Na je 23e ga je aftakelen.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:36 schreef Crack_ het volgende:
Ik werd een hele lange tijd steeds mooier, weet je wel dat je mooi opdroogt en shit.. volgens mij ben ik nu op het punt dat dat stopt en straks word ik weer lelijk. Kut man
Gewoon net zo mooi zijn van binnen als je nu van buiten bent toch.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:36 schreef Crack_ het volgende:
Ik werd een hele lange tijd steeds mooier, weet je wel dat je mooi opdroogt en shit.. volgens mij ben ik nu op het punt dat dat stopt en straks word ik weer lelijk. Kut man
Heb ik gewoon nooit een hoogtepunt gehad. Verdomme.quote:
Snel anti-age creme inslaanquote:Op zondag 31 januari 2016 22:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, in maart word ik 24. Dit is het einde.
wow wat oudquote:Op zondag 31 januari 2016 22:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, in maart word ik 24. Dit is het einde.
Ik weet nu niet of ik mijn buitenkant of binnenkant van mijzelf mooier vind, wat een kutvraag dit.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon net zo mooi zijn van binnen als je nu van buiten bent toch.
Is het bij jou ook al begonnen?quote:
Ik vat dit gewoon op als compliment.quote:
Ik kijk nu heel boos:quote:
Pics van toen je 15 was oid?quote:Op zondag 31 januari 2016 22:39 schreef supersof het volgende:
ik ben eigenlijk nauwelijks veranderd vind ik
Nee joh, ik ben pas 21 hè. Al heb ik wel een anti-age creme liggen voor 30+quote:
hahahaquote:Ik kijk nu heel boos:![]()
![]()
![]()
Fijn ja
Ja. Die was echt lief.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sof had pic van toen ze erg jong was. Die was precies sof nu
Oh shit! Geniet er nog maar van danquote:Op zondag 31 januari 2016 22:41 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben pas 21 hè. Al heb ik wel een anti-age creme liggen voor 30+
[..]
hahaha
24.quote:
ama is 26 tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |