Apart. Dat heeft mijn rijinstructeur nooit gezegd.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik deed in het begin de combinatie kijken > knipperen > kijken > gaan verkeerd
Hij zei letterlijk
[..]
Toen had ik net 3 rijlessen achter de rug
je moet niet alles zo persoonlijk aanmeten braddiequote:Op maandag 1 februari 2016 14:02 schreef Braddie het volgende:
En trouwens, wat boeit het of iemand autistisch is of niet? Maakt diegene niet opeens minder aardig lijkt me.
Mijn rijinstructeur was een rare vogel (De laatste van de 3quote:Op maandag 1 februari 2016 14:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Apart. Dat heeft mijn rijinstructeur nooit gezegd.
quote:Op maandag 1 februari 2016 14:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is een understatement.Awww.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
je krijgt wat je verdientquote:Op maandag 1 februari 2016 14:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mijn rijinstructeur was een rare vogel (De laatste van de 3) Maar hij wist wel dondersgoed wat mijn probleem was m.b.t inzicht.
Moeite hebben met het oppakken van nieuwe vaardigheden past er wel een beetje bij.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Gesprek met de neuropsycholoog. Hij denkt eraan. Ik was zelf verrast.
Dus zijn diagnose was correct?quote:Op maandag 1 februari 2016 14:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mijn rijinstructeur was een rare vogel (De laatste van de 3) Maar hij wist wel dondersgoed wat mijn probleem was m.b.t inzicht.
Het spectrum is breed. Wie weet val ik wel ergens tussen.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moeite hebben met het oppakken van nieuwe vaardigheden past er wel een beetje bij.
Jouw blijk van empathisch vermogen dan weer totaal niet.
Nee, want ik had door de instructeur daarvoor heel veel onzekerheid gekregen in het verkeer. (Wat niet zo gek is als hij je vraagt om in te parkeren wat ik nog nooit had gedaan, vervolgens laat ik de auto afslaan en zegt hijquote:
En zo had hij nog een hoop andere rare fratsen, bij álles wat ik deed qua sturen of schakelen als dat fout ging in zijn ogen begon 'ie te zuchten of te kuchen..)quote:Laat maar zitten, je leert het nooit
Dat is natuurlijk zo.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Het spectrum is breed. Wie weet val ik wel ergens tussen.Maar ze gaan ook nog steeds naar andere dingen kijken.
quote:Op maandag 1 februari 2016 14:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk zo.
Misschien moet je het nummer van Braddies instructeur vragen voor een extra snelle diagnose.
[..]
Dat is natuurlijk zo.
Misschien moet je het nummer van Braddies instructeur vragen voor een extra snelle diagnose.
[..]
Dat is natuurlijk zo.
Hehe.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk zo.
Wel apart. Is nou niet het eerste waar ik aan zou denken bij jouquote:Op maandag 1 februari 2016 14:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Het spectrum is breed. Wie weet val ik wel ergens tussen.Maar ze gaan ook nog steeds naar andere dingen kijken.
wat heb ikquote:Op maandag 1 februari 2016 14:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel apart. Is nou niet het eerste waar ik aan zou denken bij jou
Geen tongquote:
de meeste welquote:Op maandag 1 februari 2016 14:13 schreef Trollscience het volgende:
iedereen op FOK! heeft een vorm van autisme
Er is natuurlijk wel een groot verschil de uitingsvormen van autisme tussen mannen en vrouwen.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel apart. Is nou niet het eerste waar ik aan zou denken bij jou
Oh ja ongetwijfeld maar de hoofd-symptomen zullen wel hetzelfde zijn lijkt me toch?quote:Op maandag 1 februari 2016 14:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er is natuurlijk wel een groot verschil de uitingsvormen van autisme tussen mannen en vrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |