En ik vond van 1 tot 12 al langquote:
ik heb zaterdag op zondag 0 uur geslapenquote:Op maandag 1 februari 2016 12:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En ik vond van 1 tot 12 al lang
oh dan snap ik t welquote:Op maandag 1 februari 2016 12:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb zaterdag op zondag 0 uur geslapen
Gewoon van 3 tot 12 slapenquote:Op maandag 1 februari 2016 12:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oh dan snap ik t wel
Mijn slaapritme is dan wel een week lang vernietigd
wat een leven heeft die manquote:
Sowiesoquote:Op maandag 1 februari 2016 03:24 schreef Sked het volgende:
best skeer eigenlijk als je nachtwinkel bent en dan om 2 uur al dicht gaat
'moeilijke tienerjaren' lolzquote:Op maandag 1 februari 2016 12:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat een leven heeft die man
ik moest vanaf mijn 16de regelmatig voor mijzelf koken, mijn eigen was doen enzovoorts
Alleen van jezelf?quote:Op maandag 1 februari 2016 12:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat een leven heeft die man
ik moest vanaf mijn 16de regelmatig voor mijzelf koken, mijn eigen was doen enzovoorts
valt me op dat hij niet crimineel is gewordenquote:
watquote:Op maandag 1 februari 2016 12:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen van jezelf?
Dat klinkt als een inefficiente taakverdeling.
oh nee mijn moeder heeft een vriend maar die woont in alkmaar en ik was dan altijd het hele weekend alleen dus als ik schone kleren wou dan moest ik dat zelf doen en als ik wou eten moest ik zelf kokenquote:Op maandag 1 februari 2016 12:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij ons thuis gewoon ik de was, zusje koken, pa dingen om het huis heen en ma stofzuigen.
haha omg dit ga ik opslaan en later een keer kijkenquote:Op maandag 1 februari 2016 12:58 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vermaak me kostelijk met deze show.
Ja je moet op de hoogte zijn van de valkuilen van de liefde.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:00 schreef supersof het volgende:
[..]
haha omg dit ga ik opslaan en later een keer kijken
Ik heb misschien autisme. :$quote:Op maandag 1 februari 2016 13:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja je moet op de hoogte zijn van de valkuilen van de liefde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |