Dat klopt wel inderdaad. Maar je kan je afvragen of een therapeut dan de beste oplossing is daarvoorquote:Op maandag 1 februari 2016 14:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niets. Maar als je zelf aangeeft dat je al weet waar je zwakke punten liggen en dat je daarbij gewoon wat praktische hulp of een stok achter de deur nodig hebt, is daar geen ruimte voor zonder een uitgebreid diagnosetraject. Verspilde energie als je het mij vraagt, in sommige gevallen.
wat dan welquote:Op maandag 1 februari 2016 14:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat klopt wel inderdaad. Maar je kan je afvragen of een therapeut dan de beste oplossing is daarvoor
sure maar dat ga je niet kunnen lezen denk ikquote:Op maandag 1 februari 2016 14:32 schreef Tjacka het volgende:
wp wil jij dit plaatje verkleinen zo dat ik hem als UI kan gebruiken
[ afbeelding ]
Wat voor opties heb je nog meer dan?quote:Op maandag 1 februari 2016 14:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat klopt wel inderdaad. Maar je kan je afvragen of een therapeut dan de beste oplossing is daarvoor
Ja was ik ook.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik dacht me te herinneren dat je vorig jaar ook al bezig was.
kut zooiquote:Op maandag 1 februari 2016 14:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sure maar dat ga je niet kunnen lezen denk ik
Studiebegeleiders, maatschappelijk werkers, jongerenwerkers, jobcoaches. Allemaal mensen die op een lagere schaal ook veel aan problemen kunnen doenquote:
valt tegen hoorquote:Op maandag 1 februari 2016 14:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Studiebegeleiders, maatschappelijk werkers, jongerenwerkers, jobcoaches. Allemaal mensen die op een lagere schaal ook veel aan problemen kunnen doen
Dat ligt maar net aan het soort problemen waar het om gaat.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Studiebegeleiders, maatschappelijk werkers, jongerenwerkers, jobcoaches. Allemaal mensen die op een lagere schaal ook veel aan problemen kunnen doen
Ja dat ken ik die komen allemaal koffie drinken klein gesprekje voeren op die manier geld verdienen en ze komen nooit met iets.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral ook lekker alles afwijzend tegemoet gaanquote:Op maandag 1 februari 2016 14:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja dat ken ik die komen allemaal koffie drinken klein gesprekje voeren op die manier geld verdienen en ze komen nooit met iets.
dat valt ook wel weer mee hoorquote:Op maandag 1 februari 2016 14:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja dat ken ik die komen allemaal koffie drinken klein gesprekje voeren op die manier geld verdienen en ze komen nooit met iets.
dit is echt bullshit mikeyquote:Op maandag 1 februari 2016 14:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Veel van die begeleider lui wel hoor.quote:
quote:Op maandag 1 februari 2016 14:46 schreef Amarantha het volgende:
Zo afspraak gemaakt bij de huiaarts. Heb echt super random laatste paar weken ineens een pijnlijke hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |