 yats
(non) Average Joe
pi_159601344
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 18:25 schreef Fascination het volgende:

[..]

Wat was haar reden voor afzegging?
Haar opa ligt in het ziekenhuis en daar gaat t niet goed mee.
pi_159601520
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 18:26 schreef yats het volgende:

[..]

Haar opa ligt in het ziekenhuis en daar gaat t niet goed mee.
Oh, dus niets persoonlijks? Of twijfel je daaraan?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_159601614
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 18:35 schreef Fascination het volgende:

[..]

Het is een bekende afwijzing helaas maar als er een nieuwe datum komt lijkt het oprecht. Als yats vanaf nu niks meer hoort is het helaas duidelijk en een laffe manier van afwijzen.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 18:49:17 #72
416931 yats
(non) Average Joe
pi_159601913
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 18:35 schreef Fascination het volgende:

[..]

Geen idee, ik wacht het wel af. Als zij met een datum komt prima, zo niet, haar verlies.

Oh en deezer, hou et commentaar verder maar voor je, het voorstel van vandaag kwam van haar af.
pi_159603024
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 18:38 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Het is een bekende afwijzing helaas maar als er een nieuwe datum komt lijkt het oprecht. Als yats vanaf nu niks meer hoort is het helaas duidelijk en een laffe manier van afwijzen.
Zelf heb ik ook ooit een date af moeten zeggen omdat het ineens heel erg slecht met m'n oma ging. Soms kan het dus echt zo zijn....

Balen Yats, hopelijk komt er snel een nieuwe datum!
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
  dinsdag 2 februari 2016 @ 23:57:21 #74
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_159612679
Twas een fijne avond. Heerlijk gegeten, bios. Heerlijk gezoend. Hem braaf op de trein gezet, aankomend weekend weer wat langer.
Het was ook wel heftig ofzo. Het is toch opeens natuurlijk anders allemaal en je moet een soort van opnieuw beginnen dat merkte ik wel erg vanavond. We hebben het er ook wel een beetje over gehad. Dat was fijn, dat het wel gewoon bespreekbaar is. Begin een beetje aan het idee te wennen nu en te geloven dat hij oprecht is.
pi_159612718
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 23:57 schreef eefje801 het volgende:
Twas een fijne avond. Heerlijk gegeten, bios. Heerlijk gezoend. Hem braaf op de trein gezet, aankomend weekend weer wat langer.
Het was ook wel heftig ofzo. Het is toch opeens natuurlijk anders allemaal en je moet een soort van opnieuw beginnen dat merkte ik wel erg vanavond. We hebben het er ook wel een beetje over gehad. Dat was fijn, dat het wel gewoon bespreekbaar is. Begin een beetje aan het idee te wennen nu en te geloven dat hij oprecht is.
Klinkt als een goede avond.

Ik heb wel echt weer heel veel zin ook in m'n volgende date. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')