Ik kan het me niet eens meer herinnerenquote:Op maandag 1 februari 2016 18:10 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha nou voelde me serieus wat roestig, het is altijd een beetje een onhandig geklungel van armen en benen zo'n eerste keerEn dan gewoon lekker in zo'n te groot mannenshirt + mannenbroek door het huis strompelen de hele tijd
Gewoon relaxed.
Oh dat is wel jammer, had je al wel wat afgesproken dan?
Doe ik dat dan ergens?quote:Op maandag 1 februari 2016 18:20 schreef eefje801 het volgende:
dt je hoogst waarschijnlijk niet leuk genoeg. Maar dat is niet iets om iemand te verwijten verder toch?
Ik werd al meteen geconfronteerd met dat feit jaquote:
Oh nice! Da's nog snel gegaan ineens, toch?quote:Op maandag 1 februari 2016 17:00 schreef Wimperkruller het volgende:
Leuke update! Denk ik. Ik ben gevraagd of ik een relatie wil, want volgens mijn date hebben we al min of meer een relatie.. Klopt ook wel.
Ja.quote:Op maandag 1 februari 2016 18:38 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik werd al meteen geconfronteerd met dat feit ja
[..]
Oh nice! Da's nog snel gegaan ineens, toch?
Vind ik niet snel ofzoquote:Op maandag 1 februari 2016 19:58 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Ja.We zijn aan het daten vanaf november, dus iedere week zagen we elkaar sowieso wel 1 of 2 keer. Ik weet niet echt of dat snel is, misschien wel..
Maar waarom ga je dan op die date?quote:Op maandag 1 februari 2016 18:23 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb me weer in een date laten lullen
Ik had echt met mezelf afgesproken dat ik aan 2 vaste criteria vast zou houden. Hij mist er 1 maar we praten al zo lang...
Verder is de man waarmee het leuk is maar nergens heen gaat er ook nog. Is nog steeds leuk
En iemand die ik nu 3x gezien heb maar die is even op vakantie dus die zie ik een tijdje niet
omdat ik dan als heel snel denk 'ach laat ik het maar doen, ik zie wel'quote:Op maandag 1 februari 2016 20:01 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Maar waarom ga je dan op die date?
Maar dat kom je toch ook tegen als je met mensen afspreekt waar je wel zin in hebt, tenminste ik wel.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat ik dan als heel snel denk 'ach laat ik het maar doen, ik zie wel'
Maar als je me nu vraagt heeft dit enige vorm van potentie dan zeg ik nee. Maar goed, dat heb ik wel vaker fout dus ik zie wel?
Ik weet ook oprecht niet of ik hierin dan gewoon makkelijk/relaxed/open ben of te suf en te weinig nee zeg.
Ik heb het precies tussen 2 andere afspraken in gezet waarvoor ik toch al in het centrum ben dus wat dat betreft maakt het niet zo veel uit zeg maar
Ik heb wel veel leuke mensen ontmoet in situaties waarin ik dat niet verwachte en veel leuke dates gehad waarvan ik van te voren dacht 'waarom doe ik dit ook weer?'
maar hij lijkt me wel aardig en leuk. Alleen niet het ideaal dat ik voor ogen heb. Maar kun je dat inschatten via schermpjes?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:12 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Maar dat kom je toch ook tegen als je met mensen afspreekt waar je wel zin in hebt, tenminste ik wel.
Waar zijn die 2 richtlijnen dan voor?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar hij lijkt me wel aardig en leuk. Alleen niet het ideaal dat ik voor ogen heb. Maar kun je dat inschatten via schermpjes?
ervaring met non-mono en het zelfde soort relatie voor ogen hebbenquote:Op maandag 1 februari 2016 21:29 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Waar zijn die 2 richtlijnen dan voor?
Ik heb mij laatst laten vertellen dat kinderen krijgen na je 35e verhoogde risico's met zich meebrengt. Was overigens ook door een vrouw die wou gaan settelen, maar verders niet teveel moeite in wou steken om de "juiste" te vinden.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik lees het zo vaak hier, dat men haast denkt te hebben omdat men geen 20 meer is, of 'al'' 25, 'tegen de 30 loopt'.
Waarom is dat? Stop het leven dan? Moet je dan 'binnen' zijn, qua relatie? En als dat is wat je voelt, ben je dan niet bang te settelen for less, omdat je haast hebt?
Kut zegquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:13 schreef yats het volgende:
En toen ging mijn date niet door. Verrassend, terug naar stap 1 maar weer
Wat was haar reden voor afzegging?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:13 schreef yats het volgende:
En toen ging mijn date niet door. Verrassend, terug naar stap 1 maar weer
Haar opa ligt in het ziekenhuis en daar gaat t niet goed mee.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat was haar reden voor afzegging?
Oh, dus niets persoonlijks? Of twijfel je daaraan?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:26 schreef yats het volgende:
[..]
Haar opa ligt in het ziekenhuis en daar gaat t niet goed mee.
Het is een bekende afwijzing helaas maar als er een nieuwe datum komt lijkt het oprecht. Als yats vanaf nu niks meer hoort is het helaas duidelijk en een laffe manier van afwijzen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, dus niets persoonlijks? Of twijfel je daaraan?
Geen idee, ik wacht het wel af. Als zij met een datum komt prima, zo niet, haar verlies.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, dus niets persoonlijks? Of twijfel je daaraan?
Zelf heb ik ook ooit een date af moeten zeggen omdat het ineens heel erg slecht met m'n oma ging. Soms kan het dus echt zo zijn....quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:38 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het is een bekende afwijzing helaas maar als er een nieuwe datum komt lijkt het oprecht. Als yats vanaf nu niks meer hoort is het helaas duidelijk en een laffe manier van afwijzen.
Klinkt als een goede avond.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:57 schreef eefje801 het volgende:
Twas een fijne avond. Heerlijk gegeten, bios. Heerlijk gezoend. Hem braaf op de trein gezet, aankomend weekend weer wat langer.
Het was ook wel heftig ofzo. Het is toch opeens natuurlijk anders allemaal en je moet een soort van opnieuw beginnen dat merkte ik wel erg vanavond. We hebben het er ook wel een beetje over gehad. Dat was fijn, dat het wel gewoon bespreekbaar is. Begin een beetje aan het idee te wennen nu en te geloven dat hij oprecht is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |