Ok, Braddie.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:03 schreef Braddie het volgende:
Het is een FOK!ker Daar bestaat geen "Misschien" bij
dat of dumbells ofzoquote:Op maandag 1 februari 2016 13:11 schreef Lokasenna het volgende:
Wat zouden de beste oefeningen zijn om een subtiel beetje armomvang mee te kweken als vrouw?
Pushups?
Gewoon opbouwen danquote:Op maandag 1 februari 2016 13:14 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb het wel eerder geprobeerd maar ik geef telkens op omdat zelfs een paar reps al erg moeilijk gaan omdat ik gewoon schraalmagere armpjes heb.
Je overschat nu al hoeveel ik er daadwerkelijk kanquote:Op maandag 1 februari 2016 13:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon opbouwen dan
dus 3x 10 push ups
dan 3x 15 enzovoorts
was maar een voorbeeldje hoorquote:Op maandag 1 februari 2016 13:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je overschat nu al hoeveel ik er daadwerkelijk kan
Ja klopt, weet ook wel dat het gewoon een kwestie van opbouwen is.quote:
nja je kan ook eerst proberen met dumbells wat oefeningen te doenquote:Op maandag 1 februari 2016 13:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja klopt, weet ook wel dat het gewoon een kwestie van opbouwen is.
Raak alleen snel gedemotiveerd omdat ik met mijn armen zo weinig kracht heb vergeleken met bijvoorbeeld benen. Moet niet zo'n quitter zijn. :$
Zou misschien wel een goede aankoop zijn. Heb wel een sportschoolabonnement maar vind het eigenlijk veel prettiger om wat korte oefeningen thuis dagelijks te kunnen doen.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nja je kan ook eerst proberen met dumbells wat oefeningen te doen
dat is wat minder zwaar dan push ups of pull ups
is volgens mij ook niet zo duur verderquote:Op maandag 1 februari 2016 13:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou misschien wel een goede aankoop zijn. Heb wel een sportschoolabonnement maar vind het eigenlijk veel prettiger om wat korte oefeningen thuis dagelijks te kunnen doen.
Ik heb serieus wel een hoop kracht in m`n armen, schouder en benen, alleen spieren zie je nietquote:
Gesprek met de neuropsycholoog. Hij denkt eraan. Ik was zelf verrast.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jeetje. Maar je komt zo niet autistisch over op me.
Wat heeft die vermoedens doen rijzen?
Mijn oude rijinstructeur dacht dat ook bij m`n eerste paar rijlessen omdat ik volgens hem niet "in hokjes" kan denkenquote:Op maandag 1 februari 2016 13:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Gesprek met de neuropsycholoog. Hij denkt eraan. Ik was zelf verrast.
Maar een rijinstructeur is wel wat anders dan een neuropsycholoog.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mijn oude rijinstructeur dacht dat ook bij m`n eerste paar rijlessen omdat ik volgens hem niet "in hokjes" kan denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |