Gesprek met de neuropsycholoog. Hij denkt eraan. Ik was zelf verrast.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jeetje. Maar je komt zo niet autistisch over op me.
Wat heeft die vermoedens doen rijzen?
Mijn oude rijinstructeur dacht dat ook bij m`n eerste paar rijlessen omdat ik volgens hem niet "in hokjes" kan denkenquote:Op maandag 1 februari 2016 13:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Gesprek met de neuropsycholoog. Hij denkt eraan. Ik was zelf verrast.
Maar een rijinstructeur is wel wat anders dan een neuropsycholoog.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mijn oude rijinstructeur dacht dat ook bij m`n eerste paar rijlessen omdat ik volgens hem niet "in hokjes" kan denken
haha autistquote:Op maandag 1 februari 2016 13:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar een rijinstructeur is wel wat anders dan een neuropsycholoog.
Klopt, daarom juist.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar een rijinstructeur is wel wat anders dan een neuropsycholoog.
Er zijn duizend andere redenen bij jouquote:Op maandag 1 februari 2016 13:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mijn oude rijinstructeur dacht dat ook bij m`n eerste paar rijlessen omdat ik volgens hem niet "in hokjes" kan denkenSerieus "eerste paar rijlessen" "In hokjes denken" Wat gaat er mis?
Oh, en een rijinstructeur die dat aan z`n leerling vraagt
Ik snap deze uitleg niet. Ik vraag me nu af of dit aan jou of aan mij ligt.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mijn oude rijinstructeur dacht dat ook bij m`n eerste paar rijlessen omdat ik volgens hem niet "in hokjes" kan denkenSerieus "eerste paar rijlessen" "In hokjes denken" Wat gaat er mis?
Oh, en een rijinstructeur die dat aan z`n leerling vraagt
aan jou jij bent een autistquote:Op maandag 1 februari 2016 14:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap deze uitleg niet. Ik vraag me nu af of dit aan jou of aan mij ligt.
Is goed Mort.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Er zijn duizend andere redenen bij jou
quote:Op maandag 1 februari 2016 14:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klopt, daarom juist.
Iedereen denkt maar te weten wat iemand is
Mijn instructeur dacht dat ik autisme had omdat ik niet in hokjes kon denken.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap deze uitleg niet. Ik vraag me nu af of dit aan jou of aan mij ligt.
#geinig.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:01 schreef Tjacka het volgende:
braddie is een autotist
hahaha snap je auto
Dat staat nog nergens vast.quote:
autototistquote:Op maandag 1 februari 2016 14:01 schreef Tjacka het volgende:
braddie is een autotist
hahaha snap je auto
En waaruit concludeerde hij dat?quote:Op maandag 1 februari 2016 14:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mijn instructeur dacht dat ik autisme had omdat ik niet in hokjes kon denken.
ik wil fera evengoed nog graag neuken jaquote:Op maandag 1 februari 2016 14:02 schreef Braddie het volgende:
En trouwens, wat boeit het of iemand autistisch is of niet? Maakt diegene niet opeens minder aardig lijkt me.
Tjacka vindt mij stiekem wel lief.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:02 schreef Braddie het volgende:
En trouwens, wat boeit het of iemand autistisch is of niet? Maakt diegene niet opeens minder aardig lijkt me.
Ik deed in het begin de combinatie kijken > knipperen > kijken > gaan verkeerdquote:
Toen had ik net 3 rijlessen achter de rugquote:Ben je autist? Want je vind die volgorde moeilijk en volgens mij hiermee ook het in hokjes denken
Dat is een understatement.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |