Je hebt duidelijk geen idee waar je over praat.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Tegenwoordig ? Jawel. In mijn ogen dan.
Wat ik al zei. Vroeger als je druk was kreeg je ritalin/concerta voorgeschreven. Tegenwoordig als je druk bent krijg je geen ritalin/concerta meer, nee. Dan krijg je de stempel autisme op je gedrukt.
Lachwekkend ja. En meteen volgestopt wordt met medicatie.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:24 schreef Trollscience het volgende:
Sowieso die onwetendheid, mensen die denken dat je één gesprek hebt met een psycholoog en dan gelijk een diagnose krijgt.of nog erger, mensen die 'niet geloven in autisme of ADHD'
_____
verdienen ze geld he als ze het niet zeker weten plakken ze gewoon het stempeltje waar je het meeste van hebt.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:26 schreef Lokasenna het volgende:
Nou ze willen je wel heeeel graag een diagnose geven als je waar dan ook psychische hulp zoekt, ook al geef je zelf duidelijk aan dat je daar niet naar op zoek bent.
quote:Op maandag 1 februari 2016 14:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
verdienen ze geld he als ze het niet zeker weten plakken ze gewoon het stempeltje waar je het meeste van hebt.
Nee het heeft wel te maken met geld, maar niet op die manier.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
verdienen ze geld he als ze het niet zeker weten plakken ze gewoon het stempeltje waar je het meeste van hebt.
beter hou je hem gewoon uitquote:Op maandag 1 februari 2016 14:28 schreef Amarantha het volgende:
Vrijdag beginnen bij vrijwilligerswerkMoet helaas mijn lippiercing wel uit doen. Maar mag daar in tegen wel gewoon in een rok lopen.
wat ga je doen lekkerdingquote:Op maandag 1 februari 2016 14:28 schreef Amarantha het volgende:
Vrijdag beginnen bij vrijwilligerswerkMoet helaas mijn lippiercing wel uit doen. Maar mag daar in tegen wel gewoon in een rok lopen.
Daarentegen*quote:Op maandag 1 februari 2016 14:28 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op maandag 1 februari 2016 14:30 schreef Lokasenna het volgende:
Het gaat eerder om perverse prikkels vanuit de overheid om psychische hulp te kunnen bekostigen, er is gewoon steeds minder ruimte voor hulp zonder een etiketje. En dat is best jammer.
Wat is er mis met een etiketje als de problemen die je ervaart voor het grootst gedeelte of helemaal horen bij het etiket?quote:Op maandag 1 februari 2016 14:30 schreef Lokasenna het volgende:
Het gaat eerder om perverse prikkels vanuit de overheid om psychische hulp te kunnen bekostigen, er is gewoon steeds minder ruimte voor hulp zonder een etiketje. En dat is best jammer.
lquote:Op maandag 1 februari 2016 14:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien.
[..]
Huiskamer vrijwilligster bij ouderen.
[..]
leuk denk ikquote:Op maandag 1 februari 2016 14:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien.
[..]
Huiskamer vrijwilligster bij ouderen.
[..]
Niets. Maar als je zelf aangeeft dat je al weet waar je zwakke punten liggen en dat je daarbij gewoon wat praktische hulp of een stok achter de deur nodig hebt, is daar geen ruimte voor zonder een uitgebreid diagnosetraject. Verspilde energie als je het mij vraagt, in sommige gevallen.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is er mis met een etiketje als de problemen die je ervaart voor het grootst gedeelte of helemaal horen bij het etiket?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |