JR zijn liefje ontkom je niet aanquote:Op maandag 1 februari 2016 03:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies
En hoop vrouwelijk, en mannelijk, schoon.
Plus jr zijn liefje natuurlijk maar die ken jij zelfs vast al wel
Maar ben benieuwd war je ervan vindquote:
Ik ookquote:Op maandag 1 februari 2016 03:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ben benieuwd war je ervan vind
Onrustig?quote:Op maandag 1 februari 2016 03:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ook
Wil eigenlijk slapen nu maar echt vies onrustig
Even rondje rennen naar rijnroosquote:
Nee ga nu aflevering kijken danquote:
Normaal 5?quote:Op maandag 1 februari 2016 03:18 schreef Sked het volgende:
Rijnroos is zondag trouwens ook dicht om 3 uur volgens mij
Tijdje geleden keer foto gemaakt van de openingstijden omdat ik toen pissed off was omdat ie dicht wasquote:
Mwah 3 uur is wel prima tijd om te sluiten doordeweeksquote:Op maandag 1 februari 2016 03:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Tijdje geleden keer foto gemaakt van de openingstijden omdat ik toen pissed off was omdat ie dicht was
do t/m za tot 5.30, ma tot 2 en rest tot 3
daar dacht ik toen heel anders overquote:Op maandag 1 februari 2016 03:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah 3 uur is wel prima tijd om te sluiten doordeweeks
Tsja, dan moet je meer dan genoeg drank inslaan maandagochtend voor de hele weekquote:
Dagdagquote:Op maandag 1 februari 2016 03:28 schreef Sked het volgende:
maar game of thrones staat in de download, nu toch maar op bed gaan liggen
trusten
Wat ging er mis?quote:Op maandag 1 februari 2016 11:17 schreef FrauMilena het volgende:
Ik moet me echt eens gaan verdiepen in verzekeringen geloof ik.Alweer een fout gemaakt.
Ik had een incasso teruggeboekt van een laptopverzekering, want ik dacht dat ik maar voor 1 jaar had afgesloten en dit zou het tweede jaar worden. Krijg ik net (na 2 weken) reactie op mijn opzeggingmail (moet via de mail bij hen) dat het niet mogelijk is om op te zeggen omdat ik een betaalachterstand heb. Zeg dat dan even eerder of zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |