SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
werk op oproepbasis dus heb niet echt vaste dagen of uren Maar moest vandaag van 3 tot half 11 en daarna nog even drankje doenquote:
Mijn tts zijn noot leuk dus beter geen tt dan tochquote:
quote:Op zondag 31 januari 2016 23:52 schreef Crack_ het volgende:
Wat een schatje @FrauMilena
lief gezicht
ah dat is ook niet verkeerd.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:53 schreef wietparkiet het volgende:
Dankje sof( zit mobiel)
[..]
werk op oproepbasis dus heb niet echt vaste dagen of uren Maar moest vandaag van 3 tot half 11 en daarna nog even drankje doen
ze werken wel met roosters maar die worden zoals vandaag mog paar uur van te voren aangepastquote:Op zondag 31 januari 2016 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ah dat is ook niet verkeerd.
Voor horeca hoef je sowieso geen vast schema te verwachten natuurlijk
Anders ga jij met FM op wereldreis en ik met Feerquote:
Neem ze allebei mee.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Anders ga jij met FM op wereldreis en ik met Feer
quote:Op zondag 31 januari 2016 23:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Neem ze allebei mee.Je mag met je rechterhand gaan reizen.
quote:Op zondag 31 januari 2016 23:58 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Succes, als NL topo je al niet goed afgaat.
Waar zullen we onze wereldreis beginnen?quote:Op zondag 31 januari 2016 23:58 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik was in de war met Westlandquote:Op zondag 31 januari 2016 23:58 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Berlijn.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waar zullen we onze wereldreis beginnen?
Ik ben toch geen boerin. Kom zeg.quote:
Gewoon bij de Sumo in Arnhem zeker fattiequote:Op maandag 1 februari 2016 00:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waar zullen we onze wereldreis beginnen?
ken nog wel beter restaurantquote:Op maandag 1 februari 2016 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon bij de Sumo in Arnhem zeker fattie
Wat serveren ze bij jullie toko?quote:
Wopwop. Zat wel aan Duitsland te denken ja.quote:
Jij mag dan ook mee.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon bij de Sumo in Arnhem zeker fattie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |