quote:Op zondag 31 januari 2016 22:57 schreef Amarantha het volgende:
Dit moet 8 a 10 jaar terug zijn:LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kleed je je nog steeds alternatief (of hoe noem je dat)?
Nope. Tegenwoordig draag ik nette jurkjes enz.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:59 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Leuk
Kleed je je nog steeds alternatief (of hoe noem je dat)?
euh, oke.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
dat hebben ze helemaal niet in engeland :s
ooohquote:Op zondag 31 januari 2016 22:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
euh, oke.
gewoon rotterdam zuid toen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik stel voor dat jijj een kladblokje gaat beginnen net als LMI over de users op den FOK!s.quote:
ik in groep 6 of 7quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer heb ik er niet.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 31 januari 2016 23:00 schreef Amarantha het volgende:
Hier was ik sowieso 18:in de bar had ik je uitgevraagd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer heb ik er niet.
hahaha hell noquote:Op zondag 31 januari 2016 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jijj een kladblokje gaat beginnen net als LMI over de users op den FOK!s.
quote:Op zondag 31 januari 2016 23:00 schreef Amarantha het volgende:
Hier was ik sowieso 18:CuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer heb ik er niet.![]()
Laptop.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoe komen jullie allemaal zo direct aan die fotos
Stonden op m'n schijfquote:Op zondag 31 januari 2016 23:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoe komen jullie allemaal zo direct aan die fotos
denk groep 7 aangezien wij ongeveer plusminus even oud zijnquote:
Ik had verlegen van een afstandje staan starenquote:Op zondag 31 januari 2016 23:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
in de bar had ik je uitgevraagd!
quote:Op zondag 31 januari 2016 23:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
in de bar had ik je uitgevraagd!
quote:Op zondag 31 januari 2016 23:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had verlegen van een afstandje staan staren
RIP HYVES.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:02 schreef McGrath het volgende:
aangezien Hyves uit de lucht is heb ik al die foto's niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |