het gaat niet over symptomen, het gaat over uitingenquote:Op maandag 1 februari 2016 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja ongetwijfeld maar de hoofd-symptomen zullen wel hetzelfde zijn lijkt me toch?
Ik hoorde dat er de laatste jaren geluiden zijn dat de criteria te veel gericht zijn op het diagnosticeren van mannen.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja ongetwijfeld maar de hoofd-symptomen zullen wel hetzelfde zijn lijkt me toch?
Dat sowieso.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:13 schreef Tjacka het volgende:
tegenwoordig is de diagnose autisme toch alles omvattend
Dan denk ik, ja.. Want oefenen en aanleg staan daar niet los van natuurlijk. Het maakt echt niet meer uit voor mensen of het reëel is wat er gezegd word.quote:Ben je autistisch of zo dat je dat kan?
Joh wijsneusquote:Op maandag 1 februari 2016 14:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
het gaat niet over symptomen, het gaat over uitingen
Eerder ADHD wees maar gerust.quote:
ja die zijn bij mannen en vrouwen anders dat zegt ze tochquote:Op maandag 1 februari 2016 14:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Joh wijsneus
Maar waar denk je dat die symptomen toe leiden? Juist uitingen
quote:Op maandag 1 februari 2016 14:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Als je vroeger drukker was dan andere kinderen kreeg je de stempel ADHD. Als je tegenwoordig dingen minder snel oppikt of juist sneller dan anderen of ook maar ergens aanleg voor hebt krijg je de stempel Autisme. Het gaat echt nergens meer over.
Ik speel keyboard en gitaar en bas en drums en ik zing. En iedereen zegt
[..]
Dan denk ik, ja.. Want oefenen en aanleg staan daar niet los van natuurlijk.
dat heb ik laatst op school gehadquote:Op maandag 1 februari 2016 14:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Als je vroeger drukker was dan andere kinderen kreeg je de stempel ADHD. Als je tegenwoordig dingen minder snel oppikt of juist sneller dan anderen of ook maar ergens aanleg voor hebt krijg je de stempel Autisme. Het gaat echt nergens meer over.
[..]
Dan denk ik, ja.. Want oefenen en aanleg staan daar niet los van natuurlijk.
quote:Op maandag 1 februari 2016 14:16 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja die zijn bij mannen en vrouwen anders dat zegt ze toch
[..]
dat dat veranderd is in de psychologiequote:
ik had dan een nummer van barbara streisand gedaanquote:Op maandag 1 februari 2016 14:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als fokkers hier op fok werden aangekondigd als darters hoorde je bij mij ''The Worldst greatest'' van Rkelly..
Tegenwoordig ? Jawel. In mijn ogen dan.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je krijgt echt niet zomaar een diagnose autismespectrum
valt echt vies tegen hoorquote:Op maandag 1 februari 2016 14:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je krijgt echt niet zomaar een diagnose autismespectrum
Precies, het is zeer zeker veranderd. Mensen worden steeds vaker onterecht in hokjes geplaatst mede door die diagnoses die ze (ook) onterecht krijgen soms.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat dat veranderd is in de psychologie
maar ik lette heel slecht op die les dus ik weet het niet meer precies
Dat ik dit heb gelezenquote:Op maandag 1 februari 2016 14:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat sowieso.
[..]
Dan denk ik, ja.. Want oefenen en aanleg staan daar niet los van natuurlijk. Het maakt echt niet meer uit voor mensen of het reëel is wat er gezegd word.
Oh nee, hij kan een appel schillen in 30 seconden, hij is autistisch. Oh nee, hij kan koken. Dan MOET hij wel autistisch zijnLijkt wel alsof we die kant op gaan.
quote:Op maandag 1 februari 2016 14:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Tegenwoordig ? Jawel. In mijn ogen dan.
Wat ik al zei. Vroeger als je druk was kreeg je ritalin/concerta voorgeschreven. Tegenwoordig als je druk bent krijg je geen ritalin/concerta meer, nee. Dan krijg je de stempel autisme op je gedrukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |