Nee want ik heb nooit echt heftige make-up gedragenquote:Op zondag 31 januari 2016 23:25 schreef FrauMilena het volgende:
Hadden jullie vroeger ook make-up waarvan je nu denkt mijn goooood.
Ik heb in elk stadje toch een ander schatje dus dat komt goed.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Omg ja. Maar jij slaapt buiten, want je snurkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op zondag 31 januari 2016 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was een tijdje gothic, dus ... tsja.
Ben tijdje emo geweest. Maar heb er geen spijt van ofzo. Ik vond het toen wel leuk.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:25 schreef FrauMilena het volgende:
Hadden jullie vroeger ook make-up waarvan je nu denkt mijn goooood.
quote:Op zondag 31 januari 2016 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb in elk stadje toch een ander schatje dus dat komt goed.Mag wel hoor, heb ik de bus voor mezelf. Als je maar niet besluit te gaan trouwen met een random exoot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
En Heppie laten we in Nederland werken en elke maand geld sturen?quote:Op zondag 31 januari 2016 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Mag wel hoor, heb ik de bus voor mezelf. Als je maar niet besluit te gaan trouwen met een random exoot.
Trustenquote:
Wow.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En Heppie laten we in Nederland werken en elke maand geld sturen?
quote:Op zondag 31 januari 2016 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En Heppie laten we in Nederland werken en elke maand geld sturen?
slaap lekker jcquote:
We blijven hippiesquote:Op zondag 31 januari 2016 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Gaan we daar geen baantjes pakken dan?
quote:
Beetje bijklussen toch. Op het land werken, horeca. Schuurtjes bouwen en shit.quote:
Beheers jezelf McGrath.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:32 schreef McGrath het volgende:
zal ik nog een danoontje pakken?#fatty
omg ik maakte vroeger altijd danoontje ijsjesquote:Op zondag 31 januari 2016 23:32 schreef McGrath het volgende:
quote:Op zondag 31 januari 2016 23:32 schreef McGrath het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |