SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 januari 2016 22:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja ze had die gepost gister, echt kapot verandert
Oh, even gluren dan.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Gisteren had ze er nog twee geplaatst.
Ik vind Victoria best wel mooie naam.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:25 schreef Insomnia_ het volgende:
hey ama, wiktoria spreek je gewoon uit als victoria
Neequote:Op zondag 31 januari 2016 22:21 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik vond het ontzettend gaaf.Ik weet niet of je m'n post op fok nog had gezien? Maar wij zaten dus ook, achterin, precies achter de lasers. Toen het eenmaal begon wilde ik ook wel staan eigenlijk, maar toen was de zaal al helemaal vol.
Had je de support act nog gezien?
Dan moet je dat ook niet doenquote:Op zondag 31 januari 2016 22:28 schreef FrauMilena het volgende:
Mijn naam spreek je anders uit in het Engels en op die manier vind ik het wél een mooie naam.
maar wil hem niet posten hier geloof ik.
Dat heb je wel met meer namenquote:Op zondag 31 januari 2016 22:28 schreef FrauMilena het volgende:
Mijn naam spreek je anders uit in het Engels en op die manier vind ik het wél een mooie naam.
Ja I know, maar vind dat toch zonde.quote:
Ja dat vond ik ook echt leuk! Ook met die uitspraken van sorry if we fuck this upquote:Op zondag 31 januari 2016 22:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
Maar ook niks gemist hoorde ik.
Ik vond de zanger fascinerend bewegen, vroeg me af of ie gay was maar vond het gewoon tof. Ennnnn ik vond het super tof dat ze gewoon normaal waren, alsof het ja, gewoon je buurjongens konden zijn zeg maar
Bobquote:Op zondag 31 januari 2016 22:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Ook sommige namen die ik in het Engels pauper vind maar in Nederlands wel tof.
Ja, zo schattigquote:Op zondag 31 januari 2016 22:29 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja I know, maar vind dat toch zonde.
[..]
Ja dat vond ik ook echt leuk! Ook met die uitspraken van sorry if we fuck this up
Naww, gelukkig dat je wel bent gegaanquote:Op zondag 31 januari 2016 22:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bob
[..]
Ja, zo schattig
Gewoon mega tof. Zou echt echt echt spijt hebben gehad als ik niet was gegaan, want twijfelde die dag toch nog wel
![]()
Martina toch.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:29 schreef Crack_ het volgende:
Bij die internationale studenten uit mn klas heet ik eigenlijk Martha. Dat is wat ze eruit herkennen denk ik, en mn eigen naam is ook niet uit te spreken voor ze natuurlijk
![]()
Weet nou al niet meer welke dat ware.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Schattige foto's van gisteravond, Crack.
Nu is het weer hele lange tijd heel veel Tame Impala luisterenquote:Op zondag 31 januari 2016 22:31 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Naww, gelukkig dat je wel bent gegaan
Neequote:
Ja, die.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet nou al niet meer welke dat ware.
Ohja, blije dreads / verdrietige dreads?
quote:Op zondag 31 januari 2016 22:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nu is het weer hele lange tijd heel veel Tame Impala luisteren
[..]
Nee
Nee sommige mensen heten hier echt bobquote:Op zondag 31 januari 2016 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Bobs heten eigenlijk vrijwel altijd Robbert, is dat in Nederland ook zo met mensen die Bob heten
Hm, nee denk het niet. Die ene wel, maar die schoolfoto niet. Die ander vond ik en ik heb echt bijna geen foto's meer van toenquote:Op zondag 31 januari 2016 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, die.
Had al ooit foto of 2 gezien van toen, maar dit zijn anderen denk ik.
Nooo sshttquote:Op zondag 31 januari 2016 22:33 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik heb gisterochtend Tame Impala op Lowlands 2015 gekeken, is precies hetzelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |