Dat is natuurlijk zo.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Het spectrum is breed. Wie weet val ik wel ergens tussen.Maar ze gaan ook nog steeds naar andere dingen kijken.
quote:Op maandag 1 februari 2016 14:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk zo.
Misschien moet je het nummer van Braddies instructeur vragen voor een extra snelle diagnose.
[..]
Dat is natuurlijk zo.
Misschien moet je het nummer van Braddies instructeur vragen voor een extra snelle diagnose.
[..]
Dat is natuurlijk zo.
Hehe.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk zo.
Wel apart. Is nou niet het eerste waar ik aan zou denken bij jouquote:Op maandag 1 februari 2016 14:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Het spectrum is breed. Wie weet val ik wel ergens tussen.Maar ze gaan ook nog steeds naar andere dingen kijken.
wat heb ikquote:Op maandag 1 februari 2016 14:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel apart. Is nou niet het eerste waar ik aan zou denken bij jou
Geen tongquote:
de meeste welquote:Op maandag 1 februari 2016 14:13 schreef Trollscience het volgende:
iedereen op FOK! heeft een vorm van autisme
Er is natuurlijk wel een groot verschil de uitingsvormen van autisme tussen mannen en vrouwen.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel apart. Is nou niet het eerste waar ik aan zou denken bij jou
Oh ja ongetwijfeld maar de hoofd-symptomen zullen wel hetzelfde zijn lijkt me toch?quote:Op maandag 1 februari 2016 14:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er is natuurlijk wel een groot verschil de uitingsvormen van autisme tussen mannen en vrouwen.
het gaat niet over symptomen, het gaat over uitingenquote:Op maandag 1 februari 2016 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja ongetwijfeld maar de hoofd-symptomen zullen wel hetzelfde zijn lijkt me toch?
Ik hoorde dat er de laatste jaren geluiden zijn dat de criteria te veel gericht zijn op het diagnosticeren van mannen.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja ongetwijfeld maar de hoofd-symptomen zullen wel hetzelfde zijn lijkt me toch?
Dat sowieso.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:13 schreef Tjacka het volgende:
tegenwoordig is de diagnose autisme toch alles omvattend
Dan denk ik, ja.. Want oefenen en aanleg staan daar niet los van natuurlijk. Het maakt echt niet meer uit voor mensen of het reëel is wat er gezegd word.quote:Ben je autistisch of zo dat je dat kan?
Joh wijsneusquote:Op maandag 1 februari 2016 14:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
het gaat niet over symptomen, het gaat over uitingen
Eerder ADHD wees maar gerust.quote:
ja die zijn bij mannen en vrouwen anders dat zegt ze tochquote:Op maandag 1 februari 2016 14:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Joh wijsneus
Maar waar denk je dat die symptomen toe leiden? Juist uitingen
quote:Op maandag 1 februari 2016 14:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Als je vroeger drukker was dan andere kinderen kreeg je de stempel ADHD. Als je tegenwoordig dingen minder snel oppikt of juist sneller dan anderen of ook maar ergens aanleg voor hebt krijg je de stempel Autisme. Het gaat echt nergens meer over.
Ik speel keyboard en gitaar en bas en drums en ik zing. En iedereen zegt
[..]
Dan denk ik, ja.. Want oefenen en aanleg staan daar niet los van natuurlijk.
dat heb ik laatst op school gehadquote:Op maandag 1 februari 2016 14:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Als je vroeger drukker was dan andere kinderen kreeg je de stempel ADHD. Als je tegenwoordig dingen minder snel oppikt of juist sneller dan anderen of ook maar ergens aanleg voor hebt krijg je de stempel Autisme. Het gaat echt nergens meer over.
Ik speel keyboard en gitaar en bas en drums en ik zing. En iedereen zegt
[..]
Dan denk ik, ja.. Want oefenen en aanleg staan daar niet los van natuurlijk.
quote:Op maandag 1 februari 2016 14:16 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja die zijn bij mannen en vrouwen anders dat zegt ze toch
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |